XCOM: Enemy Unknown

XCOM: Enemy Unknown Facebook Twitter
0

Το πρόβλημα με το XCOM: Enemy Unknown είναι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις ποτέ τον άπειρο χρόνο που θέλεις να του αφιερώσεις. Ένα εθιστικό μέχρι παρεξηγήσεως turn based strategy που ήρθε σχεδόν από το πουθενά να καλύψει ένα κενό που φαίνεται κανείς να μην είχε αντιληφθεί πως υπήρχε.
Οι παλιότεροι θυμούνται φυσικά τη σειρά από τις ένδοξες εποχές του PC gaming. Τότε που τα Windows ήταν ακόμα πολυτέλεια και οι επεξεργαστές βαφτιζόντουσαν με νούμερα. Εν έτη 2012 βέβαια τα πράγματα έχουν αλλάξει και η Firaxis ανέλαβε το δύσκολο έργο του να μεταφέρει το gameplay που βασίζεται σε ασκήσεις επί ενός ισομετρικού χάρτου από τα ποντίκια στα gamepads. Κάτι που κατάφερε με απόλυτη επιτυχία.
Σίγουρα όσοι επιλέξουν να απολαύσουν το παιχνίδι στον υπολογιστή θα κάνουν τη ζωή τους ελαφρώς πιο εύκολη, παρόλα αυτά τα controls στις κονσόλες είναι εντυπωσιακά εναρμονισμένα με τις συνήθειες ενός σύγχρονου gamer με αποτέλεσμα το παιχνίδι να δουλεύει υποδειγματικά σε κάθε format.
Όσοι δεν έτυχε να καταπιαστούν ποτέ με κάποιο από τα παιχνίδια της original σειράς ίσως δε ξέρουν πως η γη απειλείται άμεσα από εξωγήινη εισβολή, ούτε ότι ευτυχώς υπάρχει μια διεθνείς ομάδα επικίνδυνων αποστολών εν ονόματι XCOM που θα αναλάβει να μας σώσει. Το πως θα το πετύχει αυτό βέβαια είναι δικό σας θέμα...
Ο παίχτης αναλαμβάνει να οδηγήσει την ομάδα του σε στρατηγικά χτυπήματα κατά του κοινού εχθρού μέσα από αλλεπάλληλες μάχες που διεξάγονται με τη λογική μιας -ομολογουμένως αρκετά ιδιόμορφης- παρτίδας σκάκι, και στη συνέχεια να διαχειριστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το αποτέλεσμα της επιτυχίας του. Αυτό σημαίνει έξυπνο resource allocation και management, ίδιον των strategy games από την εποχή του Μεγαλέξανδρου άλλωστε.


Το παιχνίδι φυσικά δεν είναι για όλους. Όσοι περιμένουν ξέφρενο shooting σε στενούς διαδρόμους είναι λογικό να απογοητευθούν. Το ίδιο και όσοι έχουν αφεθεί στο ξεδιάντροπο hand-holding που συναντά κανείς στο gaming τα τελευταία χρόνια, αφού το XCOM: Enemy Unknown είναι δύσκολο. Για την ακρίβεια πολύ δύσκολο. Είπαμε και εθιστικό όμως! Μέχρι παρεξηγήσεως.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Ομάδα φοιτητών εκτόξευσε «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Τech & Science / Φοιτητές Ελληνοαμερικανού κοσμήτορα μηχανικής εκτόξευσαν «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Η επιτυχία έχει και ελληνικό χρώμα, καθώς ο διακεκριμένος Ελληνοαμερικανός επιστήμονας, Γιάννης Γιόρτσος είναι Κοσμήτορας της σχολής μηχανικής του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας, στην οποία σπουδάζουν οι φοιτητές που έσπασαν το ρεκόρ
LIFO NEWSROOM
Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι, μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Τech & Science / Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Η προοπτική για συστήματα τεχνητής νοημοσύνης με δικά τους συμφέροντα και ηθική αξία «δεν είναι πλέον ένα θέμα μόνο για την επιστημονική φαντασία ή το μακρινό μέλλον» λένε οι επιστήμονες
LIFO NEWSROOM