Αποφάσισαν να τα παρατήσουν όλα για να ταξιδεύουν με κρουαζιερόπλοια- Και λένε ότι είναι φθηνότερα

Αποφάσισαν να τα παρατήσουν όλα για να ταξιδεύουν με κρουαζιερόπλοια- Και λένε ότι είναι φθηνότερα Facebook Twitter
Φωτ.: Facebook
0

Ο Τζον και η Μέλοντι Χένεζι σκοπεύουν να περάσουν το υπόλοιπο της ζωής τους σε κρουαζιερόπλοια. Άλλωστε, έχουν υπολογίσει ότι θα ξοδεύουν τα μισά χρήματα απ΄ ό,τι τώρα. 

Το ζευγάρι που άρχισε να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο με κρουαζιερόπλοια, με καταγωγή από τη Φλόριντα, πούλησε σχεδόν τα πάντα που είχε πριν από τρία χρόνια, συμπεριλαμβανομένης της κύριας επιχείρησής του και του σπιτιού του και αγόρασε ένα τροχόσπιτο για να ταξιδέψει στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ωστόσο, ο 76χρονος Τζον κουράστηκε να οδηγεί, σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η 64χρονη Μέλοντι. Για αυτό, αποφάσισαν να δοκιμάσουν τα πλωτά ταξίδια, έχοντας εμπνευστεί από μια διαφήμιση που είδαν στο Facebook για μια κρουαζιέρα 274 ημερών.

Το ζευγάρι ολοκλήρωσε αυτές τις μέρες τη τελευταία κρουαζιέρα γύρω από τη Δομινικανή Δημοκρατία, μετά από μια σειρά μακροχρόνιων ταξιδιών, σε μέρη όπως η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία και ο Νότιος Ειρηνικός.

Το πιο αξιοσημείωτο, όμως, από όλα είναι ίσως η αναφορά τους στη διαφορά κόστους ανάμεσα στα ταξίδια με κρουαζιερόπλοιο και στη ζωή της στεριάς.  «Τώρα έχουμε ένα λογαριασμό τηλεφώνου, ένα λογαριασμό πλοίου και μερικούς λογαριασμούς πιστωτικών καρτών για όταν βγαίνουμε στη στεριά, αλλά αυτό είναι όλο», λέει ο Τζον. 

«Δεν έχουμε πλέον υποθήκη ή έξοδα για τα σπίτια μας. Δεν έχουμε πλέον ασφάλεια αυτοκινήτου, ασφάλιση ακινήτων ή λογαριασμούς κοινής ωφέλειας. Ο κατάλογος συνεχίζεται. Είμαστε σίγουροι ότι η κρουαζιέρα είναι φθηνότερη» συμπληρώνει. «Αυτή τη στιγμή είναι πιθανότατα κοντά στα μισά από ό,τι ήταν όταν ζούσαμε στη στεριά». 

Πώς θα κάνουν μόνιμα ταξίδια με κρουαζιερόπλοιο

Προς το παρόν, η ζωή τους προγραμματίζεται σε μηνιαία βάση, καθώς μετακινούνται από πλοίο σε πλοίο. Αυτή τη στιγμή ολοκληρώνουν και τον «κύκλο» του Δεκεμβρίου. 

Σύντομα όμως θα αποκτήσουν μια «μόνιμη» κατοικία στο κρουαζιερόπλοιο Villa Vie - ένα από τα πρώτα του είδους του - όπου το 30% των επιβατών θα είναι μόνιμοι κάτοικοι.

Το πλοίο θα κάνει τον γύρο του κόσμου κάθε τρία χρόνια, ακολουθώντας σε μεγάλο βαθμό τον ζεστό καιρό. Ωστόσο, η ζωή στο κρουαζιερόπλοίο Villa Vie δεν θα είναι φτηνή.

Μια εσωτερική καμπίνα ξεκινά από 99.000 δολάρια, αλλά μια βίλα με μπαλκόνι και θέα στον ωκεανό κοστίζει 249.000 δολάρια. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι υπάρχει και μηνιαία χρέωση 8.000 δολαρίων τον μήνα για τον κάθε επιβάτη. 

Το κρουαζιερόπλοιο αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό κατασκευή, αλλά το ζευγάρι έχει δει προσεκτικά την ψηφιακή απεικόνισή του, οπότε γνωρίζουν τι περιμένουν.  Το νέο τους «σπίτι» θα είναι μεγαλύτερο από ένα παραδοσιακό δωμάτιο κρουαζιερόπλοιου, με μικρή κουζίνα και πτυσσόμενο κρεβάτι στο σαλόνι για τους επισκέπτες.

«Θέλαμε να αγοράσουμε μια καμπίνα ώστε να μπορούμε να τη σχεδιάσουμε όπως θέλουμε. Θα είναι το σπίτι μας, πιθανότατα για τουλάχιστον 15 χρόνια στο πλοίο»  λέει η Μέλοντι. Μέχρι στιγμής, περίπου το 85% των ενοίκων είναι Αμερικανοί.

Όσοι ζουν στο πλοίο θα μπορούν να φέρουν τις οικογένειές τους στο πλοίο δωρεάν - αφού πληρώσουν τα λιμενικά τέλη - και θα τους κρατείται ένας συγκεκριμένος αριθμός καμπινών. Ακόμη, θα υπάρχει επιχειρηματικό κέντρο και ιδιωτικά γραφεία, επιτρέποντας στους ελεύθερους επαγγελματίες να εργάζονται από οπουδήποτε στον κόσμο.

Το Villa Vie Odyssey θα αρχίσει τα ταξίδια του τον Μάιο του 2024, ξεκινώντας από το Σαουθάμπτον.

Με πληροφορίες από SkyNews

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

Διεθνή / Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

 Μαθητές και μαθήτριες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να γδυθούν από τη μέση και πάνω για τις ετήσιες ιατρικές εξετάσεις
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Τech & Science / Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Οι αλγόριθμοι του YouTube και κάποιων social media εξιδανικεύουν σωματότυπους και ενοχοποιούν τα παιδιά με αυξημένο βάρος σώματος - Ενδεικτικό το γεγονός ότι στη Βρετανία ένα στα 4 κορίτσια δεν είναι ευχαριστημένο με την εμφάνισή του
LIFO NEWSROOM