Ένα ζευγάρι από την Καλιφόρνια κατέθεσε μήνυση κατά της Apple, την περασμένη Παρασκευή, απαιτώντας την καταβολή 5 εκατομμυρίων δολαρίων σε ζημιές, κατηγορώντας την για ελλιπή ενημέρωση σχετικά με το νέο χαρακτηριστικό του iOS 9, ονόματι Wi-Fi Assist, το οποίο φέρεται ως υπεύθυνο για υπερβολικές χρεώσεις, εξαιτίας της ανεξέλγκτης χρήσης του mobile internet.
Όπως αναφέρει το Appleinsider, που αποκάλυψε την υπόθεση, η οποία εκδικάζεται σε δικαστήριο του Σαν Χοσέ, οι ενάγοντες κατηγορούν, στην μηνυτήρια αναφορά τους την εταιρεία, ότι με την εγκατάσταση του iOS 9, το χαρακτηριστικό "Wi-Fi Assist" -το οποίο υποβοηθά τη σύνδεση της συσκευής στο internet χρησιμοποιώντας το 3G ή το 4G δίκτυο όταν το σήμα Wi-Fi είναι αδύναμο- είναι ενεργοποιημένο by default.
H παρεξήγηση σχετικά με το Wi-Fi Assist, είχε ξεκινήσει την προηγούμενη εβδομάδα όταν αρκετά σάιτ συνιστούσαν στους χρήστες να το απενεργοποιούν, για να αποφύγουν έξτρα χρεώσεις. Κάτι το οποίο η Apple έσπευσε να ξεκαθαρίσει με ειδική ανάρτηση στο επίσημο σάιτ της, θεωρώντας άκυρους τους ισχυρισμούς.
Παρόλα αυτά οι ενάγοντες θεωρούν ότι η κίνηση της Apple ήρθε με καθυστέρηση, κι ενώ είχαν χρεωθεί υπερβολικά ποσά από την φερόμενη ως ελλιπή ενημέρωση από την πλευρά της εταιρείας, κι εμμένουν στην μήνυσή τους, χωρίς παρόλα αυτά να αναφέρουν το ακριβές ποσό με το οποίο υποτίθεται ότι υπερ-χρεώθηκαν.
Για να βρείτε και να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε το χαρακτηριστικό "Wi-Fi Assist" ακολουθήστε την διαδρομή Settings> Cellular> και σκρολάρετε στο τέλος του μενού, όπου υπάρχει η επιλογή on/off.
σχόλια