Νότια Κορέα: Οι εταιρείες που προτιμούν χαρακτήρες τεχνητής νοημοσύνης για την επικοινωνία με το κοινό

Νότια Κορέα: Οι εταιρείες που προτιμούν χαρακτήρες τεχνητής νοημοσύνης για την επικοινωνία με το κοινό Facebook Twitter
Φωτ.: PIXABAY
0

Ένας αυξανόμενος αριθμός εταιρειών και κυβερνητικών υπηρεσιών της Νότιας Κορέας παρουσιάζουν τους δικούς τους χαρακτήρες τεχνητής νοημοσύνης για να επικοινωνούν με το κοινό στο εσωτερικό και στο εξωτερικό.

   

Η Korea Trade Promotion Corp. ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι δημιούργησε παρουσιάστρια τεχνητής νοημοσύνης με το όνομα RAMI για να μεταδίδει διεθνείς ειδήσεις στο YouTube.

   

Η Smilegate εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών κυκλοφόρησε επίσης εικονική καλλιτέχνη με το όνομα Han Yoo-a, η οποία είναι πρωταγωνίστρια του «Focus On You» παιχνιδιού που κυκλοφόρησε το 2019. Αφού υποβλήθηκε σε αναβάθμιση πέρυσι, η Han έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής στους θαυμαστές, οι οποίοι επαίνεσαν τα ρεαλιστικά χαρακτηριστικά της και έχει πλέον περισσότερους από 10.000 ακόλουθους στο Instagram.

   

Χάρη στη δημοτικότητα της Han, η YG Kplus, θυγατρική του παγκόσμιου κολοσσού της ψυχαγωγίας YG, υπέγραψε συμφωνία μαζί της τον Φεβρουάριο. Η Han πρόκειται να εμφανίζεται σε τηλεοπτικές μεταδόσεις, διαφημίσεις και στο YouTube.

   

Η Samsung Electronics συνεργάστηκε με την εταιρεία πληροφοριακών συστημάτων CJ Olive Networks το 2020 για να αναπτύξει τον NEON, έναν εικονικό χαρακτήρα που μπορεί να αλληλεπιδρά με ανθρώπινους χρήστες.

   

Πέρυσι, η εταιρεία γραφικών τεχνητής νοημοσύνης Pulse9 παρουσίασε για πρώτη φορά ένα εικονικό γκρουπ κοριτσιών της K-pop, τις Eternity. Ένα από τα 11 μέλη του κυκλοφόρησε σόλο τραγούδι.

   

Φέτος, η LG Electronics κυκλοφόρησε την εικονική influencer, Reah Keem και σχεδιάζει να τη βοηθήσει στο ντεμπούτο της στη μουσική βιομηχανία.

   

Επίσης η εταιρεία ασφαλειών Shinhan Life έχει επιλέξει να διαφημίζει τις υπηρεσίες της με την εικονική influencer, τη Rozy, η οποία έχει προσελκύσει έντονο ενδιαφέρον.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανάλυση NYT: Γιατί το Χάρβαρντ αποφάσισε να πολεμήσει τον Τραμπ

Διεθνή / Ανάλυση NYT: Γιατί το Χάρβαρντ αποφάσισε να πολεμήσει τον Τραμπ

Το Χάρβαρντ χρειάστηκε λιγότερο από 72 ώρες για να πει «όχι» στις απαιτήσεις Τραμπ που με όχημα την «καταπολέμηση του αντισημιτισμού» επιτίθενται στην ακαδημαϊκή ελευθερία
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΓΑΠΗ ΒΑΡΟΥΝΗ
Η Κίνα επιτίθεται λεκτικά στις ΗΠΑ για τον εμπορικό πόλεμο: «Έχετε ζήσει πέρα από τις δυνατότητές σας και επωφεληθήκατε από την παγκοσμιοποίηση»

Διεθνή / Κίνα προς ΗΠΑ: «Σταματήστε την γκρίνια – Ωφεληθήκατε από την παγκοσμιοποίηση»

Καθώς ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ–Κίνας κλιμακώνεται, η Κίνα καλεί τις ΗΠΑ να σταματήσουν να παριστάνουν το θύμα - Τι σημαίνουν οι νέοι δασμοί για την παγκόσμια οικονομία και τεχνολογία;
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: Νέος χάρτης «κόβει» το Αιγαίο στα δύο – Προς ολοκλήρωση το θαλάσσιο σχέδιο της Άγκυρας

Διεθνή / Η Τουρκία παρουσιάζει δικό της θαλάσσιο χάρτη – Χωρίζει το Αιγαίο στη μέση, βάσει «Γαλάζιας Πατρίδας»

Η Τουρκία φέρνει νέο θαλάσσιο χάρτη στο προσκήνιο, βασισμένο στη «μέση γραμμή» του Αιγαίου, εντείνοντας τις γεωπολιτικές εντάσεις με την Ελλάδα.
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ
Κριτική για την «γυναικεία πτήση» της Blue Origin στο διάστημα: «Παραπάνω από παρωδία»

Διεθνή / Κριτική για την «γυναικεία πτήση» της Blue Origin στο διάστημα: «Τι προσέφεραν, στην πραγματικότητα;»

Έιμι Σούμερ, Ολίβια Γουάιλντ, Ολίβια Μαν, Έμιλι Ραταϊκόφσκι μεταξύ των διασημοτήτων που αντέδρασαν - Ανελέητο τρολάρισμα και στο διαδίκτυο για το μήνυμα του πολυσυζητημένου διαστημικου ταξιδιού της Blue Origin
LIFO NEWSROOM