ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

"Sympathize" θα είναι το νέο "Like" στο Facebook;

"Sympathize" θα είναι το νέο "Like" στο Facebook; Facebook Twitter
3

Πως θα σας φαινόταν, όταν κάποιος από τη λίστα των φίλων σας, συνόδευε ένα post με ένα αρνητικό συναίσθημα, να είχατε την επιλογή "κουράγιο" ή "ταυτίζομαι" ή "συμπονώ",  αντί για το παραδοσιακό "like";

Η ιδέα αυτή ίσως να μην υλοποιηθεί ποτέ από το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο, όμως προτάθηκε στα πλαίσια μιας ημερίδας μεταξύ των εργαζομένων του facebook, με τίτλο "Compassion Research Day" (κλικ στο σύνδεσμο για να τη δείτε). Εκεί οι εργαζόμενοι μοιράζονται τις εμπειρίες και τις ιδέες τους σχετικά με το συναισθηματικό κομμάτι των σχέσεων που δημιουργούνται στο κοινωνικό δίκτυο. 

Σύμφωνα με την ιδέα που έπεσε στο τραπέζι, όταν κάποιος χρήστης μοιράζεται ένα αρνητικό συναίσθημα από τη λίστα των feelings, θα ενεργοποιείται κάτω από το post ένα νέο εικονίδιο με τίτλο "Sympathize".

Προς το παρόν, σύμφωνα με το δημοσίευμα του BBC, η ενεργοποίηση μιας τέτοιας επιλογής δεν είναι στα άμεσα σχέδια του facebook, ούτε όμως και η επιλογή "dislike",που αποτελεί απαίτηση πολλών χρηστών, εδώ και αρκετό καρό.

Τech & Science
3

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δείτε τις πέντε καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Τech & Science / Δείτε τις 4 καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Οι φωτογραφίες «αποτυπώνουν μια προκλητική ματιά στα θαύματα του κόσμου γύρω μας, τα οποία μας δίνουν ένα αναζωογονητικό διάλειμμα από το ταραχώδες φθινόπωρο που περάσαμε όλοι», γράφει το περιοδικό
LIFO NEWSROOM
ΗΠΑ: Ομάδα φοιτητών εκτόξευσε «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Τech & Science / Φοιτητές Ελληνοαμερικανού κοσμήτορα μηχανικής εκτόξευσαν «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Η επιτυχία έχει και ελληνικό χρώμα, καθώς ο διακεκριμένος Ελληνοαμερικανός επιστήμονας, Γιάννης Γιόρτσος είναι Κοσμήτορας της σχολής μηχανικής του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας, στην οποία σπουδάζουν οι φοιτητές που έσπασαν το ρεκόρ
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Στο facebook δεν έχουμε να κάνουμε με απλά ένα video ή μια εικόνα που ανεβάζει ο καθένας, αλλά και με σελίδες που έχουν διαφημστικό χαρακτήρα. Από τα like δε χάνει κανείς. Επομένως σε πελατειακές σχέσεις, δε χωράει το dislike..