Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter
0

Όταν μετά από 15 χρόνια αποχής από τις μεγάλες φρουάρ, ο διάσημος εικαστικός Μαουρίτσιο Κατελάν αποφάσισε να παρουσιάσει το νέο του έργο, ίσως να μην περίμενε ούτε ο ίδιος το πλήθος των αντιδράσεων που θα προκαλούσε, αποτελώντας πηγή έμπνευσης ακόμα και για ολόκληρες διαφημιστικές καμπάνιες.

Κολλώντας μια απλή μπανάνα με μία ταινία σε έναν τοίχο, στην Art Basel στο Miami Beach, και ανακοινώνοντας την αστρονομική τιμή του έργου - 120.000 δολάρια - ο Κατελάν έγινε σχεδόν αμέσως γνωστός σε εκατομμύρια ανθρώπους στον κόσμο που μέχρι την προηγούμενη ημέρα αγνοούσαν και τον ίδιο και την καλλιτεχνική πορεία του. Τα σχόλια, οι σατιρικές αναρτήσεις και οι κριτικές ειδικών και μη, πήραν πρωτοφανή έκταση σε δεκάδες χώρες. Τηλεοπτικά κανάλια έκαναν αφιερώματα για την μπανάνα και, την περασμένη εβδομάδα, το έργο "Comedian" πουλήθηκε όντως για 120.000 δολάρια. Το Σάββατο όμως, το φρούτο φαγώθηκε «άδοξα» από έναν καλλιτέχνη - ούτε καν από τον αγοραστή του - πυροδοτώντας νέο κύκλο σχολίων. 

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter

Εκμεταλλευόμενες το παγκόσμιο διαδικτυακό φαινόμενο, πασίγνωστες πολυεθνικές εταιρείες άρχισαν να διαφημίζουν τα προϊόντα τους κολλώντας τα με ταινίες σε τοίχους. Τρόφιμα, ηλεκτρικά ήδη, κοσμήματα, όλα στον τοίχο. Η Carrefour, η Pepsi τα Burger King «μπήκαν στον χορό» σχεδόν αμέσως, συγκρίνοντας τα δικά τους φαγώσιμα προϊόντα με την πανάκριβη μπανάνα.

«Απαντήστε με την καλύτερη προσφορά σας», γράφει η Pepsi στο Twitter.

«Μην καταπιείτε τίποτα», προτρέπουν τους πελάτες τους τα γαλλικά Burger King

«Με τα οργανικά μας αγαθά, η υψηλή τέχνη είναι προσιτή σε όλους», διαβεβαιώνουν τα Carrefour.

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter

Ακόμα και το βασιλικό νομισματοκοπείο στον Καναδά κόλλησε ένα νόμισμα πάνω σε μπανάνα (πάνω σε τοίχο) και προσφέρει το έργο έναντι 120.000+2 δολαρίων.

«Μην τρώτε την τέχνη», ζητούν τα Popeyes Chicken. «Ακόμα κι αν είναι πεντανόστιμη». 

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter

Μπουκάλια τζιν ανέβηκαν επίσης στον τοίχο, για χάρη της μπανάνας και φυσικά των πωλήσεων.  

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter
Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μήνυση κατά του Ντόναλντ Τραμπ από τον πρώην επικεφαλής του Γραφείου Ειδικού Εισαγγελέα

Διεθνή / Μήνυση κατά του Ντόναλντ Τραμπ από τον πρώην επικεφαλής του Γραφείου Ειδικού Εισαγγελέα

Ο Ντέλινγκερ υποστηρίζει ότι η απομάκρυνσή του ήταν παράνομη και αποτελεί μέρος της εκτεταμένης αναδιοργάνωσης της ομοσπονδιακής διοίκησης που προωθεί η κυβέρνηση Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Οι γάμοι μειώθηκαν, τα διαζύγια αυξήθηκαν στην Κίνα

Διεθνή / Συρρίκνωση του πληθυσμού στην Κίνα: Οι γάμοι μειώθηκαν, τα διαζύγια αυξήθηκαν

Η μείωση του ενδιαφέροντος, ιδιαίτερα των νέων, ως προς τον γάμο και τη δημιουργία οικογένειας αποδίδεται εδώ και χρόνια στο υψηλό κόστος της φροντίδας των παιδιών και της εκπαίδευσης
LIFO NEWSROOM
Υπόθεση Πελικό: Βιασμό μετά φόνου ερευνά η αστυνομία - «Η Ζιζέλ δεν ήταν το πρώτο θύμα του Ντομινίκ»

Διεθνή / Υπόθεση Πελικό: Βιασμό μετά φόνου ερευνά η αστυνομία - «Η Ζιζέλ δεν ήταν το πρώτο θύμα του Ντομινίκ»

Η Ζιζέλ δεν ήταν το πρώτο θύμα του Ντομινίκ Πελικό, καθώς η αστυνομία εντόπισε στοιχεία που τον ενοχοποιούν για βιασμό μετά φόνου πριν γνωρίσει τη μετέπειτα σύζυγό του.
LIFO NEWSROOM