Reuters: προσκλήσεις της Apple προς fashionistas, 'δείχνουν' το iWatch

Reuters: προσκλήσεις της Apple προς fashionistas, 'δείχνουν' το iWatch Facebook Twitter
Μια από τις πολλές σχεδιαστικές εικασίες για το πως θα είναι η επερχόμενη φορετή συσκευή - smartwatch της Apple, iWatch
2

Με δύο εικοσιτετράωρα να μας χωρίζουν πλέον από το πολυαναμενόμενο event αποκαλυπτηρίων της πιο ενδιαφέρουσας σειράς προϊόντων των τελευταίων ετών, όπως δήλωσε προ καιροού ο CEO της, Tim Cook, το Reuters αποκαλύπτει ότι στη φετινή εκδήλωση έχουν προσκληθεί πολυάριθμοι εκπρόσωποι του χώρου της μόδας.

Το γεγονός αυτό ερμηνεύεται από το πρακτορείο ως μια ένδειξη ότι η Apple πρόκειται να αποκαλύψει την φορετή συσκευή iWatch (ή όπως αλλιώς θα την ονομάσει), και για το λόγο αυτό χρειάζεται την υποστήριξη της κοινότητας των fashion bloggers και editors μόδας, στέλνοντας τις περισσότερες προσκλήσεις από κάθε άλλη χρονιά προς αυτή την κατεύθυνση.

Παράλληλα, ολοένα και περισσότερες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας σχετικά με την εν λόγω συσκευή όπως για παράδειγμα ότι το iWatch θα διαθέτει το δικό το, ανεξάρτητο, app store και θα υποστηρίζει το κατέβασμα applications τρίτων, σύμφωνα με το 9to5mac, ενώ αρκετοί εικάζουν ότι η Apple θα παρουσιάσει δύο μοντέλα του iWatch.

Τέλος, σε συνάφεια με τα παραπάνω, ανακοινώθηκε ότι η Apple προσέλαβε τον πασίγνωστο designer Marc Newson, ο οποίος θα βοηθήσει στο λανσάρισμα του iWatch και θα δουλέψει στενά με τον επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της εταιρείας, Sir Jony Ive, με τον οποίο έχουν συνεργαστεί στο πρόσφατο παρελθόν και διατηρούν στενή φιλία. 

Δείτε την αντίστροφη μέτρηση μέχρι το event της Apple, και παρακολουθήστε τη σε ζωντανή μετάδοση, την ερχόμενη Τρίτη, σε αυτό το σύνδεσμο.

Τech & Science
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια