Ποιοι οίκοι μόδας κέρδισαν τις εντυπώσεις στα social media;

Ποιοι οίκοι μόδας κέρδισαν τις εντυπώσεις στα social media; Facebook Twitter
0


 

Κάποτε η μάχη των εντυπώσεων για τους designers δινόταν μόνο στα cat-walks, τώρα πρέπει να έχουν τον νου τους και στα social media...

Το «κυνηγητό» για τα περισσότερα likes, tweets και re-tweets «σφράγισε» την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης και από αυτή τη διαδικασία – η οποία, άλλαξε τη στρατηγική των οίκων μόδας – νικητής ανακηρύχθηκε ο Michael Kors, σε ό,τι αφορά το Twitter τουλάχιστον.

Ειδικότερα, ο Kors συγκέντρωσε 70.902 tweets και ο Ralph Lauren τον ακολούθησε σ' αυτή την περίεργη κούρσα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με 46.971 tweets. Όλα αυτά από την έναρξη της Εβδομάδας Μόδας στις 11 Φεβρουαρίου έως την περασμένη Πέμπτη 18 του μήνα που ολοκληρώθηκε.

Σύμφωνα με τα στατιστικά των social media και με στοιχεία του Ground Signal, από την περασμένη Παρασκευή οι δύο οίκοι ήταν μεταξύ των πέντε κορυφαίων εταιρειών στην ανάρτηση φωτογραφιών στο Facebook και το Instagram.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Ομάδα φοιτητών εκτόξευσε «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Τech & Science / Φοιτητές Ελληνοαμερικανού κοσμήτορα μηχανικής εκτόξευσαν «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Η επιτυχία έχει και ελληνικό χρώμα, καθώς ο διακεκριμένος Ελληνοαμερικανός επιστήμονας, Γιάννης Γιόρτσος είναι Κοσμήτορας της σχολής μηχανικής του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας, στην οποία σπουδάζουν οι φοιτητές που έσπασαν το ρεκόρ
LIFO NEWSROOM
Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι, μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Τech & Science / Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Η προοπτική για συστήματα τεχνητής νοημοσύνης με δικά τους συμφέροντα και ηθική αξία «δεν είναι πλέον ένα θέμα μόνο για την επιστημονική φαντασία ή το μακρινό μέλλον» λένε οι επιστήμονες
LIFO NEWSROOM