Χρυσές Σφαίρες: H φωτογραφία που εξόργισε την Τζέιμι Λι Κέρτις

Χρυσές Σφαίρες: H φωτογραφία που εξόργισε την Τζέιμι Λι Κέρτις Facebook Twitter
0

Έξαλλη έχει κάνει την Τζέιμι Λι Κέρτις η γκρίζα διαφήμιση της εταιρίας Fiji, που στην φετινή απονομή των Χρυσών Σφαιρών είχε «αναθέσει» σε μια κοπέλα με ένα δίσκο γεμάτο νερά να κυκλοφορεί πίσω από τους καλεσμένους στο κόκκινο χαλί. 

Η διάσημη ηθοποιός δημοσίευσε στο Instagram της ένα οργισμένο μήνυμα, όπου καταγγέλλει την εταιρία για την «κραυγαλέα προώθηση», δηλώνοντας απογοητευμένη που ανακάλυψε πως στην πόζα της έκανε photobombing ένα από τα μοντέλα της Fiji, το οποίο κι έγινε viral ως το «Fiji Water Girl». 

Όπως εξηγεί, έμαθε πως εμφανίζεται σε μια φωτογραφία με την Κέλεθ Κάθμπερτ-όπως ονομάζεται το μοντέλο- όταν ο σύζυγός της διάβασε ένα σχετικό άρθρο στο CNN.

«Ήξερα πως υπήρχε εκεί στημένος φωτογράφος και απομακρύνθηκα, ενώ είπαν φωναχτά πως δεν δεν θέλω να κάνω την διαφήμιση», εξηγεί στην ανάρτησή της.

Ωστόσο η 60χρονη ηθοποιός δεν κατάφερε τελικά να γλιτώσει την φωτογραφία με το Fiji Water Girl στο φόντο. «Οι σπόνσορες στις εκδηλώσεις πρέπει να παίρνουν άδεια από τον κόσμο όταν θέλουν να τους βγάλουν φωτογραφία δίπλα στα προϊόντα τους», τόνισε. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

So, my husband, who doesn’t look at a lot of show business news sites, just mentioned that I was on the CNN website. I specifically moved away from the blatant promotions by Fiji and Moet where young women with their trays filled with their wares stood near a designated camera. I knew why there was a photographer poised there and I moved away as I said out loud that I didn’t want to be doing advertising for either. Clearly this angle shows that I moved from her being behind me and yet from the side it still happens. The sponsors of events need to get permission from people when they get them to take their picture next to products.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jamie Lee Curtis (@curtisleejamie) στις

Πολιτισμός
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ