Ιρλανδία: Έρευνα για 4 βρέφη που γεννήθηκαν νεκρά από γυναίκες που είχαν περάσει COVID

Η Ιρλανδία ερευνά 4 θανάτους βρεφών - Εξετάζουν αν συνδέονται με τον κορωνοϊό Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου. EPA/STR
0

Οι υγειονομικές αρχές της Ιρλανδίας ξεκινούν έρευνα για τις περιπτώσεις τεσσάρων βρεφών που γεννήθηκαν νεκρά και ο θάνατός τους ενδέχεται να συνδέεται με την πανδημία του κορωνοϊού.

Ο αναπληρωτής αρχίατρος της χώρας, Ρόναν Γκλιν, είπε στους δημοσιογράφους ότι οι αρχές έχουν ενημερωθεί για τέσσερις περιπτώσεις θνησιγενών μωρών που ίσως συνδέονται με μια ασθένεια που αποκαλείται Covid placentis.

Σύμφωνα με τους ιατροδικαστές που ανέφεραν αυτές τις περιπτώσεις, οι έγκυες γυναίκες είχαν βρεθεί θετικές στον κορωνοϊό και στη συνέχεια γέννησαν νεκρά βρέφη. Η αιτία θανάτου των μωρών τους ήταν μια μόλυνση του πλακούντα.

«Θα γίνουν επιπλέον έρευνες προτού να επιβεβαιωθούν τα αποτελέσματα των εξετάσεων», είπε ο Γκλιν προσθέτοντας ότι δεν είναι σε θέση να δώσει περισσότερες διευκρινίσεις γιατί «σε αυτό το στάδιο» δεν έχει περισσότερες λεπτομέρειες.

Στην Ιρλανδία έχουν χάσει τη ζωή τους μέχρι σήμερα 4.396 άνθρωποι λόγω της Covid-19. Η χώρα βρίσκεται εν μέσω του τρίτου πανεθνικού lockdown, αφού στις αρχές Ιανουαρίου κατέγραφε το υψηλότερο ποσοστό μολύνσεων στον κόσμο, σε σχέση με τον πληθυσμό της.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, AFP

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπερτουρισμός: Το καλοκαίρι που η Ευρώπη γύρισε την πλάτη στους τουρίστες - Ανάλυση της Washington Post

Διεθνή / Υπερτουρισμός: Το καλοκαίρι που η Ευρώπη γύρισε την πλάτη στους τουρίστες - Ανάλυση της Washington Post

«Με τον αριθμό των επισκεπτών να αυξάνεται στα ύψη σε κορυφαίους προορισμούς όπως η Βαρκελώνη και η Βενετία, οι ντόπιοι το λένε δυνατά και καθαρά: Αρκετά», γράφει η αμερικανική εφημερίδα - Τι επισημαίνει για την περίπτωση της Ελλάδας
LIFO NEWSROOM
Γαλλία: 99χρονη έγινε σταρ στο TikTok  με την βοήθεια της 21χρονης δισεγγονής της

Διεθνή / Γαλλία: 99χρονη έγινε σταρ στο TikTok  με την βοήθεια της 21χρονης δισεγγονής της

Επί δύο χρόνια οι δύο γυναίκες μοιράζονται τις περιπέτειές τους με 10 εκατομμύρια συνδρομητές - Το μήνυμα που θέλουν να στείλουν είναι η νέα γενιά να μην αφήνει μόνους τους ηλικιωμένους
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ