Με τις εξελίξεις στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης να «τρέχουν» με καταιγιστικούς ρυθμούς, όπως όλα δείχνουν, «ανοίγει» ο δρόμος για την πρώτη λωρίδα σε αυτοκινητόδρομο, στην οποία θα κινούνται αποκλειστικά αυτοκίνητα χωρίς οδηγούς.
Το Μίσιγκαν, Πολιτεία των ΗΠΑ, ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να διαχωρίσει μία λωρίδα ανά κατεύθυνση αποκλειστικά για αυτόνομα κινούμενα οχήματα στον αυτοκινητόδρομο Ι-94, μεταξύ του Ντιτρόιτ και του Ann Arbor.
Το έργο ανακοινώθηκε το 2020 και έφτασε σε νέα ορόσημα στο σχεδιασμό και τη χρηματοδότηση αυτόν τον μήνα. Η Cavnue, η εταιρεία που επέλεξε η Πολιτεία του Μίσιγκαν για να αναλάβει το έργο, προσδιόρισε το αρχικό τμήμα του I-94 που μπορούσε να μετακινήσει αυτόνομα οχήματα σε μία έκταση 25 μιλίων, (κάτι παραπάνω από 40 χιλιόμετρα).
The future is closer than ever. Cavnue and @MichiganDOT have successfully identified a 25-mile segment of I-94 to deploy the country’s first corridor of tech-enabled #infrastructure for connected and automated vehicles. #innovation #transportation https://t.co/yhMCW4Se1w pic.twitter.com/2stOQ6uKmo
— Cavnue (@cavnue) April 27, 2022
Για το έργο, η Cavnue έχει ήδη λάβει την πρώτη χρηματοδότηση ύψους 30 εκατομμυρίων δολαρίων. Το μεγαλύτερο μερίδιο κεφαλαίων επένδυσης προέρχεται από τη Ford και από τη Sidewalk Infrastructure Partners. Σύμφωνα με τις έως τώρα εκτιμήσεις ο προϋπολογισμός του έργου υπολογίζεται σε αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια.
Thanks to leading investments from @sidewalkinfra and @Ford, Cavnue has closed its #SeriesA, raising $130 million to execute a deep project pipeline that envisions a nationwide deployment of CAV lanes & corridors to facilitate faster, safer deployment of automated transportation. pic.twitter.com/edUeVYbMsw
— Cavnue (@cavnue) April 28, 2022
Ως μέρος της στρατηγικής επένδυσης της Ford, η Cavnue θα αξιοποιήσει τα οχήματα της γνωστής αυτοβιομηχανίας και την τεχνολογία οδήγησης hands-free, προκειμένου να αποδείξει πως οι υποδομές αυτές θα βελτιώσουν σημαντικά την απόδοση των συγκεκριμένων οχημάτων, όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της εταιρείας.
«Θα αποδείξουμε στον κόσμο ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα λειτουργικό περιβάλλον για προηγμένα οχήματα, που είναι ασφαλέστερο και πιο αποδοτικό σε σχέση με έναν συμβατικό αυτοκινητόδρομο» ανέφερε χαρακτηριστικά ο CEO της Cavnue, Tyler Duvall.
Η χρήση της πρώτης αυτής λωρίδας αυτόνομων οχημάτων δεν αναμένεται να ξεκινήσει πριν από το 2024.
Με πληροφορίες από mlive και cavnue