Η είδηση της ημέρας που φαίνεται να απασχολεί όλους τους τεχνολόγους του πλανήτη είναι ότι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές της Snap Inc. στην Wall Street ενισχύθηκαν μέχρι και 30% παρότι η εταιρεία ανέφερε καθαρές ζημιές για το τέταρτο τρίμηνο.
Aπ' ότι φαίνεται το σύννεφο της θλίψης που κρέμεται πάνω από την μητρική εταιρεία του Snapchat, την Snap Inc. αρχίζει να υποχωρεί. Βέβαια, ενώ ακόμη μπορεί να βρίσκεται στα αρχικά στάδια της ύφεσης, η εταιρεία δημοσίευσε σήμερα τα πρώτα καλύτερα από τα αναμενόμενα τριμηνιαία κέρδη από τότε που τόλμησε δημόσιο άνοιγμα στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, την άνοιξη του περασμένου έτους.
Η βελτίωση της κατάστασης δείχνει ένα βελτιωμένο ρυθμό αύξησης των χρηστών κατά 5% από το προηγούμενο τρίμηνο, με 8,9 εκατομμύρια νέους χρήστες. Αυτό δείχνει ότι ο ανασχεδιασμός της εφαρμογής Snapchat από τον Evan Spiegel, τον CEO της Snap Inc., ο οποίος παρουσιάστηκε τον Νοέμβριο και εξακολουθεί να βρίσκεται σε εξέλιξη σε παγκόσμια κλίμακα, μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία να διεκδικήσει πίσω τη δημοτικότητα που έχασε από την έναρξη των Ιστοριών στο Instagram.
Η εταιρεία ανέφερε καθαρές ζημιές για το τέταρτο τρίμηνο, ύψους 350 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με ζημιές ύψους 170 εκατομμυρίων την προηγούμενη περίοδο. Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανήλθαν στα 13 σεντ ανά μετοχή και τα έσοδα αυξήθηκαν στα 285,7 εκατομμύρια δολάτια από 165,7 εκατομμύρια το προηγούμενο έτος.
Σε επιστολή προς τους επενδυτές που έστειλε σήμερα ο Spiegel εξηγεί την προθυμία του Snap να ανταποκριθεί στον αυξημένο ανταγωνισμό του Facebook. Επίσης, γράφει σχετικά με τον επανασχεδιασμό της εφαρμογής. «Πιστεύουμε ότι ο επανασχεδιασμός καθιστά την εφαρμογή μας απλούστερη και πιο εύκολη στη χρήση, ειδικά για τους ηλικιωμένους χρήστες. Σε σύγκριση με τον παλιό σχεδιασμό, οι βασικές μετρήσεις σχετικά με το περιεχόμενο και το χρόνο που αφιερώνεται στην ανασχεδιασμένη εφαρμογή είναι δυσανάλογα υψηλότερες για τους χρήστες ηλικίας άνω των 35 ετών, γεγονός που σηματοδοτεί την αύξηση της εμπλοκής των μεγαλύτερων ηλικιών καθώς συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε την επιχείρησή μας».
Η Snap Inc. διαθέτει ένα κέντρο προγραμματισμού στο Σιάτλ και πέρυσι ανακοίνωσε τα σχέδιά της να επεκταθεί σε μίσθωση νέων μεγαλύτερων γραφείων. Σύμφωνα με πληροφορίες από την ιστοσελίδα της αυτή τη στιγμή ενδιαφέρεται για θέσεις μηχανικών, προγραμματιστών, έρευνας και διαχείρισης προϊόντων και διαχείρισης έργων στο Σιάτλ.
Το γεγονός ότι η εταιρεία ανέκαμψε τόσο έντονα δείχνει, αν μη τι αλλο, ότι ο Spiegel κατανοεί πραγματικά πώς να θεραπεύσει μερικά από τα δεινά της εταιρείας του. Η Snap Inc. λόγω της δομής της από την κορυφή προς τα κάτω και της φαινομενικής προθυμίας του Spiegel να αλλάξει γραμμή πλεύσης, έχει αναδιαρθρώσει ορισμένες πτυχές του μοντέλου διαφήμισης και της διεπαφής με το χρήστη, με σκοπό να διευκολύνει τη χρήση της εφαρμογής και να γίνει πιο ανταγωνιστική με το Facebook, γεγονός που με τη σειρά του οδηγεί σε αυξημένη δημοτικότητα όπως δείχνει και η πορεία της μετοχής της. Παρόλα αυτά, το Snap έχει πολλή δουλειά ακόμη μπροστά του για να καταπολεμήσει την κυριαρχία του Facebook, τόσο στην κοινωνική δικτύωση όσο και στην ανταλλαγή μηνυμάτων. Ένας αγώνας που θα διαρκέσει αρκετούς μήνες, αν όχι χρόνια.
σχόλια