Σκεφτείτε να μπορούσατε να φορτίσετε το κινητό σας, παντού! (Και το tablet και όλα...)

Σκεφτείτε να μπορούσατε να φορτίσετε το κινητό σας, παντού! (Και το tablet και όλα...) Facebook Twitter
1
Σκεφτείτε να μπορούσατε να φορτίσετε το κινητό σας, παντού! (Και το tablet και όλα...) Facebook Twitter
Η ιδέα μού ήρθε μια μέρα που περίμενα το λεωφορείο για να πάω για μάθημα στη σχολή.

— Ποια είναι η ιδέα σου, λοιπόν;

Ουσιαστικά είναι μια κολόνα φόρτισης και σύνδεσης στο Διαδίκτυο, μια αυτόνομη και φιλική προς το περιβάλλον κατασκευή που λειτουργεί αξιοποιώντας την ηλιακή ενέργεια και προσφέρει γρήγορη και άμεση φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών σε εξωτερικούς χώρους, καθώς και ασύρματη και δωρεάν σύνδεση στο Ίντερνετ.


— Δώσε μας κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.

Μιλάμε για γρήγορη φόρτιση smartphones, tablets και powerbanks μέσω ασύρματων βάσεων φόρτισης – ουσιαστικά, απλώς τοποθετείς τη συσκευή σου πάνω στις βάσεις. Η κολόνα διαθέτει επίσης θύρες USB, οπότε μπορούν να φορτίσουν ταυτόχρονα 7 συσκευές. Αυτό που την καθιστά όμως ιδιαίτερη είναι το γεγονός ότι μπορεί να παρέχει δωρεάν πρόσβαση στο Ίντερνετ μέσω «ανοιχτού» Wi-Fi μέχρι και σε 9 συσκευές ταυτόχρονα. Η κολόνα είναι οικολογική, καθώς λειτουργεί μέσω ενός ηλιακού πάνελ χωρίς την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος. Η ενσωματωμένη μπαταρία αποθηκεύει την ηλιακή ενέργεια την ημέρα, επιτρέποντας την απρόσκοπτη λειτουργία της κολόνας το βράδυ με αυτονομία τεσσάρων ημερών.


— Πού θα την έβλεπες να χρησιμοποιείται;

Μπορεί να τοποθετηθεί παντού! Σε δημόσιους χώρους, όπως στάσεις λεωφορείων, πλατείες, πάρκα, σιδηροδρομικούς σταθμούς, αεροδρόμια, εμπορικά κέντρα. O σκοπός είναι να τοποθετηθεί σε σημεία όπου θα μπορεί να είναι εύκολα προσβάσιμη και να εξυπηρετεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων την έχουν ανάγκη.


— Σε τι φάση είναι η παραγωγή της;

Η κολόνα βρίσκεται σε επίπεδο beta, καθώς πρόκειται για μια κατασκευή που ξεκίνησα μόνος μου από το μηδέν, από την αγορά των υλικών μέχρι τη συναρμολόγησή της. Το επόμενο βήμα είναι η εύρεση κάποιας κατασκευαστικής εταιρείας που θα ενδιαφερθεί να συνεργαστούμε, ώστε να προβούμε στη βελτιστοποίηση και τελικά στη διαμόρφωση και παραγωγή της. Μέχρι στιγμής το κόστος για τη δημιουργία ενός πρωτότυπου μοντέλου είναι περίπου 900 ευρώ – φυσικά με τη συνεργασία μιας μεγάλης εταιρείας το κόστος αυτό θα πέσει κατά πολύ.


— Πώς σου ήρθε η ιδέα;

Η ιδέα μού ήρθε μια μέρα που περίμενα το λεωφορείο για να πάω για μάθημα στη σχολή. Το λεωφορείο άργησε, εγώ έπρεπε να ενημερώσω πως θα καθυστερήσω και δεν είχα ούτε πρόσβαση στο Ίντερνετ ούτε μπαταρία. Εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα πόσο χρήσιμο και εξυπηρετικό θα ήταν για τους περισσότερους ανθρώπους να έχουν τη δυνατότητα άμεσης φόρτισης των συσκευών τους και χρήση Ίντερνετ σε έκτακτες περιπτώσεις. Την ίδια κιόλας ημέρα ξεκίνησα να σκέφτομαι με ποιους τρόπους θα μπορούσα να κάνω αυτή την ιδέα πραγματικότητα και κατέληξα στην ηλιακή κολόνα φόρτισης.

Τech & Science
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Ομάδα φοιτητών εκτόξευσε «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Τech & Science / Φοιτητές Ελληνοαμερικανού κοσμήτορα μηχανικής εκτόξευσαν «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Η επιτυχία έχει και ελληνικό χρώμα, καθώς ο διακεκριμένος Ελληνοαμερικανός επιστήμονας, Γιάννης Γιόρτσος είναι Κοσμήτορας της σχολής μηχανικής του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας, στην οποία σπουδάζουν οι φοιτητές που έσπασαν το ρεκόρ
LIFO NEWSROOM
Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι, μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Τech & Science / Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Η προοπτική για συστήματα τεχνητής νοημοσύνης με δικά τους συμφέροντα και ηθική αξία «δεν είναι πλέον ένα θέμα μόνο για την επιστημονική φαντασία ή το μακρινό μέλλον» λένε οι επιστήμονες
LIFO NEWSROOM
Τα φάρμακα «μπλοκμπάστερ» για την απώλεια βάρους αποκαλύπτουν όσα ακόμη δεν κατανοούμε για την παχυσαρκία

Τech & Science / Η παχυσαρκία είναι ασθένεια: Τι δείχνει πολυετής έρευνα στα νέα φάρμακα για την απώλεια βάρους

Πώς λειτουργούν τα GLP-1 φάρμακα - Η αμφιλεγόμενη χρήση, οι παρενέργειες, το υψηλό κόστος και η διαπίστωση πως οι περισσότεροι σταματούν έπειτα από 12 εβδομάδες
LIFO NEWSROOM