Νέα καμπάνια με τηλεοπτικά σποτ «για την ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση των πολιτών στα μέτρα προστασίας από τον covid-19» προανήγγειλε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η καμπάνια στα ΜΜΕ ξεκινά από τον επόμενο μήνα, ενώ ήδη αρκετά μέρη του πλανήτη πλήττονται από το δεύτερο κύμα της πανδημίας.
Το ποσό που θα διατεθεί για αυτή την καμπάνια θα είναι 2 εκατομμύρια ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και της αμοιβής του αναδόχου, όπως διευκρίνισε ο Στέλιος Πέτσας στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, κατά τη συζήτηση για το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών, με τα μέτρα στήριξης των πληγέντων από τον κυκλώνα «Ιανό» και της αντιμετώπισης της πανδημίας.
Αναφερόμενος στην σχετική διάταξη για την υλοποίηση ενημερωτικής εκστρατείας που υπάρχει στο νομοσχέδιο, επισήμανε ότι η νέα καμπάνια ενημέρωσης θα γίνει μέσω σποτ που θα προβληθούν από τους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας .
Ο ίδιος έκανε λόγο για μια καμπάνια ωφέλιμη: «όπως και στην πρώτη φάση (που) απέδειξε πόσο ωφέλιμη ήταν και έσωσε ζωές».
Απαντώντας στις επικρίσεις της αντιπολίτευσης, που ρωτά γιατί δεν ακολουθείται η μέθοδος των δωρεάν τηλεοπτικών μηνυμάτων που είναι υποχρεωμένα να προβάλουν τα πανελλήνιας εμβέλειας κανάλια, υποστήριξε ότι «τα δωρεάν μηνύματα είναι χρήσιμα αλλά αυτά θα πρέπει να τα δούμε και ως (προς) την αποτελεσματικότητά τους», κάνοντας αναφορά στα δωρεάν μηνύματα του υπουργείου Παιδείας για την πανδημία κατά το άνοιγμα των σχολείων, και στις ώρες και την συχνότητα που προβλήθηκαν από τα ΜΜΕ.
Για τις καμπάνιες ενημέρωσης θα υπάρξει ανάδοχος και ο καταμερισμός θα γίνει σύμφωνα με κατευθυντήριες οδηγίες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, πρόσθεσε ο κ. Πέτσας.
«Η κυβέρνηση προχωράει ταχύτατα και με πλήρη διαφάνεια πάντα και στον τομέα των οπτικοακουστικών μέσων», υποστήριξε ο Στέλιος Πέτσας, ένα 24ωρο μετά τους μύδρους από τον ΣΥΡΙΖΑ, που έκανε λόγο για σχέδιο «εκβιασμού» των ΜΜΕ με κρατική χρηματοδότηση.