Στην κορυφή καθιερώνεται η έντυπη LiFO σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία από την νέα μέτρηση της BARI-Focus (Ιούνιος - Δεκέμβριος 2020) για τις αναγνωσιμότητες των ελληνικών media brands που δραστηριοποιούνται ταυτόχρονα στα έντυπα και στο διαδίκτυο.
Η LIFO διεύρυνε το προβάδισμά της στην κατηγορία της, καταγράφοντας μεγάλη διαφορά από τα αμέσως ανταγωνιστικά έντυπα της λίστας.
Μάλιστα, η πρώτη θέση ανήκει στη LiFO όχι μόνο στην πανελλαδική μέτρηση, αλλά και στην ειδική μέτρηση για την Αττική με μεγάλη διαφορά από τον επόμενο.
Άξιο παρατήρησης είναι ότι και συγκρινόμενη με τις κυριακάτικες εκδόσεις, η έντυπη LIFO, κατακτά μια σημαντική θέση στην κατάταξη της Αττικής: είναι πλέον το τρίτο μεγαλύτερο έντυπο μετά το Πρώτο Θέμα και την κυριακάτικη Καθημερινή .
Επιπλέον η έντυπη LiFO διατηρεί την πρωτιά της - και πάλι με μεγάλη διαφορά από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό - στα νεανικά κοινά και συγκεκριμένα στο ηλικιακό γκρουπ 18-44 ετών.
Πανελλαδικά Έντυπα
1. LIFO ......................................... 614,9
2. Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ...610,6
3. ΤΑ ΝΕΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ..........484,8
4. ATHENS VOICE ............................477,2
5. ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ..............................369,8
6. ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ................................. 326,1