Το Youtube κρύβει τα dislike για να μην στρεσάρονται οι δημιουργοί

Το Youtube κρύβει τα dislike για να μην στρεσάρονται οι δημιουργοί Facebook Twitter
0

Οι χρήστες του Youtube σύντομα δεν θα είναι σε θέση να βλέπουν πόσα dislike συγκεντρώνουν τα βίντεο που αναρτώνται στην πλατφόρμα. 

Οι υπεύθυνοι της πλατφόρμας λένε πως η αλλαγή αποφασίστηκε για να προστατευτούν οι χρήστες από τον «βομβαρδισμό» dislike και να μειωθεί το «στρες και το αίσθημα ντροπής» για τους δημιουργούς περιεχομένου. 

Ο «βομβαρδισμός dislike» είναι ο ορισμός που χρησιμοποιείται για την συντονισμένη «επίθεση» σε συγκεκριμένους δημιουργούς, με στόχο να αποθαρρυνθούν οι υπόλοιποι συνδρομητές από το να δουν τα συγκεκριμένα βίντεο. 

Πολλοί δημιουργοί λένε πως η κίνηση δεν θα βοηθήσει ιδιαίτερα, αλλά άλλοι αναγνωρίζουν ότι ίσως η αλλαγή βοηθήσει την ψυχική τους ηρεμία. Η απόκρυψη των dislike δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα και η ανακοίνωση του Youtube έχει συγκεντρώσει χιλιάδες... dislike.

«Θα αποθαρρύνει πολύ το τρόλιγνκ και κακόψυχους ανθρώπους στο Διαδίκτυο που θέλουν να στοχοποιούν το δημιουργικό έργο άλλων ανθρώπων», λέει ο ράπερ Κένζο Τζάε. «Μπορεί να βάλεις την καρδιά και την ψυχή σου σε κάτι, και αν δεν βγει με τον τρόπο που ήθελες, στα like και τα dislike, μπορεί να είναι αποκαρδιωτικό». 

Πολλοί χρήστες σχολιάζουν ότι θα τους λείψουν τα like και επισημαίνουν πως τα dislike ήταν βοηθητικά και συχνά τους γλίτωναν από clickbait

Πολλοί εύχονται ακόμα και RIP στον δείκτη του dislike, κάτω από ένα βίντεο του Youtube που οδεύει για ρεκόρ dislike - ένα κλιπ του αστέρα της πλατφόρμας PewDiePie που ζήτησε από τους φανς να πατήσουν όσο το δυνατόν dislike. 

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM