Πόσες φορές πρέπει να πλένουμε τα ρούχα μας

Πόσες φορές πρέπει να πλένουμε τα ρούχα μας Facebook Twitter
pixabay
0

Πόσο συχνά πλένετε τα τζιν σας; Η απάντηση είναι πολύ συχνά, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Ενώ πολλοί καταναλωτές προσπαθούν εν μέσω πανδημίας να αγοράσουν τα πιο απαραίτητα είδη ρουχισμού, παραβλάπτεται ωστόσο ένα σημαντικό ζήτημα, οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις της συχνής χρήσης του πλυντηρίου και του στεγνωτηρίου.

Μια νέα έκθεση, που δημοσιεύτηκε από την Εταιρεία Χημικής Βιομηχανίας (SCI), καταλήγει στο συμπέρασμα ότι το πλύσιμο των ρούχων έχει «τεράστιο περιβαλλοντικό αντίκτυπο» και προτρέπει τους ανθρώπους να πλένουν τα ρούχα τους λιγότερο συχνά (με εξαίρεση τα εσώρουχά τους).

Συγκεκριμένα, ένα μεγάλο ποσοστό διοξειδίου του άνθρακα που παράγεται από ένα βαμβακερό μπλουζάκι, προέρχεται από το πλύσιμο και το στέγνωμά του.

Η έκθεση που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Chemistry & Industry αυτή την εβδομάδα, εξηγεί ότι υπάρχουν πολλοί λόγοι νια να πλένουμε λιγότερο συχνά ορισμένα ρούχα όπως τα τζιν. Οι πιο σημαντικοί λόγοι είναι ότι έτσι συμβάλλουμε «στη μείωση της ποσότητας μικροϊνών που καταλήγουν στο περιβάλλον, στην σπατάλη ενέργειας και νερού και στη μείωση των εκπομπών αερίων».

Ιδίως για τα τζιν, η έκθεση προτείνει ακόμα και μία πλύση τον μήνα.

Εξαίρεση αποτελούν τα εσώρουχα και τα ρούχα γυμναστικής, τα οποία μπορούμε να πλένουμε ελεύθερα κάθε ημέρα, χρησιμοποιώντας όμως το οικονομικό πρόγραμμα των πλυντηρίων, το οποίο έχει μικρότερες θερμοκρασίες και λιγότερη διάρκεια.

Περιβάλλον
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Διεθνή / COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Το προσχέδιο της Συμφωνίας ορίζει ως ευρύτερο τον στόχο για άντληση 1,3 τρισ. δολαρίων ετησίως έως το 2035, με αναφορές σε χρηματοδότηση από «δημόσιες και ιδιωτικές πηγές»
LIFO NEWSROOM
«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Περιβάλλον / Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Νέα ανάλυση δείχνει ότι η φορολόγηση των εταιρειών ορυκτών καυσίμων θα μπορούσε να αυξήσει τα κονδύλια του ταμείου του ΟΗΕ για τις απώλειες και ζημίες της κλιματικής κρίσης κατά 2.000%
LIFO NEWSROOM
Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Περιβάλλον / Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Τρεις από τις πέντε επιστημονικές ομάδες που παρακολουθούν την παγκόσμια θερμοκρασία λένε ότι η αύξηση της θερμοκρασίας στον πλανήτη δεν μπορεί να περιοριστεί στους 1,5°C
LIFO NEWSROOM