Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα

Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Κάθε frame της νεάς διαφήμισης είναι ένας φόρος τιμής σε μουσικούς από τον Bob Dylan και τους Fleetwood Mac μέχρι τον Dr. Dre, την FKA twigs, τον Drake, τον Kendrick Lamar και τη Sia.
0

Όποιο είδος μουσικής κι αν σάς αρέσει, τώρα υπάρχει μια μουσική "Νότα" που το συμβολίζει. Τουλάχιστον, στη νέα διαφήμιση της Αpple για την υπηρεσία Apple Music.

Υπήρξε μια εποχή που τα προϊόντα της Apple ήταν τόσο καινοτόμα και τόσο άψογα σχεδιασμένα, ώστε η συνοδευτική διαφήμιση τους δεν μπορούσε παρά να είναι μια οπτική γιορτή, κορεσμένη σε χρωματικές εκρήξεις, ικανές να «αγγίξουν» ακόμη και τους πιο δύσκολους ή σκεπτικούς κριτές της. Τα τελευταία χρόνια απ' ότι φαίνεται η Apple έχει ξεχάσει αυτήν την πολύχρωμη διαφημιστική γραμμή της. Παρ' όλα αυτά, όμως, όποτε βρίσκει ευκαιρία μάς θυμίζει (κάθε τόσο) πόσο συμβολική και εικονική έχει υπάρξει η παρουσία της και στην ποπ κουλτούρα. Μια νέα διαφήμιση 30 δευτερολέπτων που ονομάζεται «Anthem» εκτοξεύει την νέα της διαφημιστική εκστρατεία «Νotes» η οποία στοχεύει στην προώθηση της υπηρεσίας Apple Music, και στο πρώτο διαφημιστικό πακέτο βάζει μέσα ένα beat που τα σπάει συγχρονισμένο με μια πανδαισία χρωμάτων και στιλ, που αναφέρεται στην ιστορία της ποπ μουσικής, με κεντρικό ήρωα την μουσική της νότα, σύμβολο της υπηρεσίας. Κάθε frame ενός κλάσματος του δευτερολέπτου είναι ένας φόρος τιμής σε μουσικούς καλλιτέχνες από τον Bob Dylan και τους Fleetwood Mac μέχρι τον Dr. Dre και τη Sia.

H νέα διαφήμιση είναι απόλυτα σύγχρονη, αν και σε κάποιους παλαιότερους απο εμάς μπορεί να θυμίσει τις μικρές (και υπέροχες) βίντεο "παρενθέσεις" του MTV από τη δεκαετία του '80 και του '90, όταν το κανάλι ήταν μια αναζωογονητική υπόσχεση για τη δημοκρατία του «cool». Με πολλούς τρόπους και ο στόχος του «Αnthem» μάλλον ο ίδιος πρέπει να είναι – για να προωθηθεί ένας επανασχεδιασμός της μάρκας που λέει στους οπαδούς ότι «εδώ θα βρείτε την τελευταία μουσική, τα νέα των καλλιτεχνών και της ποπ κουλτούρας». Το αν κατορθώσει να πείσει (ειδικά το νεανικό κοινό) απομένει να το δούμε, γιατί σε αντίθεση με το τέλος της δεκαετίας του '80 όταν το MTV αναστάτωσε την ποπ κουλτούρα για τα καλά, σήμερα τα μέτωπα της μουσικής βιομηχανίας είναι τόσα που η νέα διαφήμιση της Apple Music μοιάζει σαν ένα γλυκόπιοτο σφηνάκι (για τα μάτια και τα αφτιά), που μετά από λίγο το ξεχνάς, και θέλεις άλλο.

 
Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Apple Music: Apple Music Anthem
Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Apple Music: Apple Music Anthem
Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Apple Music: Apple Music Anthem
Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Apple Music: Apple Music Anthem
Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Apple Music: Apple Music Anthem
Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Apple Music: Apple Music Anthem
Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αυξήθηκαν οι πιθανότητες ο αστεροειδής 2024 YR4 να χτυπήσει τη Γη και είναι «μεγαλύτερες από ποτέ»

Τech & Science / Αυξήθηκαν οι πιθανότητες ο αστεροειδής 2024 YR4 να χτυπήσει τη Γη και είναι «μεγαλύτερες από ποτέ»

Η NASA δημοσίευσε νέα δεδομένα που υποδηλώνουν ότι ο αστεροειδής 2024 YR4 μπορεί να αποτελέσει κίνδυνο για μερικές από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές στον κόσμο
LIFO NEWSROOM
Μελέτη: Τα επίπεδα χλωρίωσης του νερού στην ΕΕ ενδέχεται να αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου

Τech & Science / Μελέτη: Η χλωρίωση του νερού στην ΕΕ πιθανώς αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου

Η χλωρίωση του νερού αύξησε δραματικά το προσδόκιμο ζωής στις αρχές του 20ού αιώνα, αλλά οι επιστήμονες ανακάλυψαν τις αρνητικές συνέπειες της διαδικασίας δεκαετίες αργότερα
LIFO NEWSROOM