Το τραγούδι της Κρίσης

Το τραγούδι της Κρίσης Facebook Twitter
0

Η Βρετανική εφημερίδα Guardian σκέφτηκε να παρουσιάσει με έναν πρωτότυπο τρόπο το story της οικονομικής κρίσης που συνεχώς βαθαίνει και αφορά όλο και περισσότερες χώρες. Με μια  «Eurovision της κρίσης και του ευρώ»... Οι Βρετανοί παρουσίασαν το «τραγούδι της Κρίσης» που φτιάχτηκε από τη δημιουργική τους ομάδα και στο οποίο βέβαια η Ελλάδα σέρνει το χορό μαζί με τους υπόλοιπους «Pigs». Η εφημερίδα καλεί τους αναγνώστες της να στείλουν κι αυτοί το video τους-απάντηση στην οικονομική κρίση στο guardian.co.uk your.videos @ . Αρκεί όπως γράφει να μην είναι  περισσότερο από τρία λεπτά. Μπορεί να είναι σατιρικό ή σοβαρό, μουσικό ή όχι (αλλά οπωσδήποτε κατάλληλο για οικογενειακή παρακολούθηση).

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM