Περίπου 500 drones φώτισαν τον νυχτερινό ουρανό της Νέας Υόρκης στο πλαίσιο διαφήμισης του δημοφιλούς παιχνιδιού Candy Crush για τα 10 χρόνια από τη δημιουργία του.
Η εν λόγω πρωτότυπη διαφήμιση πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Πέμπτης, και ανάλογα τον σχηματισμό των drones δημιουργούσε και διαφορετικές «εικόνες».
Για παράδειγμα, σχημάτισαν τα γράμματα Candy Crush ενώ πιο μετά πήραν τη μορφή του κουμπιού «Play».
CandyCrush’s NYC drone show off of Battery Park was fairly underwhelming and distant. Drones taking off and landing were the coolest part.
— Andrew Nathanson (@andrewnathanson) November 4, 2022
Cool technology, dumb execution. Drone shows need music, too.
C+ pic.twitter.com/saKekDHXTA
Η υπεύθυνη μάρκετινγκ του παιχνιδιού, Φερνάντα Ρομάνο ανέφερε ότι στόχος ήταν «να μετατραπεί ο ουρανός στη μεγαλύτερη οθόνη του πλανήτη».
Το σόου, που διήρκησε περίπου 10 λεπτά, εκτελέστηκε από την εταιρεία Pixis, η οποία έχει μπει δυναμικά στον χώρο των διαφημίσεων χρησιμοποιώντας drones.
Με πληροφορίες από Design Taxi