Άφωνη έμεινε μια Καναδή όταν είδε τον λογαριασμό για το αυτοκίνητο που νοίκιασε. Σύμφωνα με την απόδειξη, είχε διανύσει 36.000 χιλιόμετρα μέσα σε τρεις ημέρες, κάτι λιγότερο από την περίμετρο της Γης.
Η Τζιοβάνα Μπονιφέις πέταξε από το Βανκούβερ στο Τορόντο αυτό τον μήνα. Αφού έφτασε, νοίκιασε ένα SUV στο αεροδρόμιο, για να βοηθήσει την κόρη της να εγκατασταθεί σε πανεπιστήμιο.
Εκτός από δουλειές που έκανε σε δρόμους στο κέντρο της πόλης, επισκέφθηκε την πεθερά της στην πόλη Κίτσενερ, που απέχει περίπου 100 χιλιόμετρα. Συνολικά, εκτιμά ότι οδήγησε σχεδόν 300 χιλιόμετρα μέσα σε τρεις ημέρες.
Αφού άφησε το αυτοκίνητο στο αεροδρόμιο και ετοιμάστηκε να επιβιβαστεί σε πτήση προς την Ευρώπη, έλεγξε τις κινήσεις της πιστωτικής κάρτας της, για να διασφαλίσει ότι όλα είχαν πάει καλά με την αποπληρωμή του λογαριασμού. «Τότε παρατήρησα χρέωση άνω των 8.000 δολαρίων από την Avis», δήλωσε στο CTV News.
Can u can drive 36,482km in 3 days? @Avis thinks so & charged us $8k+ for the km🤣 Also, no-one answers the phone at YYZ, so this should be fun to get a refund. While we wait, let's see how far this is...I could visit my fam in Capetown with 3600km to spare #help pic.twitter.com/Vo0r5fbNq7
— Giovanna (she/her) Boniface, OT (@BonifaceGio) August 16, 2022
Η γυναίκα πανικοβλήθηκε και σκέφτηκε να επιστρέψει στο γραφείο ενοικίασης, αλλά θα έπρεπε να χάσει την πτήση της. Οι κλήσεις της στο γραφείο της εταιρείας στο αεροδρόμιο του Τορόντο δεν απαντήθηκαν, λέει. Η τηλεφωνική συνομιλία της με διευθυντή του γενικού γραφείου της δημιούργησε την αίσθηση ότι η εταιρεία «δεν καταλάβαινε πραγματικά ποιο ήταν το ζήτημα» και ο λογαριασμός παρέμεινε ως είχε.
Η απόδειξη, που ανάρτησε στο Twitter ο Μπονιφέις, δείχνει ότι η εταιρεία επέβαλε χρέωση 25 σεντς το χιλιόμετρο, για επιπλέον 36.000 χιλιόμετρα. Ακόμη κι αν είχε ταξιδέψει από την Πόλη του Μεξικού στο Σκαγκγουέι της Αλάσκας, μέσα σε τρεις ημέρες, χωρίς να σταματήσει, θα χρειαζόταν άλλα 30.000 χιλιόμετρα για να καλύψει την απόσταση που ανέφερε η εταιρεία, σημειώνει ο Guardian. Δηλαδή, να διασχίσει όλη τη Βόρεια Αμερική άλλες τρεις φορές.
Εννέα ημέρες αργότερα και αφού τα τοπικά ΜΜΕ ασχολήθηκαν με το θέμα, η Μπόνιφεϊς πήρε απάντηση από την Avis, η οποία αναγνώρισε το λάθος και συμπλήρωσε ότι τα επιπλέον χρήματα θα της επιστραφούν. Η εταιρεία σε ανακοίνωση που εξέδωσε ανέφερε ότι υπήρξε ένα «λάθος» με την απόδειξη, αλλά δεν διευκρίνισε πώς έγινε αυτό.