Το Facebook θέλει και προσπαθεί κάτι να αλλάξει, αλλά για την ώρα συνεχώς ανακοινώνει νέα δεδομένα για το πώς θα γίνει αυτό και το μόνο που έχει πετύχει είναι σύγχυση.
Αρχικά είχε αναφέρει πως το κόνσεπτ θα είναι λιγότερες ειδήσεις - περισσότεροι φίλοι. Μετά έκανε λόγο για περισσότερες ειδήσεις, αλλά από αξιόπιστα μίντια. Και τώρα λέει πως εφεξής θα δίνει έμφαση και στα νέα από τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Αυτή είναι η τελευταία ιδέα του Μαρκ Ζούκερμπεργκ για να βελτιώσει το ενημερωτικό περιεχόμενο του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
«Ξεκινώντας από σήμερα, πρόκειται να δείχνουμε περισσότερες ιστορίες από ειδησεογραφικές πηγές της πόλης σας», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook σε ανάρτησή του.
Πρόσθεσε ότι αν ένας χρήστης «ακολουθεί κάποιον τοπικό εκδοτικό οργανισμό ή μοιράζεται μια τοπική ιστορία, αυτή μπορεί πλέον να εμφανίζεται ψηλότερα στο News Feed».
Η εν λόγω αλλαγή θα εφαρμοσθεί αρχικά στις ΗΠΑ και στη συνέχεια θα επεκταθεί σε περισσότερες χώρες εντός του έτους, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters και το BBC.
Η νέα πρωτοβουλία εντάσσεται σε μια ευρύτερη προσπάθεια του Facebook να ανταποκριθεί στις κριτικές που έχει δεχθεί ότι οι αλγόριθμοί του προωθούν την παραπληροφόρηση και την προπαγάνδα.
Όπως ανέφερε ο Ζoύκερμπεργκ, «τα τοπικά νέα μάς βοηθούν να καταλάβουμε τα θέματα που ενδιαφέρουν περισσότερο τις κοινότητές μας». Με τον τρόπο αυτό, τόνισε, οι χρήστες του Facebook θα ενθαρρυνθούν να εμπλακούν προσωπικά περισσότερο στα ζητήματα αυτά και να «κάνουν τη διαφορά». «Οι σχετικές έρευνες δείχνουν ότι η ανάγνωση τοπικών ειδήσεων σχετίζεται άμεσα με την πιο ενεργή συμμετοχή των πολιτών», πρόσθεσε.
Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν ποιες πηγές ειδήσεων (εθνικές ή τοπικές) θέλουν να βλέπουν στην κορυφή του δικού τους News Feed.