Έρευνα αποκαλύπτει ότι μόνο ένα μικρό μέρος των χρηστών θα πλήρωνε για συνδρομητικό Facebook

Έρευνα αποκαλύπτει ότι μόνο ένα μικρό μέρος των χρηστών θα πλήρωνε για συνδρομητικό Facebook Facebook Twitter
0

H Mozilla ρώτησε 47.000 χρήστες του Facebook εάν θα πλήρωναν συνδρομή για το κοινωνικό δίκτυο και απ' ότι δείχνουν τα αποτελέσματα της έρευνας λίγοι είναι εκείνοι που θέλουν να απαλλαγούν για πάντα από τις διαφημίσεις.

Με το Facebook να πρωταγωνιστεί στις τεχνολογικές (και όχι μόνο) ειδήσεις τους τελευταίους μήνες και με όλα τα μικρά και μεγάλα σκάνδαλα που έχουν αποκαλυφθεί από τις πολιτικές διαχείρισης δεδομένων των χρηστών του, η Mozilla διεξήγαγε μια έρευνα για να αναλύσει τις σκέψεις των χρηστών του Facebook, μετά τις απανωτές αποκαλύψεις. 47.000 άτομα απάντησαν και τα αποτελέσματα της έρευνας είναι ανοιχτά για περαιτέρω εξερεύνηση από τον καθένα.

Το βασικότερο στοιχείο που δείχνουν τα αποτελέσματα είναι ότι ένα πολύ μικρό ποσοστό χρηστών του Facebook προτίθεται να πληρώσει συνδρομή για το κοινωνικό δίκτυο, σε περίπτωση που η εταιρεία σταματούσε με αυτόν τον τρόπο να συλλέγει και να πουλά τα δεδομένα του.

Το 11,43% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι θα πλήρωναν μια τυπική συνδρομή, μέχρι 10 δολάρια τον μήνα, για να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το Facebook. Περίπου 1% δήλωσε ότι δεν θα είχε πρόβλημα να πληρώσει και περισσότερα. Το 64,84% των ερωτηθέντων δήλωσαν κατηγορηματικά όχι, ενώ το 34,68% των χρηστών απάντησαν ότι δεν ήταν σίγουροι.

Έρευνα αποκαλύπτει ότι μόνο ένα μικρό μέρος των χρηστών θα πλήρωνε για συνδρομητικό Facebook Facebook Twitter
Πηγή: The Mozilla Foundation

Οι παλαιότεροι χρήστες του Διαδικτύου και οι σούπερ nerds φαίνεται ότι βρίσκουν το Facebook τρομακτικό, ενώ ο μέσος όρος των χρηστών και οι πιο σύγχρονοι «τεχνολάγνοι» τρέφουν περισσότερα θετικά αισθήματα απέναντι στο κοινωνικό δίκτυο.

Στην ερώτηση «Έχετε κάνει αλλαγές στο Facebook ως αποτέλεσμα των πρόσφατων ανακαλύψεων για την Cambridge Analytica;», μόνο το 23,99% των ερωτηθέντων απάντησε θετικά, ενώ σε άλλη ερώτηση «Ποιο από τα ακόλουθα σάς αρέσει λιγότερο στο Facebook», η απάντηση που κέρδισε με 28,16% ήταν «Το Facebook είναι χάσιμο χρόνου».

Η Mozilla, πιστή στο ελεύθερο πνεύμα της, πιστεύει ότι τα δεδομένα της έρευνας πρέπει να παραμείνουν ανοιχτά και προσβάσιμα σε όλους, με ασφάλεια και σεβασμό, χωρίς να μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Εάν θέλετε να εμβαθύνετε περισσότερο στα αποτελέσματα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το διαδραστικό εργαλείο της Mozilla, για να δείτε πώς φανερώνονται όλες τις αλήθειες της έρευνάς της.

  

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Τech & Science / Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Η Ινδία ετοιμάζεται να στείλει τους πρώτους της αστροναύτες στο διάστημα μέσω της αποστολής Gaganyaan, η οποία θα τοποθετήσει τρεις αστροναύτες σε χαμηλή γήινη τροχιά για τρεις ημέρες
LIFO NEWSROOM
Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Δημοσιογράφος αναγνωρίζει πρόσωπα στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Τech & Science / Το μέλλον είναι εδώ: Δημοσιογράφος ταυτοποιεί αγνώστους στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Σκανάρει πρόσωπα αγνώστων και τους αναγνωρίζει σε ελάχιστα δευτερόλεπτα - Το βίντεο πυροδοτεί συζητήσεις για την προστασία της ιδιωτικότητας που σχετίζονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου
LIFO NEWSROOM
Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Τech & Science / Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Από το JOMO, τον σωστό ύπνο έως τον συνεπή εμβολιασμό και από την κηπουρική ως την αλληλεγγύη και τον αλτρουισμό, υπάρχουν επτά απλοί τρόποι για να ενισχύσουμε την υγεία του εγκεφάλου μας και τη συναισθηματική μας ανθεκτικότητα
LIFO NEWSROOM
Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Tech & Science / Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Πανικό έχουν προκαλέσει στις ΗΠΑ τα μυστηριώδη drones πάνω από τον ουρανό του Νιου Τζέρσεϊ, αλλά στο αιώνιο κυνήγι για τον εντοπισμό αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενων αντικειμένων, η ανθρώπινη μαρτυρία είναι συνήθως ο πιο αδύναμος κρίκος.
THE LIFO TEAM