Η Disney ξεπέρασε το Netflix στην κούρσα των subscribers, ανακοινώνοντας πως πλέον ο αριθμός των συνδρομητών της ανέρχεται σε 221,1 εκατομμύρια.
Η εταιρεία, που δίνει πρόσβαση στην πλατφόρμα Hulu και το αθλητικό ESPN+, σημείωσε πως η νέα της προσθήκη, το Disney+ παραμένει σε μεγάλη ζήτηση.
Ωστόσο, εκτίμησε πως η απώλεια των δικαιωμάτων μετάδοσης αγώνων κρίκετ στην Ινδία θα μείωνε την αύξηση των συνδρομητών της σε σύγκριση με τις προηγούμενες προβλέψεις.
Η πανδημία ώθησε την ανάπτυξη πλατφορμών όπως αυτές τις Disney, ωστόσο και η επάνοδος στην καθημερινότητα δεν φάνηκε να μειώνει τον ρυθμό απόκτησης νέων συνδρομητών.
Στο πρώτο τετράμηνο του έτους αυξήθηκαν κατά 14,4 εκατομμύρια οι συνδρομητές του Disney+, πολλοί εκ των οποίων έκτος ΗΠΑ - διαψεύδοντας τις σχετικές αναλύσεις. Εντός του έτους ετοιμάζεται και μία νέα υπηρεσία, η οποία θα κοστίζει λιγότερο, αλλά θα έχει διαφημίσεις. Το κόστος θα ανέρχεται στα 7,99$ ενώ άνευ διαφημίσεων κοστίζει 10,99$.
Ήδη εκφράζεται μεγάλο ενδιαφέρον για διαφήμιση στην πλατφόρμα. «Είμαστε σε θέση ισχύος με ρεκόρ προκαταβολικών διαφημιστικών δεσμεύσεων» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Bob Chapek.
Οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν άλμα άνω του 6% μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Ο Paolo Pescatore, αναλυτής της PP Foresight, έκανε λόγο για μια «κομβική στιγμή στον πόλεμο του streaming» λέγοντας ότι η Disney έχει περισσότερα περιθώρια ανάπτυξης από το Netflix.
Η Netflix έχασε σχεδόν ένα εκατομμύριο λογαριασμούς στο τελευταίο τρίμηνο, με αποτέλεσμα ο συνολικός αριθμός των συνδρομητών της να διαμορφωθεί στα 220,67 εκατομμύρια.
«(Τα αποτελέσματα) υπογραμμίζουν σταθερά την πεποίθησή μου ότι η Disney βρίσκεται σε διαφορετική φάση ανάπτυξης από το Netflix» δήλωσε ο κ. Pescatore. «Υπάρχουν ακόμη εκατομμύρια χρήστες που πρέπει να αποκτήσει, καθώς συνεχίζει να επεκτείνεται σε νέες αγορές και να παρουσιάζει νέες σειρές blockbuster».
Με πληροφορίες από BBC