Ο Τομ Χανκς εμφανίζεται σε διαφήμιση- Αλλά δεν είναι αυτός

Ο Τομ Χανκς εμφανίζεται σε διαφήμιση- Αλλά δεν είναι αυτός Facebook Twitter
Φωτ.: EPA
0

Το πρόσωπο του Τομ Χανκς φιγουράρει σε μια διαφήμιση για οδοντιατρικές υπηρεσίες. Μόνο που δεν είναι ο ίδιος ο ηθοποιός, παρά ένα δημιούργημα της τεχνητής νοημοσύνης

Με ανάρτηση στο Instagram, ο Τομ Χανκς προειδοποίησε τους θαυμαστές του ότι δεν έχει καμία σχέση με τη συγκεκριμένη διαφήμιση. 

«Προσοχή! Κυκλοφορεί ένα βίντεο που προωθεί κάποιες οδοντιατρικές υπηρεσίες, με εμένα μέσω τεχνητής νοημοσύνης. Δεν έχω καμία σχέση με αυτό», έγραψε ο ηθοποιός στον λογαριασμό του, όπου έχει 9,5 εκατομμύρια followers και δημοσίευσε μια φωτογραφία από το εν λόγω βίντεο. 

Ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός έχει εκφράσει στο παρελθόν ανησυχίες για τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην τηλεόραση και τον κινηματογράφο. «Το είδαμε να έρχεται αυτό», είχε πει σε podcast στις 18 Απριλίου, λίγες ημέρες προτού κηρύξουν την απεργία τους οι σεναριογράφοι του Χόλιγουντ, επειδή ανησυχούσαν πως η χρήση ΑΙ μπορεί να υπονομεύσει τη δουλειά των δημιουργών. 

«Δεν είναι μόνο καλλιτεχνική πρόκληση, αλλά και νομική», είχε πει τότε ο Τομ Χανκς. Την προηγούμενη εβδομάδα οι σεναριογράφοι σταμάτησαν την απεργία, έπειτα από συμφωνία με τα στούντιο. Αντίθετα, η απεργία των ηθοποιών- που ξεκίνησε πιο μετά- συνεχίζεται. 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer η Ρωσία: «Λάθος να γίνονται εικασίες για το δυστύχημα»

Διεθνή / Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer στο Καζακστάν η Μόσχα: «Λάθος οι εικασίες για το δυστύχημα»

Αξιωματούχος εθνικής ασφάλειας της Ουκρανίας ισχυρίστηκε ότι η συντριβή στο Καζακστάν, στην οποία σκοτώθηκαν 38 άνθρωποι την ημέρα των Χριστουγέννων, προκλήθηκε από πυρά ρωσικής αεράμυνας
LIFO NEWSROOM
Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Διεθνή / Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Οι λεγόμενες «προκλήσεις απομόνωσης» έχουν γίνει δημοφιλείς στην πλατφόρμα Douyin (η κινεζική έκδοση του TikTok), ιδιαίτερα φέτος, καθώς η κινεζική οικονομία σημειώνει αδύναμη ανάπτυξη
LIFO NEWSROOM