ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Κορωνοϊός: Δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι ο ιός προέρχεται από ζώα- Τι λέει ειδικός

Κορωνοϊός: Δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι ο ιός προέρχεται από ζώα, δηλώνει ειδικός Facebook Twitter
Φωτ.: EPA
0

Δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι ο ιός που προκαλεί την COVID-19 προέρχεται από ζώα, δήλωσε σήμερα ο πρώην επικεφαλής του κινεζικού Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.

Ο Τζορτζ Γκάο, ο οποίος μιλούσε σε σύνοδο κορυφής στο Λονδίνο για την προετοιμασία για πανδημίες, ήταν επικεφαλής της υπηρεσίας όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά η COVID-19 στο Γουχάν της Κίνας, στα τέλη του 2019.

«Ακόμη και τώρα, οι άνθρωποι πιστεύουν ότι κάποια ζώα είναι ο ξενιστής ή η πηγή», δήλωσε. «Για να μην τα πολυλογώ, δεν υπάρχουν αποδείξεις για το ποια ζώα ήταν εκεί από όπου προέρχεται ο ιός».

Η προέλευση της πανδημίας COVID-19 παραμένει άγνωστη, με επικρίσεις ότι η Κίνα έχει σταματήσει τις προσπάθειες για περαιτέρω διερεύνηση. Η κινεζική κυβέρνηση δήλωσε από την πλευρά της ότι πάντα υποστήριζε όλες τις προσπάθειες για τη διερεύνηση της πηγής.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει δηλώσει ότι όλες οι υποθέσεις για την προέλευση του COVID-19 παραμένουν ως πιθανά ενδεχόμενα στο τραπέζι, συμπεριλαμβανομένου ότι ο ιός συνδέεται με ένα εργαστήριο υψηλής ασφάλειας για τη μελέτη επικίνδυνων παθογόνων μικροοργανισμών στη Γουχάν. Η Κίνα αρνείται οποιαδήποτε τέτοια σύνδεση. Ο ΠΟΥ δήλωσε επίσης ότι τα μέχρι στιγμής στοιχεία δείχνουν ότι ο ιός προέρχεται από ζώα, πιθανότατα νυχτερίδες.

Δεδομένα από τις πρώτες ημέρες της πανδημίας μεταφορτώθηκαν σε μια παγκόσμια βάση δεδομένων από Κινέζους επιστήμονες τον περασμένο μήνα. Περιελάμβαναν γενετικές αλληλουχίες που βρέθηκαν σε περισσότερα από 1.000 περιβαλλοντικά και ζωικά δείγματα που ελήφθησαν τον Ιανουάριο του 2020 στην αγορά θαλασσινών στη Γουχάν.

Τα δεδομένα έδειξαν ότι το DNA από πολλά είδη ζώων - συμπεριλαμβανομένων των σκύλων ρακούν - εντοπίστηκε σε περιβαλλοντικά δείγματα που βρέθηκαν θετικά για τον SARS-CoV-2, τον ιό που προκαλεί την COVID, γεγονός που υποδηλώνει ότι ήταν οι πιο πιθανοί αγωγοί της νόσου, σύμφωνα με μια ομάδα διεθνών ερευνητών.

Με πληροφορίες από Reuters 

Διεθνή
0

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Άντονι Μπλίνκεν θα προσπαθήσει να λήξει τον πόλεμο σε Γάζα και Λίβανο μέχρι τη λήξη της θητείας του

Διεθνή / Ο Άντονι Μπλίνκεν θα προσπαθήσει να λήξει τον πόλεμο σε Γάζα και Λίβανο μέχρι τη λήξη της θητείας του

«Θα επιμείνουμε στις προσπάθειες για τον τερματισμό του πολέμου στη Γάζα και στον Λίβανο, καθώς και για την αύξηση της ανθρωπιστικής βοήθειας στην περιοχή» επισήμανε ο Άντονι Μπλίνκεν
LIFO NEWSROOM
Η Ιρλανδία κατηγορεί το Ισραήλ για γενοκτονία - Συντάσσεται με τη Νότια Αφρική και προσφεύγει στη Χάγη

Διεθνή / Η Ιρλανδία κατηγορεί το Ισραήλ για γενοκτονία - Συντάσσεται με τη Νότια Αφρική και προσφεύγει στη Χάγη

Το ιρλανδικό κοινοβούλιο ενέκρινε μια μη δεσμευτική πρόταση που συμφωνεί ότι «η γενοκτονία διαπράττεται μπροστά στα μάτια μας από το Ισραήλ στη Γάζα».
LIFO NEWSROOM
«Χρησιμοποιούνται σαν ταξί»: Η αλματώδης αύξηση των ιδιωτικών πτήσεων εκτοξεύει τις εκπομπές που θερμαίνουν το κλίμα

Διεθνή / «Χρησιμοποιούνται σαν ταξί»: Η αλματώδης αύξηση των ιδιωτικών πτήσεων εκτοξεύει τις εκπομπές που θερμαίνουν το κλίμα

Μεταξύ 2019 και 2023, παρακολουθήθηκαν σχεδόν 19 εκατομμύρια πτήσεις από περίπου 25.000 ιδιωτικά αεροσκάφη, με πολλά από αυτά να πραγματοποιούν διαδρομές κάτω των 500 χιλιομέτρων
LIFO NEWSROOM
Πόσα έβγαλαν σε μία μέρα οι 5 πλουσιότεροι επιχειρηματίες από την νίκη του Τραμπ

Διεθνή / Αυτοί οι 5 δισεκατομμυριούχοι έβγαλαν εξωφρενικά κέρδη από τη νίκη του Τραμπ

«Ζαλίζουν» τα κέρδη που αποκόμισαν πέντε από τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου τα τελευταία 24ωρα, καθώς η Wall Street έκανε «ράλι», έπειτα από την εκλογική νίκη του Ντόναλντ Τραμπ, που εκτιμάται ότι θα φέρει οικονομική ευημερία
LIFO NEWSROOM
Nissan: Κάνει 9.000 απολύσεις στο πλαίσιο σχεδίου «έκτακτης ανάγκης»

Διεθνή / Η Nissan κάνει 9.000 απολύσεις λόγω της απειλής από τις αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα

Η Nissan αναγκάστηκε να λάβει «επείγοντα μέτρα», καθώς ο ανταγωνισμός από τις κινεζικές εταιρίες στον κλάδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων βάζει «δύσκολα» στις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες 
LIFO NEWSROOM