Η ακτιβιστική οργάνωση για τα δικαιώματα των ζώων PΕΤΑ έγινε και επίσημος μέτοχος της Hermès International αυτή την εβδομάδα σε μια προσπάθεια να ασκήσει πίεση στον οίκο μόδας. Η PETA η οποία έχει βάλει στο στόχαστρο τον ιστορικό οίκο μόδας για τα δέρματα κροκοδείλου που χρησιμοποιεί, επιχειρεί με τον τρόπο αυτό να αποκτήσει πρόσβαση στο συνέδριο της εταιρείας και να δώσει ακόμη μεγαλύτερη έκταση στην καμπάνια της που ξεκίνησε μετά από ένα σκληρό βίντεο από φάρμες εκτροφής των ερπετών.
Αγοράζοντας μια και μοναδική μετοχή Hermes οι εκπρόσωποί της μπορούν να "παρακολουθούν και να υποβάλλουν ερωτήσεις στο ετήσιο συνέδριο της εταιρείας," είπε ένας εκπρόσωπος στη Vogue, εξηγώντας ότι η κίνηση θα επιτρέψει στους εκπροσώπους της PETA να ασκήσουν περαιτέρω πίεση στην εταιρεία να τερματίσει την πώληση της δέρματα εξωτικών ζώων. To ποσό για την αγορά της μετοχής δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί ενώ σε αίτημα για σχόλιο από τον Hermes δεν υπήρξε ανταπόκριση, μεταδίδουν τα ξένα μέσα.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η PETA έχει αγοράσει μετοχές με σκοπό να ασκήσει πίεση στην εταιρεία. Το 2013, η PETA προχώρησε στην ίδια κίνηση με την αλυσίδα θαλάσσιων πάρκων SeaWorld στην οποία έχει κυρήξει ανοιχτά πόλεμο για τις «σκλαβωμένες» φάλαινες.
Yπενθυμίζεται πως την περασμένη εβδομάδα και ενώ το σκληρό βίντεο είχε ήδη διαρρεύσει, η ηθοποιός και τραγουδίστρια Τζέιν Μπίρκιν απαίτησε από τον οίκο μόδας Hermes να πάψει να χρησιμοποιεί το όνομά της στην ομώνυμη, διάσημη τσάντα του λόγω της "βάναυσης"--όπως τη χαρακτήρισε-- εκτροφής κροκοδείλων και των πρακτικών της σφαγής τους.
"Ζήτησα από τον Hermes να αλλάξει όνομα στην Birkin Croco μέχρι να υιοθετήσει καλύτερες πρακτικές που να ικανοποιούν τους διεθνείς κανονισμούς στην κατασκευή αυτής της τσάντας", ανέφερε η Μπίρκιν σε χθεσινή της ανακοίνωση στα μέσα ενημέρωσης.