ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Unilever: O γίγαντας των καταναλωτικών αγαθών θα διαφημίζεται πλέον μόνο σε «έγκυρα μέσα»

Unilever: O γίγαντας των καταναλωτικών αγαθών θα διαφημίζεται πλέον μόνο σε «έγκυρα μέσα» Facebook Twitter
Κεντρικά γραφεία της Unilever στο Ρότερνταμ, Ολλανδία
0

Η Unilever, ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στον κόσμο, θα επιλέξει ένα δίκτυο "αξιόπιστων εκδοτών" με τους οποίους θα συνεργαστεί διαφημιστικά, δαπανώντας το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού της στο μάρκετινγκ, σε μια ακόμη προσπάθεια να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της ψηφιακής διαφήμισης. 

Η πρωτοβουλία του γίγαντα καταναλωτικών αγαθών, που πρόκειται να ανακοινωθεί την Πέμπτη, αποσκοπεί στο να δώσει στον κατασκευαστή του σαπουνιού Dove και της μαγιονέζας  Hellmann's μεγαλύτερο έλεγχο και διαφάνεια ως προς το πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις των προϊόντων του.

Ως γνωστόν στο νέο άναρχο σύστημα διαφήμισης του ίντερνετ δεν είναι απίθανο διαφημίσεις να εμφανίζονται σε σάιτ και πλατφόρμες αμφίβολης αισθητικής ή fake news, διασύροντας το κύρος του προϊόντος αντί να το προωθούν.

Η εταιρεία αρνήθηκε να πει ποιοι ψηφιακοί εκδότες θα επιλεγούν τελικά.

«Πρώτα απ όλα βγαίνουμε και ανακοινώνουμε τη βούλησή μας και στη συνέχεια θα βρούμε με ποιούς εκδότες θα συνεργαστούμε», είπε ο Keith Weed, επικεφαλής της μάρκετινγκ της Unilever σε συνέντευξή του στο Reuters.

Μεγάλα brands έχουν αποσύρει τεραστια ποσά τα τελευταία 10 χρόνια από τα έντυπα, μεταφέροντάς τα με αμφίβολα αποτελέσματα στο ίντερνετ και τα social media.

Αλλά τα τελευταία χρόνια, μεγάλες εταιρείες αμφισβήτησαν εάν αυτές οι δαπάνες είναι αποτελεσματικές, καθώς οι μετρήσεις που παρέχονται από τους τεχνολογικούς γίγαντες όπως το Facebook αποδείχθηκαν αναξιόπιστες και οι αδίστακτοι παίκτες χρησιμοποίησαν υπολογιστικά bots για να φουσκώσουν τα στοιχεία προβολής.

Ο Weed είπε  ότι είναι ανάγκη να ξεκαθαρίσει η κατάσταση στις ψηφιακές πλατφόρμες, όπου δεν ξέρεις αν η διαφήμισή σου θα εμφανίζεται δίπλα σε τοξικό περιεχόμενο, μηνύματα μίσους,  fake news ή bots που φουσκώνουν τους social λογαριασμούς με ψεύτικους followers.

Ο Weed είπε ότι από τον Ιούνιο, το Twitter, το YouTube και το Instagram έχουν αφαιρέσει περίπου 1.6 δισεκατομμύρια ψεύτικους λογαριασμούς από τις πλατφόρμες τους.

Μέχρι τότε όμως τεράστια διαφημιστικά μπάτζετ διαπανήθηκαν τρέχοντας στα ανύπαρκτα timeline 1.6 δισεκατομμυρίου ανύπαρκτων χρηστών.

Πόσοι ακόμα ψευδείς followers υπάρχουν, κανείς δεν μπορεί να υπολογίσει με ακρίβεια. Μέχρι τότε όμως, κανείς δεν θέλει πια να πιάνεται κορόιδο!

TV & Media
0

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM