Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα

Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Κάθε frame της νεάς διαφήμισης είναι ένας φόρος τιμής σε μουσικούς από τον Bob Dylan και τους Fleetwood Mac μέχρι τον Dr. Dre, την FKA twigs, τον Drake, τον Kendrick Lamar και τη Sia.
0

Όποιο είδος μουσικής κι αν σάς αρέσει, τώρα υπάρχει μια μουσική "Νότα" που το συμβολίζει. Τουλάχιστον, στη νέα διαφήμιση της Αpple για την υπηρεσία Apple Music.

Υπήρξε μια εποχή που τα προϊόντα της Apple ήταν τόσο καινοτόμα και τόσο άψογα σχεδιασμένα, ώστε η συνοδευτική διαφήμιση τους δεν μπορούσε παρά να είναι μια οπτική γιορτή, κορεσμένη σε χρωματικές εκρήξεις, ικανές να «αγγίξουν» ακόμη και τους πιο δύσκολους ή σκεπτικούς κριτές της. Τα τελευταία χρόνια απ' ότι φαίνεται η Apple έχει ξεχάσει αυτήν την πολύχρωμη διαφημιστική γραμμή της. Παρ' όλα αυτά, όμως, όποτε βρίσκει ευκαιρία μάς θυμίζει (κάθε τόσο) πόσο συμβολική και εικονική έχει υπάρξει η παρουσία της και στην ποπ κουλτούρα. Μια νέα διαφήμιση 30 δευτερολέπτων που ονομάζεται «Anthem» εκτοξεύει την νέα της διαφημιστική εκστρατεία «Νotes» η οποία στοχεύει στην προώθηση της υπηρεσίας Apple Music, και στο πρώτο διαφημιστικό πακέτο βάζει μέσα ένα beat που τα σπάει συγχρονισμένο με μια πανδαισία χρωμάτων και στιλ, που αναφέρεται στην ιστορία της ποπ μουσικής, με κεντρικό ήρωα την μουσική της νότα, σύμβολο της υπηρεσίας. Κάθε frame ενός κλάσματος του δευτερολέπτου είναι ένας φόρος τιμής σε μουσικούς καλλιτέχνες από τον Bob Dylan και τους Fleetwood Mac μέχρι τον Dr. Dre και τη Sia.

H νέα διαφήμιση είναι απόλυτα σύγχρονη, αν και σε κάποιους παλαιότερους απο εμάς μπορεί να θυμίσει τις μικρές (και υπέροχες) βίντεο "παρενθέσεις" του MTV από τη δεκαετία του '80 και του '90, όταν το κανάλι ήταν μια αναζωογονητική υπόσχεση για τη δημοκρατία του «cool». Με πολλούς τρόπους και ο στόχος του «Αnthem» μάλλον ο ίδιος πρέπει να είναι – για να προωθηθεί ένας επανασχεδιασμός της μάρκας που λέει στους οπαδούς ότι «εδώ θα βρείτε την τελευταία μουσική, τα νέα των καλλιτεχνών και της ποπ κουλτούρας». Το αν κατορθώσει να πείσει (ειδικά το νεανικό κοινό) απομένει να το δούμε, γιατί σε αντίθεση με το τέλος της δεκαετίας του '80 όταν το MTV αναστάτωσε την ποπ κουλτούρα για τα καλά, σήμερα τα μέτωπα της μουσικής βιομηχανίας είναι τόσα που η νέα διαφήμιση της Apple Music μοιάζει σαν ένα γλυκόπιοτο σφηνάκι (για τα μάτια και τα αφτιά), που μετά από λίγο το ξεχνάς, και θέλεις άλλο.

 
Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Apple Music: Apple Music Anthem
Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Apple Music: Apple Music Anthem
Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Apple Music: Apple Music Anthem
Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Apple Music: Apple Music Anthem
Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Apple Music: Apple Music Anthem
Στη νέα διαφήμιση της Apple Music κάθε είδος μουσικής αντιπροσωπεύεται από μια νότα Facebook Twitter
Apple Music: Apple Music Anthem
Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Ομάδα φοιτητών εκτόξευσε «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Τech & Science / Φοιτητές Ελληνοαμερικανού κοσμήτορα μηχανικής εκτόξευσαν «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Η επιτυχία έχει και ελληνικό χρώμα, καθώς ο διακεκριμένος Ελληνοαμερικανός επιστήμονας, Γιάννης Γιόρτσος είναι Κοσμήτορας της σχολής μηχανικής του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας, στην οποία σπουδάζουν οι φοιτητές που έσπασαν το ρεκόρ
LIFO NEWSROOM
Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι, μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Τech & Science / Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Η προοπτική για συστήματα τεχνητής νοημοσύνης με δικά τους συμφέροντα και ηθική αξία «δεν είναι πλέον ένα θέμα μόνο για την επιστημονική φαντασία ή το μακρινό μέλλον» λένε οι επιστήμονες
LIFO NEWSROOM
Τα φάρμακα «μπλοκμπάστερ» για την απώλεια βάρους αποκαλύπτουν όσα ακόμη δεν κατανοούμε για την παχυσαρκία

Τech & Science / Η παχυσαρκία είναι ασθένεια: Τι δείχνει πολυετής έρευνα στα νέα φάρμακα για την απώλεια βάρους

Πώς λειτουργούν τα GLP-1 φάρμακα - Η αμφιλεγόμενη χρήση, οι παρενέργειες, το υψηλό κόστος και η διαπίστωση πως οι περισσότεροι σταματούν έπειτα από 12 εβδομάδες
LIFO NEWSROOM