Χάκερ έκλεψαν τα δεδομένα περίπου 4,5 εκατομμυρίων επιβατών της Air India.
Ανάμεσα στις πληροφορίες που εκλάπησαν είναι ονόματα, αριθμοί τραπεζικών καρτών και πληροφορίες που περιέχονται στα διαβατήρια, ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία.
Η Air India διαβεβαίωσε πως λαμβάνει μέτρα για την ασφάλεια των server που έγιναν στόχος των χάκερ σε αυτή τη μαζική κλοπή, ενώ έχει καταφύγει σε ειδικούς επί της κυβερνοασφάλειας. Επίσης, ήρθε σε επαφή με τις εταιρείες των τραπεζικών καρτών.
«Εκφράζουμε τη βαθιά λύπη μας για τα προβλήματα που προκλήθηκαν και είμαστε ευτυχείς για την υποστήριξη και την εμπιστοσύνη των επιβατών μας», ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.
Δεν είναι η πρώτη φορά που μία αεροπορική εταιρεία πέφτει θύμα χάκερ. Πέρυσι η British Airways πλήρωσε πρόστιμο 28 εκατομμυρίων δολαρίων που της επέβαλε η βρετανική ρυθμιστική αρχή, μετά την απώλεια των δεδομένων περίπου 400.000 επιβατών το 2018 έπειτα από κυβερνοεπίθεση.
Πρόστιμο, ύψους 700.000 δολαρίων, έχει πληρώσει και η ασιατική εταιρεία Cathay Pacific μετά την κλοπή των δεδομένων περίπου 9 εκατομμυρίων πελατών της, το 2018. Επίσης η EasyJet πέρυσι ανακοίνωσε ότι χάκερ έκλεψε τις διευθύνσεις email και άλλα δεδομένα περίπου 9 εκατομμυρίων πελατών της.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ/ AFP