«Manifesting»: Το νέο trend της Gen Z που φέρνει ερωτική και επαγγελματική επιτυχία

«Manifesting»: Το νέο trend της Gen Z που φέρνει ερωτική και επαγγελματική επιτυχία Facebook Twitter
Φωτογραφία: Getty Images
0

Η Σάρα Περλ, μία influencer, πιστώνει την καριέρα της στα social media, όπως και την επιτυχημένη σχέση της, στην πρακτική του «manifesting». 

Η 23χρονη έχει αποκτήσει πάνω από 2,5 εκατομμύρια ακολούθους, στην πλειονότητα τους νέες γυναίκες, στους οποίους μαθαίνει πώς να ακολουθήσουν το παράδειγμα της και να κάνουν πραγματικότητα όλους τους στόχους τους με το «manifesting». 

Τι σημαίνει «manifesting»;

Ο όρος είναι ασαφής, αλλά σε γενικές γραμμές, σημαίνει ότι κάποιος μπορεί να φτάσει πιο κοντά στο να πετύχει τις φιλοδοξίες του αν πραγματικά το πιστεύει.

Για παράδειγμα, σε μία από τις πιο δημοφιλείς αναρτήσεις της, η Περλ εξηγεί στους χρήστες του TikTok πώς να κάνουν «manifest» μέσα σε 24 ώρες την απάντηση σε ένα μήνυμα που περιμένουν από κάποιο «φλερτ». 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η influencer συμβουλεύει τους ακολούθους της να δημιουργήσουν στο κεφάλι τους την εικόνα που θα ήθελαν να γίνει πραγματικότητα, με όσο μεγαλύτερη λεπτομέρεια μπορούν.

@hothighpriestess manifest a text instantly, you’re welcome 🤝 #manifestatext ♬ Like a G6 - Like a G6 Karaoke

Όπως λέει, η πρακτική αυτή «αλήθεια δουλεύει», αλλά προειδοποιεί ότι πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο αν «είστε απελπισμένοι». 

Πράγματι, ίσως η πιο διαδεδομένη πρακτική «manifesting» αφορά την απεικόνιση της εκπλήρωσης των στόχων που έχει κάποιος, όπως και το γενικότερα να κάνει κανείς θετικές σκέψεις. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές άλλες πρακτικές, από το να ποστάρει κανείς memes που προμηνύουν την επιτυχία του, μέχρι το να κρατάει ημερολόγιο. 

Σίγουρα, δεν πρόκειται για επιστήμη, αλλά η Dua Lipa και η Αριάνα Γκράντε, δύο από τις μεγαλύτερες σταρ της ποπ παγκοσμίως, δηλώνουν ότι πιστεύουν στη δύναμη του manifesting. 

Δουλεύει το «Manifesting»;

Σύμφωνα με το Business Insider, υπάρχει ένα ίχνος αλήθειας πίσω από τον όρο, καθώς οι σκέψεις μας μπορούν όντως να επηρεάσουν τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε την πραγματικότητα. 

Στο διαδίκτυο, όπου το trend εξαπλώθηκε κυρίως ανάμεσα στα μέλη της generation Z, νεαρές γυναίκες κάνουν «manifest» ερωτικούς συντρόφους, επαγγελματικές καριέρες, οικονομική ασφάλεια και ένα ωραίο σπίτι.

Δηλαδή προσπαθούν να κάνουν πραγματικότητα κάποιες από τις φιλοδοξίες τους που θεωρούν μη ρεαλιστικές, χρησιμοποιώντας εφαρμογές αυτοβελτίωσης ή ακόμη και AI. 

Γιατί η Gen Z χρειάζεται το «Manifesting»;

Η Generation Z, στην οποία ανήκουν τα άτομα γεννημένα από το 1997 μέχρι το 2012, είναι μακράν η λιγότερο θρησκευόμενη γενιά στην ιστορία των ΗΠΑ, όμως αυτό έχει αφήσει ένα «κενό». 

Ή τουλάχιστον αυτό ισχυρίζεται η Έιμι Γου, ιδρύτρια του manifest, μίας εφαρμογής που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να παρέχει υποστηρικτικά μηνύματα στους χρήστες της, γνωστά ως «διαβεβαιώσεις». 

Σύμφωνα με τη Γου, παρότι η νέα γενιά δεν ασπάζεται την οργανωμένη θρησκεία, «συνεχίζουν να θέλουν να πιστεύουν σε κάτι μεγαλύτερο». 

Όπως εξηγεί, ελπίζει η εφαρμογή της να είναι ένα ψηφιακό καταφύγιο, στο οποίο μπορούν να καταφεύγουν οι χρήστες των social media για να αποδράσουν από την αρνητικότητα που τα χαρακτηρίζει. 

«Δεν προσπαθούμε να σας εγγυηθούμε ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα ή να προβλέψουμε το μέλλον», λέει η Γου.

«Παίρνουμε αυτή την πολύ πραγματική ανησυχία που μπορεί να έχει το άτομο εκείνη τη στιγμή και το καθησυχάζουμε», πρόσθεσε. 

@hothighpriestess

get them obsessed!!!!

♬ gallowdance - slowed + reverb - slō & twilight & Tazzy

Αρκετά μέλη της Generation Z στρέφονται και σε παλαιότερες διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως το Pinterest, όπου το 40% των χρηστών είναι κάτω από 27 ετών. Είναι εύκολο να δει κανείς μερικά από τα θέματα που τους ανησυχούν από τις τάσεις στις αναζητήσεις τους. 

Ενδεικτικά, οι αναζητήσεις για «ρομαντικό manifestation» είναι 17 φορές περισσότερες σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ ο όρος «lots of money aesthetic» παρουσίασε αύξηση 953%. 

Όπως λέει η Γου, το κατά πόσο κάποιος θεωρεί ότι το «manifesting» πραγματικά μπορεί να βοηθήσει κάποιον να πετύχει τους στόχους του είναι δευτερεύουσας σημασίας. Το σημαντικό είναι ότι οι νέοι άνθρωποι στρέφονται σε τέτοια μέτρα για βρουν αγάπη ή επαγγελματική επιτυχία, επειδή νιώθουν ότι είναι δύσκολο έως απίθανο να τα καταφέρουν από μόνοι τους.

Με πληροφορίες από Business Insider

It's Viral
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πάγος: To «life-hack» που δεν ξέρατε ότι χρειάζεστε για την καταπολέμηση του άγχους

Τech & Science / Νιώθετε άγχος; Πώς μπορείτε να επιβραδύνετε τους γρήγορους καρδιακούς παλμούς χρησιμοποιώντας μόνο μια σακούλα πάγου

Καθηγήτρια του Harvard αποκαλύπτει τον απλό τρόπο με τον οποίο μπορείτε να σταματήσετε το άγχος και την ταχυκαρδία «όπως και τα δελφίνια»
LIFO NEWSROOM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM
Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε πέντε παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» - «Χρειάζομαι ένα μοναστήρι»

It's Viral / Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε 5 παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» και όταν κάνουν θόρυβο κρύβεται στην τουαλέτα

Ο 64χρονος ηθοποιός μίλησε για τα πέντε ανήλικα παιδιά του και πώς άλλαξε παρ' ότι ένιωθε ξοφλημένος - Γιατί λέει ότι χρειάζεται να μπει σε ψυχιατρείο ή μοναστήρι
THE LIFO TEAM
Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός ούτε έχω κάποιο σύστημα, εγώ αυτό το παιχνίδι δεν μπορώ να το αντέξω

It's Viral / Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός, δεν έχω κάποιο σύστημα, αυτό το παιχνίδι δεν το αντέχω

«Λυπάμαι επειδή δεν ήμουν μόνη μου, είχα συνεργάτες δίπλα μου» συνέχισε για τις όσα ακολούθησαν του χασμουρητού της, που θεωρήθηκε αντίδραση απέναντι στην ισραηλινή συμμετοχή
THE LIFO TEAM