Στροφή των χρηστών στις εφαρμογές (apps) κοινωνικής δικτύωσης, ψυχαγωγίας και επικοινωνίας κατά τη διάρκεια και του δεύτερου lockdown, αποδεικνύουν στοιχεία της εταιρείας ανάλυσης δεδομένων τεχνολογικών εφαρμογών Sensor Tower.
Το γεγονός αυτό, φαίνεται πως οφείλεται στον οικιακό εγκλεισμό λόγω του lockdown και των αυστηρών μέτρων στις μετακινήσεις, στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού.
Στην Ελλάδα το 2020 ο τζίρος που συνδέεται με τις ηλεκτρονικές εφαρμογές διαμορφώθηκε σε περίπου 78 εκατ. ευρώ, έχοντας αυξηθεί κατά 36,3% συγκριτικά με το 2019, αναφέρει το Μoneyreview, το οποίο επικαλείται τα στοιχεία της Sensor Tower.
Οι αναλυτές της Sensor Tower, τοποθετούν τα downloads εφαρμογών κινητής σε 253 εκατομμύρια, αριθμός αυξημένος κατά 10,5%, σε σχέση με το 2019.
Οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές
Για το σύνολο της χρονιάς στις αγαπημένες εφαρμογές των Ελλήνων χρηστών κινητής ανήκουν το Tik Tok, που ακολουθείται από το Messenger, το Viber, το Instagram και το Facebook. Τα παιχνίδια ανήκουν στα apps που παράγουν (ευλόγως) τα περισσότερα έσοδα, με την πρώτη θέση να καταλαμβάνει το Coin Master. Ακολουθούν το Garena Free Fire, το PUBG Mobile, το Gardenscapes και το Lords Mobile.
Ποιες είναι οι εφαρμογές που προτίμησαν περισσότερο οι χρήστες κινητής τηλεφωνίας κατά το δεύτερο lockdown;
Σύμφωνα με τα στοιχεία Sensor Tower που επικαλείται το Moneyreview, από τις 7 Νοεμβρίου, οπότε επιβλήθηκε η απαγόρευση κυκλοφορίας μέχρι και την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου, οι δέκα πιο δημοφιλείς εφαρμογές περιλαμβάνουν το Reface που επιτρέπει στους χρήστες να αντικαθιστούν ηθοποιούς και καλλιτέχνες σε κορυφαίες κινηματογραφικές παραγωγές. Ακολουθούν η εφαρμογή τηλεδιάσκεψης Cisco Webex, το παιχνίδι Among Us, το Zoom, το Messenger, το Tik Tok, το Wish (ηλεκτρονικές αγορές), το efood Delivery, το Facebook και το Instagram.
Όσον αφορά αποκλειστικά τις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης, η λίστα των δέκα δημοφιλέστερων περιλαμβάνει το Messenger, το Tik Tok, το Facebook, το Instagram, το Viber, το Skype, το Pinterest, το WhatsApp και το Snapchat.
Με πληροφορίες από Moneyreview