Η Blake Lively νέο πρόσωπο του οίκου Chanel.

Η Blake Lively νέο πρόσωπο του οίκου Chanel. Facebook Twitter
0

Η Blake Lively,γνωστή κυρίως ως πρωταγωνίστρια της σειράς Gossip Girl, είναι το νέο πρόσωπο της σειράς αξεσουάρ Mademoiselle του Οίκου Chanel. Οι διαφημίσεις θα ξεκινήσουν τον Μάρτιο - την καμπάνια έχει ήδη φωτογραφήσει (φυσικά) ο Karl Lagerfeld. "Η Βlake Lively είναι κάτι σαν Αμερικάνικο Dream girl. Noμίζω οτι θα γίνει εκπληκτική ηθοποιός. Η φωτογράφηση ήταν εύκολη επειδή όλοι την ερωτεύτηκαν".  Η γνωριμία της Lively με τον Lagerfeld έγινε τον προηγούμενο Ιούλιο χάρις στην Anna Wintour. Η Blake Lively δεν παρέλειψε- φυσικά- να κάνει μια μελό δήλωση για να μας πει πόσο πολύ αγαπάει τη Chanel. "Παντα νιωθω οτι η τσάντα αυτή δεν είναι απλά μια τσάντα. Ειναι μια τσάντα γεμάτη κραγιόν, γραμματα αγάπης και τα όνειρα και οι πιθανότητες που βιώθω πάντα όταν βλέπω το όμορφο logo της Chanel." δήλωσε στο Women's Wear Daily. Να υπενθυμίσουμε οτί η Chanel συνηθίζει να χρησιμοποιεί celebrities για τις καμπάνιες της όπως η Lily Allen, η Nicole Kidman, η Audrey Tautou, η Vanessa Paradis.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ προωθεί έκτακτο σχέδιο για την παροχή αμυντικών δανείων ύψους 150 δισ. ευρώ στις κυβερνήσεις

Διεθνή / Η ΕΕ προωθεί έκτακτο σχέδιο για την παροχή αμυντικών δανείων ύψους 150 δισ. ευρώ στις κυβερνήσεις

Σε ομιλία της σήμερα – μόλις 48 ώρες πριν από τη σύνοδο κορυφής των 27 ηγετών της ΕΕ στις Βρυξέλλες – η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, ανακοίνωσε ότι τα κράτη-μέλη θα μπορούν να αντλήσουν αυτά τα δάνεια μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια
LIFO NEWSROOM
Τζέι Ντι Βανς: 20.000 στρατιώτες από μία τυχαία χώρα δεν θα διασφαλίσουν την ειρήνη στην Ουκρανία

Διεθνή / Τζέι Ντι Βανς: 20.000 στρατιώτες από μία τυχαία χώρα δεν θα διασφαλίσουν την ειρήνη στην Ουκρανία

«Αν θέλεις να διασφαλίσεις ότι ο Βλαντιμίρ Πούτιν δεν θα εισβάλει ξανά στην Ουκρανία, η καλύτερη εγγύηση ασφαλείας είναι να προσφέρεις στους Αμερικανούς οικονομικό όφελος στο μέλλον της Ουκρανίας» υποστήριξε ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
«Βοηθήστε το κορίτσι»: Πώς τα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα βγάζουν κέρδος προωθώντας τον μισογυνισμό

Διεθνή / «Βοηθήστε το κορίτσι»: Πώς τα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα βγάζουν κέρδος προωθώντας τον μισογυνισμό

Οι διαφημίσεις παιχνιδιών για κινητά φαίνεται να χρησιμοποιούν θέματα ενδοοικογενειακής κακοποίησης, εξευτελισμού και μισογυνισμού για να προωθήσουν τα downloads
LIFO NEWSROOM