Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα η Madonna συμμετείχε στην καμπάνια προώθησης της νέας υπηρεσίας streaming μουσικής και βίντεο του Jay-Z, ονόματι TIDAL, ενώ πριν από ένα μήνα το πρώτο της βίντεο κλιπ για το κομμάτι "Living for Love" έκανε πρεμιέρα στην δημοφιλή στις νεαρές ηλικίες, εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων Snapchat.
Σήμερα, το δεύτερο βίντεο κλιπ της για το κομμάτι 'Ghosttown', πρόκειται να κάνει πρεμιέρα σε λίγες ώρες στο Meerkat. Την εφαρμογή live μετάδοσης βίντεο από το κινητό κάθε χρήστη, που πρόσφατα αντιμετώπισε σκληρό ανταγωνισμό από το αντίστοιχης λογικής app, Periscope, που κυκλοφόρησε το Twitter.
Αν και η "Βασίλισσα της Pop" κυκλοφόρησε το teaser του βίντεο για το "Ghosttown" στο TIDAL, οι φανς της αντέγραψαν το διάρκειας 16 δευτερολέπτων κλιπ και το ανέβασαν στο YouTube, αλλά όπως εκτιμούν αναλυτές, η κίνησή της δείχνει ότι τόσο η Madonna, όσο και οι fans, δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την πλατφόρμα μετάδοσης, όσο το να διανεμηθεί το υλικό σε όσα το δυνατόν περισσότερα κανάλια.
Για να δείτε το βίντεο κλιπ της Madonna, σε λίγες ώρες, μπορείτε να ακολουθήσετε αυτό το σύνδεσμο. (UPD: το link φαίνεται να μην λειτουργεί προσωρινά)
UPD 2: Τελικά η πρεμιέρα του "Ghosttown" της Madonna δεν πήγε καθόλου καλά στο Meerkat αφού δεν έγινε ποτέ και αναβάλλεται για αύριο, στο YouTube, όπως αναφέρει ο επίσημος λογαριασμός της στο Twitter:
Full video and exclusive behind the scenes from "Ghosttown" coming tomorrow... https://t.co/OOosVp7OQx
— Madonna (@Madonna) April 7, 2015
σχόλια