Σουηδική εταιρεία έφτιαξε τζιν με αερόσακους - Για την προστασία των μοτοσικλετιστών

Σουηδική εταιρεία έφτιαξε τζιν με αερόσακους - Για την προστασία των μοτοσικλετιστών Facebook Twitter
Φωτογραφία: Airbag Inside Sweden AB
0

Εταιρεία στη Σουηδία σχεδίασε ζευγάρι τζιν, με ενσωματωμένους αερόσακους για την ασφάλεια των μοτοσικλετιστών.

Όπως μεταδίδει το CNN, ο Moses Shahrivar σχεδίασε το πρώτο ζευγάρι τζιν για μοτοσικλετιστές, σε συνεργασία με τη Harley-Davidson της Σουηδίας πριν από δεκαέξι χρόνια, ωστόσο πλέον είναι έτοιμος να πάει ένα βήμα παρακάτω. Στο νέο ζευγάρι οι αερόσακοι ενεργοποιούνται με την πτώση του μοτοσικλετιστή, ενώ μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν. Η Airbag Inside Sweden AB βρίσκεται στη διαδικασία πιστοποίησης του τζιν κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα και αναμένεται να τα υποβάλει σε δοκιμές. Η εταιρεία έχει συγκεντρώσει 150.000 ευρώ από ευρωπαϊκούς πόρους ώστε να αναπτύξει την ιδέα και το προϊόν αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2022. Η γαλλική CX Air Dynamics ξεκίνησε μια εκστρατεία crowdfunding για μία παρόμοια ιδέα.

Ο Shahrivar υποστηρίζει ότι είναι η πρώτη φορά που αυτού του είδους η προστασία θα είναι διαθέσιμη για το κάτω μέρος του σώματος. Ανάλογες λύσεις για το επάνω μέρος του σώματος είναι διαθέσιμες πάνω από είκοσι χρόνια. Γιλέκα αερόσακων μπορούν να χωρέσουν κάτω από το τζάκετ του μοτοσικλετιστή και να προστατεύσουν το στήθος, τον αυχένα και μερικές φορές την πλάτη. Στις πρώτες εκδοχές, για να ενεργοποιηθούν, έπρεπε πρώτα να δεθούν στο σώμα της μηχανής, ωστόσο πρόσφατα, έχουν δημιουργηθεί αερόσακοι με σένσορες που μπορούν να αντιληφθούν πότε ο μοτοσικλετιστής πέφτει. 

Ανάμεσα στους αυτόνομους αερόσακους που κυκλοφορούν στην αγορά υπάρχει και ένα σύστημα από την γαλλική εταιρεία In&motion. Το σύστημα σχεδιάστηκε αρχικά για σκιέρ, ωστόσο, αργότερα αναπροσαρμόστηκε για την ασφάλεια των μοτοσικλετιστών. Πλέον οι αερόσακοι δεν ενεργοποιούνται με σκοινί αλλά από έναν «εγκέφαλο» που αποτελείται από GPS, γυροσκόπιο και επιταχυνσιόμετρο. Λίγο μεγαλύτερο από ένα smartphone, το κουτί αυτό τοποθετείτε στην πλάτη του γιλέκου. Η θέση του οδηγού μετριέται περίπου 1.000 φορές το δευτερόλεπτο. Χρειάζονται μόλις 60 μιλιδευτερόλεπτα για να ενεργοποιηθεί. 

 

Με πληροφορίες από CNN

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καρκίνος του πνεύμονα: Ξεκίνησαν κλινικές δοκιμές εμβολίου σε επτά χώρες

Τech & Science / Καρκίνος του πνεύμονα: Ξεκίνησαν κλινικές δοκιμές εμβολίου σε επτά χώρες

Το νέο εμβόλιο, που χρησιμοποιεί την τεχνολογία mRNA, όπως τα εμβόλια για τον Covid-19, σχεδιάστηκε για να δίνει εντολές στο σώμα να εντοπίζει και να εξουδετερώνει τα καρκινικά κύτταρα, ενώ αποτρέπει την επανεμφάνισή τους
LIFO NEWSROOM
Δύο φέτες από αυτό το αλλαντικό μπορούν να προκαλέσουν την εμφάνιση διαβήτη τύπου 2 κατά 15%

Τech & Science / Δύο φέτες από αυτό το αλλαντικό μπορούν να προκαλέσουν την εμφάνιση διαβήτη τύπου 2 κατά 15%

Περισσότεροι από 400 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν διαγνωστεί με διαβήτη τύπου 2, μια ασθένεια που αποτελεί κύρια αιτία τύφλωσης, νεφρικής ανεπάρκειας, καρδιακών προσβολών, εγκεφαλικών επεισοδίων και ακρωτηριασμών
LIFO NEWSROOM
Αντιδράσεις για δηλώσεις του πρώην CEO της Google- Τι είπε για την τεχνητή νοημοσύνη και το περιεχόμενό της

Τech & Science / Αντιδράσεις για δηλώσεις του πρώην CEO της Google- Τι είπε για την τεχνητή νοημοσύνη και το περιεχόμενό της

Οι δηλώσεις του Σμιτ αντικατοπτρίζουν τη σύγχρονη κουλτούρα της Silicon Valley, όπου η χρήση δημοσίων δεδομένων για την ανάπτυξη μοντέλων AI είναι διαδεδομένη
LIFO NEWSROOM
Ο μεγάλιθος του Στόουνχεντζ προήλθε από τη Σκωτία, 750 χλμ μακριά, διαπιστώνει «καταπληκτική» μελέτη

Τech & Science / Πώς μεταφέρθηκε σε απόσταση 750 χιλιομέτρων ο μεγάλιθος του Στόουνχεντζ από τη Σκωτία, αναζητά η έρευνα

Ο μεγαλύτερος «γαλάζιος λίθος» του μνημείου μετακινήθηκε πάνω από 750 χλμ – μια ανακάλυψη που λένε οι ερευνητές ότι ξαναγράφει τις σχέσεις μεταξύ των νεολιθικών πληθυσμών στη Βρετανία
LIFO NEWSROOM