Κάποτε η μάχη των εντυπώσεων για τους designers δινόταν μόνο στα cat-walks, τώρα πρέπει να έχουν τον νου τους και στα social media...
Το «κυνηγητό» για τα περισσότερα likes, tweets και re-tweets «σφράγισε» την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης και από αυτή τη διαδικασία – η οποία, άλλαξε τη στρατηγική των οίκων μόδας – νικητής ανακηρύχθηκε ο Michael Kors, σε ό,τι αφορά το Twitter τουλάχιστον.
Ειδικότερα, ο Kors συγκέντρωσε 70.902 tweets και ο Ralph Lauren τον ακολούθησε σ' αυτή την περίεργη κούρσα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με 46.971 tweets. Όλα αυτά από την έναρξη της Εβδομάδας Μόδας στις 11 Φεβρουαρίου έως την περασμένη Πέμπτη 18 του μήνα που ολοκληρώθηκε.
Σύμφωνα με τα στατιστικά των social media και με στοιχεία του Ground Signal, από την περασμένη Παρασκευή οι δύο οίκοι ήταν μεταξύ των πέντε κορυφαίων εταιρειών στην ανάρτηση φωτογραφιών στο Facebook και το Instagram.
σχόλια