Οι άνθρωποι που κρύβονται πίσω από τον τομέα των δημοσίων σχέσεων της τραγουδίστριας Susan Boyle θα πρέπει μάλλον να το ξανασκεφτούν προτού αναρτήσουν στο Twitter ένα #hashtag, καθώς στα τέλη Οκτωβρίου υπέπεσαν σε γκάφα ολκής.
Ο λόγος για το hashtag #Susanalbumparty που είχε ως στόχο την προώθηση του νέου άλμπουμ της τραγουδίστριας. Η λέξη "anal" σημαίνει "πρωκτικό" ενώ το «bum» στα Αγγλικά μετραφράζεται ως «οπίσθια» κάτι που προκάλεσε έντονο γέλιο στους χρήστες του κοινωνικού δικτύου, οι οποίοι κατέκλυσαν το Twitter με αστεία σχόλια.
Με αφορμή το ατυχές περιστατικό η ηλεκτρονική έκδοση της Guardian έψαξε και βρήκε τα πέντε πιο αποτυχημένα hashtags στο Twitter:
1. #McDStories: Τον περασμένο Ιανουάριο, η εταιρεία McDonald's προσπάθησε να διαφημίσει την καλή ποιότητα των προϊόντων της, αλλά αυτό τελικά γύρισε μπούμερανγκ, καθώς οι χρήστες εκμεταλλεύτηκαν το εν λόγω hashtag ώστε να αφήσουν σχόλια, τα οποία υποστήριζαν ότι υπήρχαν νύχια στα φαγητά.
2. #WaitroseReasons: Η αλυσίδα σουπερμάρκετ ρωτούσε τους χρήστες να απαντήσουν στο ερώτημα «I shop at Waitrose because ...» μέσω του hashtag #WaitroseReasons, τον περασμένο Σεπτέμβριο. Η καμπάνια κατακλύστηκε από αστεία σχόλια.
3. #QantasLuxury: Η αεροπορική εταιρεία Qantas, επέλεξε λάθος τάιμινγκ για να προωθήσει το hashtag #QantasLuxury, καθώς εκείνη τη χρονική στιγμή (τέλη 2011) είχαν ακυρωθεί πολλές πτήσεις της.
4. #MadeMeSmile: Η βρετανική Vodafone βρήκε τον μπελά της με το hashtag #mademesmile, καθώς οι χρήστες το εκμεταλλεύτηκαν για να κατηγορήσουν την εταιρεία για φοροδιαφυγή.
5. #AskStevieG: Η Adidas είχε σχεδιάσει αυτό το hashtag, ώστε οι ποδοσφαιρόφιλοι να θέτουν διάφορα ερωτήματα στον ποδοσφαιριστή της Liverpool, Steven Gerrard. Μόνο που οι χρήστες εκμεταλλεύτηκαν αυτό το «δώρο» για να φέρουν σε δύσκολη θέση τον αθλητή.
σχόλια