Απολαύστε το instagram όσο δεν διαθέτει ακόμα διαφημιστικές καταχωρίσεις. Μέσα στον επόμενο χρόνο, το δημοφιλές μέσο φωτογραφικής δικτύωσης σκοπεύει να τις ενσωματώσει στην πλατφόρμα του.
Η Wall Street Journal μίλησε με την Emily White, την επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της εταιρείας, η οποία αποκάλυψε τα επόμενα βήματα τους: «Θέλουμε μακροπρόθεσμα να βγάλουμε λεφτά, αλλά δεν πιεζόμαστε άμεσα.»
Το facebook που αγόρασε το instagram το 2012, έναντι 750 εκ. δολαρίων, έριξε πρόσφατα την ιδέα στο τραπέζι, χωρίς ωστόσο να θέσει αυστηρό χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση της.
Εντωμεταξύ, το instagram ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έφτασε τους 150 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το μήνα. Μέχρι σήμερα, το facebook και το instagram έχουν εστιάσει στη συνεχή αύξηση των χρηστών τους, αλλά αργά ή γρήγορα αυτή η επιτυχία πρέπει να ρευστοποιηθεί.