Ποιοι οίκοι μόδας κέρδισαν τις εντυπώσεις στα social media;

Ποιοι οίκοι μόδας κέρδισαν τις εντυπώσεις στα social media; Facebook Twitter
0


 

Κάποτε η μάχη των εντυπώσεων για τους designers δινόταν μόνο στα cat-walks, τώρα πρέπει να έχουν τον νου τους και στα social media...

Το «κυνηγητό» για τα περισσότερα likes, tweets και re-tweets «σφράγισε» την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης και από αυτή τη διαδικασία – η οποία, άλλαξε τη στρατηγική των οίκων μόδας – νικητής ανακηρύχθηκε ο Michael Kors, σε ό,τι αφορά το Twitter τουλάχιστον.

Ειδικότερα, ο Kors συγκέντρωσε 70.902 tweets και ο Ralph Lauren τον ακολούθησε σ' αυτή την περίεργη κούρσα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με 46.971 tweets. Όλα αυτά από την έναρξη της Εβδομάδας Μόδας στις 11 Φεβρουαρίου έως την περασμένη Πέμπτη 18 του μήνα που ολοκληρώθηκε.

Σύμφωνα με τα στατιστικά των social media και με στοιχεία του Ground Signal, από την περασμένη Παρασκευή οι δύο οίκοι ήταν μεταξύ των πέντε κορυφαίων εταιρειών στην ανάρτηση φωτογραφιών στο Facebook και το Instagram.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Start-up υποστηρίζει ότι τα «μαμούθ-ποντίκια» της φέρνουν πιο κοντά την αναβίωση των μαμούθ

Τech & Science / Start-up υποστηρίζει ότι τα «μαμούθ-ποντίκια» της φέρνουν πιο κοντά την αναβίωση των μαμούθ

Η προσέγγιση αυτή θεωρείται επιστημονικά ενδιαφέρουσα, αλλά ορισμένοι ειδικοί αμφισβητούν το αν μπορεί να εφαρμοστεί σε πολύ μεγαλύτερα θηλαστικά, όπως οι ελέφαντες.
LIFO NEWSROOM
Κρίση ψυχικής υγείας: Τα νιάτα δεν είναι πλέον από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους της ζωής

Τech & Science / Κρίση ψυχικής υγείας: Τα νιάτα δεν είναι πλέον από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους της ζωής

Μελέτη που εκπονήθηκε από τον ΟΗΕ στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, την Ιρλανδία, την Αυστραλία, τον Καναδά και τη Νέα Ζηλανδία διαπιστώνει ότι η ικανοποίηση αυξάνεται με την ηλικία
LIFO NEWSROOM