H Jaguar γίνεται ηλεκτρική και ροζ προκαλώντας αντιδράσεις - «Είναι αυτό το μέλλον της;»

H Jaguar γίνεται ηλεκτρική και ροζ προκαλώντας αντιδράσεις - «Είναι αυτό το μέλλον της;» Facebook Twitter
Φωτ: Jaguar
0

Η Jaguar θέλει «να είναι τολμηρή και ανατρεπτική» με το νέο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο και τον επανασχεδιασμό της, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κατασκευής πολυτελών οχημάτων.

Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία προκάλεσε εκτεταμένη διαμάχη τον περασμένο μήνα, όταν παρουσίασε το rebranding της ενόψει της μετατροπής της σε πλήρως ηλεκτρική μάρκα.

Μιλώντας στο Sky News, ο διευθύνων σύμβουλος της Jaguar Rawdon Glover δήλωσε: «Έχουμε σίγουρα συγκεντρώσει πάρα πολύ προσοχή τις τελευταίες εβδομάδες, αλλά τώρα νομίζω ότι είναι πραγματικά σημαντικό να μιλήσουμε για το όχημα».

Το Type 00 παρουσιάστηκε σε εκδήλωση στο Μαϊάμι της Φλόριντα ως «concept με τολμηρές φόρμες και πληθωρικές αναλογίες που θα εμπνεύσει τις μελλοντικές Jaguar». Αποκαλύφθηκε σε δύο χρώματα, το ροζ του Μαϊάμι και το μπλε του Λονδίνου.

H Jaguar γίνεται ηλεκτρική και ροζ προκαλώντας αντιδράσεις - «Είναι αυτό το μέλλον της;» Facebook Twitter
Φωτ: Jaguar

Η Jaguar δήλωσε ότι το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο χρησιμοποιεί μια ειδική πλατφόρμα που θα επιτρέπει έως και 478 μίλια αυτονομίας, ενώ η ταχεία φόρτιση θα προσθέσει 200 μίλια φόρτισης σε 15 λεπτά.

Jaguar: Αναμένεται να κοστίζει πάνω από 100.000 λίρες

Η έτοιμη για παραγωγή έκδοση του Type 00, η οποία θα κατασκευάζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο, πρόκειται να αποκαλυφθεί στα τέλη του 2025 και παρόλο που οι τιμές δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί, αναμένεται να κοστίζει πάνω από 100.000 λίρες.

Ο Rawdon Glover πρόσθεσε στο Sky News: «Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι η Jaguar θα είναι επιθυμητή και ανθεκτική στο μέλλον. Αυτή τη στιγμή, η βιομηχανία περνάει από τεράστια αναστάτωση, καθώς όλοι μας καταλαβαίνουμε τι πραγματικά σημαίνει ένας ηλεκτροκίνητος κόσμος για τη μάρκα μας. Στην Jaguar, το εξετάσαμε αυτό και πιστεύουμε ότι πρέπει να κάνουμε ένα πραγματικά τολμηρό βήμα προς τα εμπρός. Αλλά στην πραγματικότητα, το βήμα που πρόκειται να κάνουμε είναι απολύτως σύμφωνο με το ήθος της μάρκας».

Τον Νοέμβριο, η Jaguar κυκλοφόρησε μια διαφήμιση στην οποία εμφανιζόταν μια σειρά μοντέλων, με έντονα χρωματιστά ρούχα, που έβγαιναν από ένα ασανσέρ σε ένα αυστηρό τοπίο. Επίσης, δεν εμφάνιζε κανένα από τα αυτοκίνητα της Jaguar.

Η αυτοκινητοβιομηχανία την περιέγραψε ως μέρος «μιας νέας εποχής» που την καθιστά «προσιτή για ένα σύγχρονο κοινό», ωστόσο, η καμπάνια προκάλεσε αντιδράσεις στο διαδίκτυο, με τον Nigel Farage να λέει: «Προβλέπω ότι η Jaguar θα χρεοκοπήσει τώρα. Και ξέρετε κάτι; Το αξίζουν», ενώ το αφεντικό της Tesla Elon Musk ρώτησε «πουλάτε αυτοκίνητα;».

«Έτσι θα είναι πραγματικά το μέλλον της Jaguar»

Όταν ρωτήθηκε σχετικά με το rebranding, ο CEO της Jaguar δήλωσε: «Θέλουμε να είμαστε τολμηροί και ανατρεπτικοί. Περισσότεροι άνθρωποι μιλούν για την Jaguar τις τελευταίες δύο εβδομάδες από το πρόσφατο παρελθόν. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσιάζουν συνεχώς νέα αυτοκίνητα και περνούν εντελώς απαρατήρητες».

Όταν ρωτήθηκε αν περίμενε τις αντιδράσεις για τη διαφήμιση, ο διευθυντής της Jaguar είπε: «Δεν θέλουμε σε καμία περίπτωση να αποξενώσουμε κανέναν από τους πιστούς οπαδούς μας. Ακριβώς το αντίθετο. Θέλουμε να πάρουμε όσο το δυνατόν περισσότερους από τους σημερινούς οπαδούς μας μαζί μας σε αυτό το ταξίδι. Πρέπει επίσης να απευθυνθούμε σε ένα νέο κοινό».

Ωστόσο, αν και αποδέχθηκε ότι «οι άνθρωποι θα έχουν διαφορετικές απόψεις για το όχημα. Θέλουμε πραγματικά η συζήτηση τώρα να προχωρήσει στο, "εδώ είναι το σχεδιαστικό μας όραμα, έτσι θα είναι πραγματικά το μέλλον της Jaguar"».

Με πληροφορίες από Sky News 

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Meta ανακοίνωσε ότι σταματάει το fact-checking. Πώς θα ξέρουμε αν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μάς λένε την αλήθεια; 

Τech & Science / Πώς θα γνωρίζουμε πλέον αν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μάς λένε την αλήθεια; 

Το Facebook, το Instagram και το Threads παύουν να κάνουν fact-checking στις αναρτήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τι σημαίνει αυτό για τα feeds και πώς μπορούμε να αποφύγουμε να πέσουμε θύματα παραπληροφόρησης;
LIFO NEWSROOM
Κατάθλιψη: Εντοπίστηκαν εκατοντάδες νέοι γενετικοί παράγοντες που την πυροδοτούν

Τech & Science / Κατάθλιψη: Εντοπίστηκαν εκατοντάδες νέοι γενετικοί παράγοντες που την πυροδοτούν

Παρόλο που πολλοί παράγοντες, όπως οι αντίξοες εμπειρίες ζωής, τα προβλήματα σωματικής υγείας και το άγχος, αυξάνουν τον κίνδυνο ανάπτυξης κατάθλιψης, η διαταραχή έχει και γενετική συνιστώσα
LIFO NEWSROOM
Bloomberg: Η Κίνα συζητά την πώληση του TikTok στον Μασκ

Διεθνή / Bloomberg: Η Κίνα συζητά την πώληση του TikTok στον Μασκ

Κινέζοι αξιωματούχοι φέρεται να εξετάζουν το ενδεχόμενο ο Έλον Μασκ να εξαγοράσει τις δραστηριότητες του TikTok στις ΗΠΑ αν η δημοφιλής πλατφόρμα απαγορευτεί από τις αμερικανικές αρχές στα τέλη της εβδομάδας
LIFO NEWSROOM
Η Apple αντιστέκεται στον τερματισμό των πολιτικών συμπερίληψης

Τech & Science / Η Apple αντιστέκεται στον τερματισμό των πολιτικών συμπερίληψης

Αντίθετα με πολλές μεγάλες εταιρείες που έσπευσαν να αποκηρύξουν πολιτικές Διαφορετικότητας, Δικαιοσύνης και Συμπερίληψης, η Apple φαίνεται πως δεν τις ανακαλεί - τουλάχιστον, προς το παρόν
LIFO NEWSROOM
«Πιστεύω ότι υπάρχει ζωή εκεί σήμερα»: Το ταξίδι για την αποστολή ανθρώπου στον Άρη μέσα από εικόνες

Τech & Science / «Πιστεύω ότι υπάρχει ζωή εκεί σήμερα»: Το ταξίδι για την αποστολή ανθρώπου στον Άρη μέσα από εικόνες

Ο Έλον Μασκ, με την υπερβολική του αισιοδοξία, ίσως να επισπεύδει τις εξελίξεις, αλλά και να επαναφέρει τον Άρη στο προσκήνιο της επιστημονικής και πολιτισμικής φαντασίας
LIFO NEWSROOM
Τηγανητές πατάτες: Οι παράγοντες που καθορίζουν το χρυσαφί χρώμα τους σύμφωνα με νέα μελέτη

Τech & Science / Τηγανητές πατάτες: Οι παράγοντες που καθορίζουν το χρυσαφί χρώμα τους σύμφωνα με νέα μελέτη

Η εφαρμογή των προτάσεων της μελέτης μπορεί να διασφαλίσει ένα σταθερά χρυσαφένιο χρώμα στις πατάτες, που αποτελεί ένδειξη σωστής επεξεργασίας και καλών αγρονομικών πρακτικών
LIFO NEWSROOM
Meta

Τech & Science / Η κίνηση της Meta να τερματίσει το fact checking προκαλεί ανησυχίες στους διαφημιζόμενους

Πολλοί επικεφαλής διαφημιστικών εταιρειών δήλωσαν στους FT ότι η κίνηση της Meta να τερματίσει το fact checking και να αποδυναμώσει τις πολιτικές για τη ρητορική μίσους θα μπορούσε να κοστίσει στον κολοσσό των social media
LIFO NEWSROOM