Όπως όλα δείχνουν η Microsoft, φαίνεται να έχει πολύ υψηλές βλέψεις για τον αισθητήρα Kinect, αφού πέρα από την ανίχνευση των κινήσεων, ενδέχεται κατά το προσεχές μέλλον να "διαβάζει" και τα συναισθήματά των χρηστών. Ο λόγος είναι η καλύτερη στόχευση χρηστών για πιο αποτελεσματικές διαφημίσεις.
Πιο συγκεκριμένα, ο αισθητήρας θα αναλύει τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του χρήστη για να συμπεραίνει τι ακριβώς αισθάνεται κάθε στιγμή. Όπως αναφέρει το newscientist, οι πληροφορίες αυτές θα αποστέλλονται στις εταιρείες για να στοχεύουν καλύτερα τις διαφημίσεις τους.
Τech & Science /
σχόλια