Η ρελάνς του Ζούκερμπεργκ: Θα επιτρέπει στους χρήστες να βγάζουν χρήματα από τα ποσταρίσματα τους;

Η ρελάνς του Ζούκερμπεργκ: Θα επιτρέπει στους χρήστες να βγάζουν χρήματα από τα ποσταρίσματα τους; Facebook Twitter
Αν ο ιδρυτής του Facebook προχωρήσει σε μία τέτοια κίνηση, τότε μιλάμε για πραγματική επανάσταση
2

Πριν από αρκετούς μήνες, όταν διαπιστώθηκε – προς μεγάλο προβληματισμό του ιδρυτή του Facebook – ότι οι χρήστες του κοινωνικού του δικτύου έχουν μειώσει αισθητά τη συχνότητα με την οποία μοιράζονται πρωτογενές, προσωπικό υλικό τους μέσω του δικτύου, δημιουργήθηκε μία ομάδα κρούσης στο Λονδίνο με αποστολή της να «κατεβάσει» ιδέες, που θα αναστρέψουν αυτή την ανησυχητική τάση. Όσο η συγκεκριμένη ομάδα επεξεργαζόταν ιδέες, ο Ζούκερμπεργκ προχωρούσε στην ανακοίνωση καινοτομιών στο δίκτυο του – ανακοινώσεις που έρχονταν η μία μετά την άλλη – και οι οποίες, όμως, αφορούσαν περισσότερο τη σχέση του δικτύου με brands και εταιρείες, παρά εκείνην, την απείρως πιο σημαντική, με τους χρήστες.

Φαίνεται, όμως, ότι έφτασε και αυτή η ώρα και οι επικεφαλής του δικτύου επέστρεψαν με κάτι πολύ καλό, που αφορά τους χρήστες και κυρίως τα κίνητρα που μπορούν να τους κρατήσουν όχι απλώς «εντός» κοινωνικού δικτύου, αλλά δραστήριους και παραγωγικούς σε ό,τι αφορά το κουμπάκι “share”.

Έτσι, ακολουθώντας τα βήματα του Youtube, το Facebook ετοιμάζεται να επιτρέψει στους χρήστες του να βγάζουν κέρδος από κάθε ποστάρισμα τους, υπό προϋποθέσεις, φυσικά. 

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει σε ρεπορτάζ της η ιστοσελίδα “The Verge”, το σκεπτικό στηρίζεται στη δημιουργία ενός διαδικτυακού κουμπαρά, που θα επιτρέπει σε φίλους και followers ενός χρήστη να αφήνουν... tip, για κάθε έξυπνη ιδέα, που χρειάζεται επιχορήγηση, για μία κίνηση αλληλεγγύης που χρειάζεται στήριξη και για οτιδήποτε καινοτόμο θα παρουσιάζει κάποιος στο official page του. Επίσης, προς αυτή την κατεύθυνση, θα δημιουργηθεί ένα “call to action” κουμπί, με το οποίο θα μπορεί ο χρήστης να καθοδηγήσει φίλους και ακόλουθους σε συγκεκριμένα post και δράσεις.

Για την ώρα δεν είναι σαφές πότε το κοινωνικό δίκτυο σκοπεύει να λανσάρει αυτή τη νέα παροχή προς τους χρήστες. Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά γράφεται είναι πολύ πιθανό να «κυκλοφόρησε» πρώτα η είδηση για να τεσταριστούν αντιδράσεις, που θα βοηθήσουν το σκεπτικό των υπεύθυνων του δικτύου. Είναι, επίσης, ένα δείγμα ότι οι ιδρυτές του Facebook αντιλαμβάνονται ότι υπάρχουν και άλλες οικονομικές πηγές, στις οποίες μπορεί να στραφεί και αυτές δεν είναι άλλες από τους χρήστες του. 

Και σίγουρα, όπως επισημαίνεται και στο σχετικό ρεπορτάζ, είναι μια καλή ιδέα σε δημιουργική εξέλιξη, που χρειάζεται λίγη περισσότερη στόχευση για να οδηγήσει τον Ζούκερμπεργκ σε ακόμη ένα καινοτόμο βήμα στο διαδίκτυο. Αυτή, όμως, είναι μία μετριοπαθής εκτίμηση. Όπως σχολιάζουν εδώ και λίγες μέρες χρηματιστηριακοί κύκλοι - και αποτυπώνεται μέσω αρθρογραφίας σε μεγάλες εφημερίδες - αν ο Ζούκερμπεργκ κάνει ένα τέτοιο, οικονομικής πλέον φύσης, "άνοιγμα" στους χρήστες, ίσως να μιλάμε για πραγματική επανάσταση.  

TV & Media
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM

σχόλια

2 σχόλια