H Jaguar γίνεται ηλεκτρική και ροζ προκαλώντας αντιδράσεις - «Είναι αυτό το μέλλον της;»

H Jaguar γίνεται ηλεκτρική και ροζ προκαλώντας αντιδράσεις - «Είναι αυτό το μέλλον της;» Facebook Twitter
Φωτ: Jaguar
0

Η Jaguar θέλει «να είναι τολμηρή και ανατρεπτική» με το νέο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο και τον επανασχεδιασμό της, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κατασκευής πολυτελών οχημάτων.

Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία προκάλεσε εκτεταμένη διαμάχη τον περασμένο μήνα, όταν παρουσίασε το rebranding της ενόψει της μετατροπής της σε πλήρως ηλεκτρική μάρκα.

Μιλώντας στο Sky News, ο διευθύνων σύμβουλος της Jaguar Rawdon Glover δήλωσε: «Έχουμε σίγουρα συγκεντρώσει πάρα πολύ προσοχή τις τελευταίες εβδομάδες, αλλά τώρα νομίζω ότι είναι πραγματικά σημαντικό να μιλήσουμε για το όχημα».

Το Type 00 παρουσιάστηκε σε εκδήλωση στο Μαϊάμι της Φλόριντα ως «concept με τολμηρές φόρμες και πληθωρικές αναλογίες που θα εμπνεύσει τις μελλοντικές Jaguar». Αποκαλύφθηκε σε δύο χρώματα, το ροζ του Μαϊάμι και το μπλε του Λονδίνου.

H Jaguar γίνεται ηλεκτρική και ροζ προκαλώντας αντιδράσεις - «Είναι αυτό το μέλλον της;» Facebook Twitter
Φωτ: Jaguar

Η Jaguar δήλωσε ότι το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο χρησιμοποιεί μια ειδική πλατφόρμα που θα επιτρέπει έως και 478 μίλια αυτονομίας, ενώ η ταχεία φόρτιση θα προσθέσει 200 μίλια φόρτισης σε 15 λεπτά.

Jaguar: Αναμένεται να κοστίζει πάνω από 100.000 λίρες

Η έτοιμη για παραγωγή έκδοση του Type 00, η οποία θα κατασκευάζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο, πρόκειται να αποκαλυφθεί στα τέλη του 2025 και παρόλο που οι τιμές δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί, αναμένεται να κοστίζει πάνω από 100.000 λίρες.

Ο Rawdon Glover πρόσθεσε στο Sky News: «Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι η Jaguar θα είναι επιθυμητή και ανθεκτική στο μέλλον. Αυτή τη στιγμή, η βιομηχανία περνάει από τεράστια αναστάτωση, καθώς όλοι μας καταλαβαίνουμε τι πραγματικά σημαίνει ένας ηλεκτροκίνητος κόσμος για τη μάρκα μας. Στην Jaguar, το εξετάσαμε αυτό και πιστεύουμε ότι πρέπει να κάνουμε ένα πραγματικά τολμηρό βήμα προς τα εμπρός. Αλλά στην πραγματικότητα, το βήμα που πρόκειται να κάνουμε είναι απολύτως σύμφωνο με το ήθος της μάρκας».

Τον Νοέμβριο, η Jaguar κυκλοφόρησε μια διαφήμιση στην οποία εμφανιζόταν μια σειρά μοντέλων, με έντονα χρωματιστά ρούχα, που έβγαιναν από ένα ασανσέρ σε ένα αυστηρό τοπίο. Επίσης, δεν εμφάνιζε κανένα από τα αυτοκίνητα της Jaguar.

Η αυτοκινητοβιομηχανία την περιέγραψε ως μέρος «μιας νέας εποχής» που την καθιστά «προσιτή για ένα σύγχρονο κοινό», ωστόσο, η καμπάνια προκάλεσε αντιδράσεις στο διαδίκτυο, με τον Nigel Farage να λέει: «Προβλέπω ότι η Jaguar θα χρεοκοπήσει τώρα. Και ξέρετε κάτι; Το αξίζουν», ενώ το αφεντικό της Tesla Elon Musk ρώτησε «πουλάτε αυτοκίνητα;».

«Έτσι θα είναι πραγματικά το μέλλον της Jaguar»

Όταν ρωτήθηκε σχετικά με το rebranding, ο CEO της Jaguar δήλωσε: «Θέλουμε να είμαστε τολμηροί και ανατρεπτικοί. Περισσότεροι άνθρωποι μιλούν για την Jaguar τις τελευταίες δύο εβδομάδες από το πρόσφατο παρελθόν. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσιάζουν συνεχώς νέα αυτοκίνητα και περνούν εντελώς απαρατήρητες».

Όταν ρωτήθηκε αν περίμενε τις αντιδράσεις για τη διαφήμιση, ο διευθυντής της Jaguar είπε: «Δεν θέλουμε σε καμία περίπτωση να αποξενώσουμε κανέναν από τους πιστούς οπαδούς μας. Ακριβώς το αντίθετο. Θέλουμε να πάρουμε όσο το δυνατόν περισσότερους από τους σημερινούς οπαδούς μας μαζί μας σε αυτό το ταξίδι. Πρέπει επίσης να απευθυνθούμε σε ένα νέο κοινό».

Ωστόσο, αν και αποδέχθηκε ότι «οι άνθρωποι θα έχουν διαφορετικές απόψεις για το όχημα. Θέλουμε πραγματικά η συζήτηση τώρα να προχωρήσει στο, "εδώ είναι το σχεδιαστικό μας όραμα, έτσι θα είναι πραγματικά το μέλλον της Jaguar"».

Με πληροφορίες από Sky News 

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αυξήθηκαν οι πιθανότητες ο αστεροειδής 2024 YR4 να χτυπήσει τη Γη και είναι «μεγαλύτερες από ποτέ»

Τech & Science / Αυξήθηκαν οι πιθανότητες ο αστεροειδής 2024 YR4 να χτυπήσει τη Γη και είναι «μεγαλύτερες από ποτέ»

Η NASA δημοσίευσε νέα δεδομένα που υποδηλώνουν ότι ο αστεροειδής 2024 YR4 μπορεί να αποτελέσει κίνδυνο για μερικές από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές στον κόσμο
LIFO NEWSROOM
Μελέτη: Τα επίπεδα χλωρίωσης του νερού στην ΕΕ ενδέχεται να αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου

Τech & Science / Μελέτη: Η χλωρίωση του νερού στην ΕΕ πιθανώς αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου

Η χλωρίωση του νερού αύξησε δραματικά το προσδόκιμο ζωής στις αρχές του 20ού αιώνα, αλλά οι επιστήμονες ανακάλυψαν τις αρνητικές συνέπειες της διαδικασίας δεκαετίες αργότερα
LIFO NEWSROOM
Οι άνδρες ίσως είναι πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες, σύμφωνα με έρευνες

Τech & Science / Είναι οι άνδρες πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες; Τι λέει η επιστήμη

Αν και οι αντιλήψεις έχουν εξελιχθεί προς μια πιο ισότιμη προσέγγιση στις σχέσεις, παραμένουν έντονα τα στερεότυπα που παρουσιάζουν τους άνδρες ως πιο ρομαντικούς, επειδή αυτό αναμένεται από αυτούς
LIFO NEWSROOM
ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Τech & Science / ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Το αλκοόλ προκαλεί 800.000 θανάτους ετησίως στην Ευρώπη αλλά μόνο ένα μικρό τμήμα του πληθυσμού γνωρίζει τους κινδύνους, αναφέρει σε ανακοίνωσή του o Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας
LIFO NEWSROOM