Το Myspace μπορεί να βρισκόταν στην ακμή του σχεδόν πριν από μια δεκαετία, αλλά πριν από τρεις μέρες κυκλοφόρησε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.
Η διαφήμιση είναι μέρος της καμπάνιας για τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας του δικτύου, που έχει δει και καλύτερες μέρες.
Η εταιρεία έχει σκοπό να ξανακάνει το Myspace ένα μεγάλο κομμάτι στον τομέα της προβολής της δουλειάς νέων καλλιτεχνών, έτσι στη διαφήμιση εμφανίζονται αστέρια της μουσικής βιομηχανίας όπως ο Pharell και η Ciara, αλλά και ανερχόμενα ονόματα όπως η Charlie XCX και η Sky Ferreira. Aπουσιάζει όμως ο Justin Timberlake, παρόλο που είναι ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του δικτύου.
TV & Media /
Επανέρχεται το Myspace

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Απεργία 9 Απριλίου: Η απόφαση για μετρό, ηλεκτρικό, τραμ - Πώς θα κινηθούν

Η μικρή Έιμι είναι το πρώτο παιδί που γεννήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο από μεταμοσχευμένη μήτρα

Taste Atlas: Ούτε στα 50 καλύτερα street food του κόσμου το σουβλάκι - Στη 19η θέση το πρώτο ελληνικό πιάτο

Γιασεμί: Πού και για ποιο ποσό πωλήθηκε το εμβληματικό ακίνητο της Πλάκας

Πώς ξέσπασε η φωτιά στο Παρίσι: «Στάχτες έπεφταν στα πόδια μας»

σχόλια