Το διαφημιστικό σποτ του BBC εναντίον της ομοφοβίας, ένα οπτικοποιημένο ποίημα

1

Με έναν τρόπο που ισορροπεί ανάμεσα στην πραγματικότητα και την ποίηση, το τηλεοπτικό δίκτυο BBC αποφάσισε να καταγράψει το πώς είναι μια ομοφοβική κοινωνία εν έτει 2018.

Ένας νεαρός, δίπλα στον οποίο βρίσκεται ο σύντροφός του, αρχίζει να εξηγεί πώς είναι η ζωή του όταν οι ψίθυροι και τα βλέμματα αποδοκιμασίας έχουν στόχο να τον πείσουν να αφήσει το χέρι αυτού που πραγματικά αγαπά. Οι περιγραφές των ανθρώπων γύρω του, σ' ένα πάρκο, στη Γλασκόβη του 2018 αφορούν τη δική του ζωή, που πρέπει να κάνει μια επιλογή και ή να ζήσει στη σκιά ή να ζήσει με θάρρος. 

Ποιος είναι ανειλικρινής; Ο ίδιος και ο αγαπημένος του που έχουν αποφασίσει ποιος είναι δρόμος τους στη ζωή, ξεκάθαρα και έντιμα, χωρίς να υποδύονται κάτι άλλο το πρωί και να είναι κάτι άλλο το βράδυ ή όλων αυτών που ανατριχιάζουν στη θέα δύο ανδρών πιασμένων από το χέρι; 

«Είμαστε στη Γλασκόβη, Μάρτιο του 2018, σ' ένα πάρκο. Έχω αργήσει και είναι καιρός να πάρω μια απόφαση. Είμαστε και οι δύο αγόρια, βλέπετε. Αν μπορούσες να κοιτάξεις πίσω, θα έβλεπες εκατοντάδες μάτια, να προσπαθούν να ερμηνεύσουν αυτό το χέρι μέσα σ' ένα άλλο χέρι. Κάποιοι χαμογελούν και είναι περήφανοι για 'μένα και θέλουν να το ξέρω.     

» Όμως, υπάρχουν και τα βλέμματα που με προκαλούν. Σαν όλο αυτό να είναι ένα παιχνίδι σκάκι και να είμαι έτοιμος να μου κάνουν ματ. Και πρέπει να μαντέψω: τι θα κάνουν μετά; Θα ψιθυρίζουν και θα με δείχνουν, κρίνοντάς με...»... 

  

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ουγκάντα: Στη φυλακή TikTokers επειδή προσέβαλαν τον πρόεδρο της χώρας

Διεθνή / Ουγκάντα: Στη φυλακή TikTokers επειδή προσέβαλαν τον πρόεδρο της χώρας

Όπως υποστήριξε η εισαγγελία, οι τρεις άνδρες ανάρτησαν πληροφορίες στο TikTok με σκοπό να «γελοιοποιήσουν, να υποβαθμίσουν, να εξευτελίσουν και να προωθήσουν την εχθρότητα» εναντίον του προέδρου και της οικογένειας του
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Αυτό που κάθε ομοφυλόφιλο φιλί δέχεται αυτομάτως την ταμπέλα του "κατά της ομοφοβίας" πρέπει να σταματήσει. Γιατί κάποιοι καπηλευονται την ανάγκη δύο ανθρώπων για επαφή ως ηθική διαφήμιση;