Gen Z: Αυτές είναι οι κορυφαίες εφαρμογές που κατέβασαν το 2024

Gen Z: Αυτές είναι οι κορυφαίες εφαρμογές που κατέβασαν το 2024 Facebook Twitter
Gen Z / Φωτ.: Unsplash
0

Είναι σαφές ότι η Gen Z επηρεάζει τη βιομηχανία εφαρμογών στα smartphones, δεδομένου ότι θεωρείται η «γενιά που προτιμά το κινητό» και δικαίως, καθώς αποτελεί περίπου το 40% όλων των χρηστών κινητών τηλεφώνων παγκοσμίως.

Η επισκόπηση της Appfigures για τις 50 εφαρμογές με τις περισσότερες λήψεις από τη Gen Z ηλικίας 18 έως 24 ετών φέτος, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Από δημοφιλείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέχρι εργαλεία επεξεργασίας φωτογραφιών, ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στις εφαρμογές που είχαν απήχηση σε αυτή τη δημογραφική ομάδα το 2024.

Με βάση στοιχεία από χρήστες iOS και Android στις ΗΠΑ, η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο ήταν το Temu, η δημοφιλής διαδικτυακή αγορά που προσφέρει σχεδόν κάθε είδος προϊόντος που μπορείτε να φανταστείτε σε πολύ μειωμένες τιμές. Οι νεαροί ενήλικες της Gen Z κατέβασαν την εφαρμογή 41,98 εκατομμύρια φορές, υποδεικνύοντας ότι η μεγάλη ποικιλία προσιτών ειδών είναι ιδιαίτερα ελκυστική για τη συγκεκριμένη ομάδα, παρά την αφοσίωσή τους στη βιωσιμότητα και τις συνεχιζόμενες συζητήσεις γύρω από τη γρήγορη μόδα. Η Temu ποντάρει επίσης σε στρατηγικές παιχνιδοποίησης για την παρακίνηση των αγοραστών, όπως κουπόνια, ανταμοιβές και δώρα.

Σε αντίθεση με το Temu, ο ανταγωνιστής του, το Shein, κατάφερε να συγκεντρώσει μόνο 14,68 εκατομμύρια νέες λήψεις. Ο αριθμός αυτός δεν αντικατοπτρίζει απαραιτήτως ένα μειωμένο ενδιαφέρον για την εφαρμογή. Αντίθετα, υποδηλώνει ότι αυτή η συγκεκριμένη δημογραφική ομάδα νεαρών ενηλίκων μπορεί να την έχει ήδη εγκαταστήσει στις συσκευές της.

Gen Z: Αυτές είναι οι κορυφαίες εφαρμογές που κατέβασαν το 2024 Facebook Twitter

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το TikTok βρίσκεται στη δεύτερη θέση, με 33,23 εκατομμύρια λήψεις. Η εφαρμογή βίντεο μικρής διάρκειας είναι δημοφιλής μεταξύ των χρηστών ηλικίας 18 έως 24 ετών για διάφορους λόγους, με τον πιο προφανή να είναι ότι χρησιμεύει ως πηγή γρήγορου και εύπεπτου περιεχομένου. Είναι αρκετά ενδιαφέρον ότι η εφαρμογή που κυριαρχεί στη Gen Z προτιμάται επίσης ως μηχανή αναζήτησης έναντι της Google.

Gen Z: Αυτές είναι οι κορυφαίες εφαρμογές που κατέβασαν το 2024 Facebook Twitter
TikTok

Μια άλλη σημαντική πλατφόρμα βίντεο, το YouTube, παραμένει δημοφιλής μεταξύ των νεαρών ενηλίκων της Gen Z. Σε διάστημα περίπου 10 μηνών, η εφαρμογή για κινητά συγκέντρωσε 14,03 εκατομμύρια νέες εγκαταστάσεις, σημειώνει το Appfigures. Αν και ο αριθμός αυτός δεν είναι τόσο υψηλός όσο του TikTok, εξακολουθεί να υποδεικνύει σημαντική δέσμευση μεταξύ αυτής της ομάδας.

Φαίνεται επίσης να οδηγούν στην ανάπτυξη της βιομηχανίας ταινιών μικρού μήκους. Μία από τις τελευταίες εφαρμογές που κερδίζουν την προσοχή είναι η ShortMax, η οποία διαθέτει περίπου 1.000 ταινίες μικρού μήκους σε διάφορα είδη, όπως δράμα, ρομάντζο και μυστήρια. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι ηλικίες 18 έως 24 ετών έχουν εγκαταστήσει την εφαρμογή πάνω από 10 εκατομμύρια φορές μέχρι στιγμής το 2024.

Εκτός από τις καταναλωτικές τους συνήθειες και τις συνήθειες streaming, οι νέοι ενήλικες της Gen Z κατεβάζουν επίσης την οικογένεια εφαρμογών της Meta. Το Threads βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με 32,32 εκατομμύρια εγκαταστάσεις, ακολουθούμενο από το WhatsApp με 28,42 εκατομμύρια, το Instagram με 26,29 εκατομμύρια, το Facebook με 20,58 εκατομμύρια και το Messenger με 17,63 εκατομμύρια. Δεδομένου ότι το Threads ξεκίνησε πιο πρόσφατα, είναι λογικό να έχει περισσότερες νέες λήψεις. Επιπλέον, φαίνεται να υπάρχει ανανεωμένο ενδιαφέρον για το Facebook μετά τον επανασχεδιασμό που αποσκοπεί στην προσέλκυση αυτής της γενιάς που γνωρίζει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Gen Z: Αυτές είναι οι κορυφαίες εφαρμογές που κατέβασαν το 2024 Facebook Twitter
Threads

Η Google, ένας άλλος τεχνολογικός γίγαντας, έχει επίσης συγκεντρώσει έναν αξιοπρεπή αριθμό λήψεων μέχρι στιγμής φέτος. Η εφαρμογή της μηχανής αναζήτησης είδε 17,65 εκατομμύρια εγκαταστάσεις, ενώ άλλα προϊόντα που ανήκουν στην Google, το Chrome και το Meet, είδαν 10,19 εκατομμύρια εγκαταστάσεις και 9,63 εκατομμύρια, αντίστοιχα. Εν τω μεταξύ, το Google Drive συγκέντρωσε 7,22 εκατομμύρια λήψεις και το Google Photos 6,79 εκατομμύρια.

Μια άλλη όχι και τόσο σοκαριστική ανακάλυψη ήταν ότι το ChatGPT της OpenAI συνεχίζει να προτιμάται από τους νέους 18 έως 24 ετών, κερδίζοντας 24,63 εκατομμύρια εγκαταστάσεις εφαρμογών. Καθώς πολλοί νέοι ενήλικες της Gen Z είτε ξεκινούν το κολέγιο είτε εισέρχονται στα πρώτα στάδια της καριέρας τους, το ChatGPT έχει αναδειχθεί σε αγαπημένη πηγή για εκπαιδευτικούς σκοπούς και επαγγελματικό προσανατολισμό. Μια έρευνα που διεξήχθη από το Best Colleges αποκάλυψε ότι το 43% των φοιτητών έχουν παραδεχτεί ότι χρησιμοποιούν το ChatGPT ή παρόμοια εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης.

Μια άλλη εφαρμογή βασισμένη στην τεχνητή νοημοσύνη που κερδίζει έδαφος ήταν ο σύντροφος μελέτης τεχνητής νοημοσύνης Gauth. Η εφαρμογή, που αναπτύχθηκε από τη μητρική εταιρεία ByteDance της TikTok, πέτυχε 8,37 εκατομμύρια νέες εγκαταστάσεις. Αν και υπάρχει από το 2021, το Gauth είδε ένα κύμα λήψεων νωρίτερα φέτος, αποτελώντας τη δεύτερη εκπαιδευτική εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις για συσκευές iOS στις ΗΠΑ τον Απρίλιο.

Για τη Gen Z, η κοινή χρήση φωτογραφιών και οι εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους. Επομένως, είναι ασφαλές να πούμε ότι πολλοί από αυτούς τους τύπους πλατφορμών θα μπουν στη λίστα.

Εκτός από το Threads και το Instagram που κατέχουν υψηλή θέση, το CapCut της ByteDance είναι μια άλλη πλατφόρμα που προτιμούν οι νέοι ενήλικες της Gen Z. Η εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο είναι γνωστή για τη γκάμα εφέ και φίλτρων που διαθέτει, καθιστώντας εύκολη τη μεταφόρτωση επεξεργασμένου περιεχομένου στο TikTok και σε άλλες συμβατές πλατφόρμες. Τα στοιχεία δείχνουν ότι η εφαρμογή είδε 21,72 εκατομμύρια νέες λήψεις.Μια άλλη εφαρμογή από την ByteDance, το Lemon8, έχει επίσης κερδίσει κάποια έλξη μεταξύ αυτής της ηλικιακής ομάδας, με 7,7 εκατομμύρια λήψεις.

Gen Z: Αυτές είναι οι κορυφαίες εφαρμογές που κατέβασαν το 2024 Facebook Twitter
Lemon8

Παρόλο που αυτή η αντιγραφή του Instagram έχει αργήσει να αναπτυχθεί στις ΗΠΑ, φαίνεται να σημειώνει πρόοδο στο κοινό-στόχο της. Άλλες εφαρμογές στη λίστα περιλαμβάνουν το Snapchat με 19,16 εκατομμύρια εγκαταστάσεις, ακολουθούμενο από το Telegram με 13,12 εκατομμύρια, το Pinterest με 8,23 εκατομμύρια, το Reddit με 8,06 εκατομμύρια και το X με 7,58 εκατομμύρια.

Μέχρι στιγμής φέτος, το Netflix ήταν η κορυφαία υπηρεσία streaming που προσέλκυσε τους περισσότερους νέους 18 έως 24 ετών με 15,67 εκατομμύρια εγκαταστάσεις. Το Prime Video και το Disney+ δεν απέχουν πολύ, με 12,86 εκατομμύρια και 11,68 εκατομμύρια λήψεις, αντίστοιχα. Οι Max, Peacock και Tubi έχουν το καθένα περίπου 7 εκατομμύρια λήψεις ή περισσότερες.

Και φαίνεται ότι η εφαρμογή συνεχούς ροής μουσικής που συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον μεταξύ των νέων ενηλίκων της Gen Z, δεν είναι άλλη από το Spotify. Αυτή η εφαρμογή έχει προσελκύσει 10,45 εκατομμύρια λήψεις, αναδεικνύοντας τη σημαντική της απήχηση σε αυτή την ηλικιακή ομάδα.

Τέλος, τα δεδομένα λήψεων για τις εφαρμογές πληρωμών δείχνουν ότι η PayPal είναι ένας καθιερωμένος παίκτης στην αγορά, σημειώνοντας άλμα στις νέες λήψεις και φτάνοντας συνολικά τα 13,92 εκατομμύρια. Η Venmo ακολούθησε με 7,8 εκατομμύρια λήψεις, ενώ το Cash App κατέγραψε 6,9 εκατομμύρια λήψεις.

*Με πληροφορίες από TechCrunch

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα φάρμακα «μπλοκμπάστερ» για την απώλεια βάρους αποκαλύπτουν όσα ακόμη δεν κατανοούμε για την παχυσαρκία

Τech & Science / Η παχυσαρκία είναι ασθένεια: Τι δείχνει πολυετής έρευνα στα νέα φάρμακα για την απώλεια βάρους

Πώς λειτουργούν τα GLP-1 φάρμακα - Η αμφιλεγόμενη χρήση, οι παρενέργειες, το υψηλό κόστος και η διαπίστωση πως οι περισσότεροι σταματούν έπειτα από 12 εβδομάδες
LIFO NEWSROOM
Open Business: Η νέα πλατφόρμα κάνει την ίδρυση επιχειρήσεων διαδικτυακή και πιο εύκολη από ποτέ

Τech & Science / Open Business: Η νέα πλατφόρμα κάνει την ίδρυση επιχειρήσεων διαδικτυακή και πιο εύκολη από ποτέ

Μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται να ξεκινήσει η λειτουργία της Open Business, της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την αδειοδότηση των επιχειρήσεων που «ανοίγει παράθυρο στο μέλλον»
LIFO NEWSROOM
Η επιστήμη έχει μια νέα θεωρία για την καταγωγή του φιλιού

Tech & Science / Η επιστήμη έχει μια νέα θεωρία για την καταγωγή του φιλιού

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, η προέλευση του φιλιού ανάγεται σε μια πρακτική περιποίησης των μεγάλων πιθήκων που χτενίζουν το τρίχωμα των οικείων τους με τα δάχτυλά τους και χρησιμοποιούν τα χείλη τους για να απομακρύνουν τα υπολείμματα.
LIFO NEWSROOM
Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη: Πάνω από 800 εκατομμύρια ενήλικες έχουν διαγνωστεί - Το 59% δεν λαμβάνει θεραπεία

Τech & Science / Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη: Πάνω από 800 εκατομμύρια ενήλικες έχουν διαγνωστεί - Το 59% δεν λαμβάνει θεραπεία

Έκτακτη η ανάγκη για χρηματοδότηση φαρμάκων και ολοκληρωμένων προγραμμάτων για έγκαιρη ανίχνευση και αποτελεσματική θεραπεία σε χώρες χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος.
LIFO NEWSROOM
Γιατί επιστήμονες ζητούν να μειωθούν τα ίχνη που αφήνουν στον αέρα τα αεροπλάνα

Τech & Science / Γιατί επιστήμονες ζητούν να μειωθούν τα ίχνη που αφήνουν στον αέρα τα αεροσκάφη

Τα λεγόμενα «ίχνη συμπύκνωσης» που αφήνουν πίσω τους τα αεροπλάνα δεν μας κάνουν πλύση εγκεφάλου, αλλά κάποιοι επιστήμονες πιστεύουν ότι συνεισφέρουν σημαντικά στην υπερθέρμανση του πλανήτη
LIFO NEWSROOM
Οι σκύλοι μπορούν να αναγνωρίσουν έναν κακό άνθρωπο σύμφωνα με επιστήμονες

Τech & Science / Οι σκύλοι μπορούν να αναγνωρίσουν έναν κακό άνθρωπο, σύμφωνα με Ιάπωνες επιστήμονες

Τα αποτελέσματα της έρευνας, που περιελάμβανε 34 σκύλους, δείχνουν ότι οι σκύλοι διαθέτουν ανεπτυγμένη κοινωνική νοημοσύνη και μπορούν να καταλάβουν πότε ένα άτομο δεν είναι αξιόπιστο
LIFO NEWSROOM