Το Spotify έχει ξεκινήσει μια «στρατηγική αναδιοργάνωση» του τμήματος podcast, με απολύσεις περίπου 200 υπαλλήλων του.
Ο Σαχάρ Ελχαμπασί, αντιπρόεδρος του Spotify, κι επικεφαλής της υπηρεσίας podcast, ανακοίνωσε σήμερα Δευτέρα τις απολύσεις σε ένα υπόμνημα προς τους υπαλλήλους, το οποίο κοινοποιήθηκε δημόσια. Οι 200 εργαζόμενοι αντιπροσωπεύουν περίπου το 2% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού του Spotify.
Οι απολύσεις στην υπηρεσία podcast έρχονται μετά την περικοπή του 6% του συνολικού προσωπικού τoy Spotify νωρίτερα φέτος και την αποχώρηση της Ντον Όστροφ, επικεφαλής της υπηρεσίας περιεχομένου και διαφήμισης, η οποία προηγουμένως ήταν επικεφαλής της υπηρεσίας podcast του Spotify.
«Επεκτείνουμε τις προσπάθειες συνεργασίας μας με κορυφαίους podcasters από όλο τον κόσμο με μια εξατομικευμένη προσέγγιση βελτιωμένη για κάθε εκπομπή και δημιουργό», έγραψε ο Σαχάρ Ελχαμπασί στο υπόμνημα.
«Αυτή η θεμελιώδης στροφή θα μας επιτρέψει να υποστηρίξουμε καλύτερα την κοινότητα των δημιουργών. Ωστόσο, κάτι τέτοιο απαιτεί προσαρμογή. Τους τελευταίους μήνες, η ανώτερη ηγετική μας ομάδα συνεργάστηκε στενά με το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού για να καθορίσει τη βέλτιστη οργάνωση για αυτό το επόμενο κεφάλαιο. Ως αποτέλεσμα, πήραμε τη δύσκολη αλλά αναγκαία απόφαση να προβούμε σε στρατηγική αναπροσαρμογή του ομίλου μας και να μειώσουμε την υπηρεσία podcast και άλλες λειτουργίες κατά περίπου 200 άτομα, ή το 2% του εργατικού δυναμικού της Spotify», ανέφερε.
Με την αναδιοργάνωση, το Spotify θα συγχωνεύσει τις ομάδες Parcast και Gimlet σε μια «ανανεωμένη λειτουργία Spotify Studios» που θα παράγει πρωτότυπα προγράμματα, όπως τα «Stolen», «The Journal», «Science vs. Heavyweight», «Serial Killers» και «Conspiracy Theories».
Το περασμένο φθινόπωρο, το Spotify ακύρωσε 11 εκπομπές podcast, περικόπτοντας το πρωτότυπο lineup για να απομακρύνει τους τίτλους που η εταιρεία καθόρισε ότι δεν είχαν ικανοποιητικές επιδόσεις.
Το Spotify στο χώρο του podcasting
Αποκαλύπτοντας τα νέα σχετικά με τις τελευταίες απολύσεις του Spotify, ο Σαχάρ Ελχαμπασί αναφέρθηκε επίσης στη θέση της εταιρείας στο χώρο του podcasting. Το Spotify είναι η πλατφόρμα ήχου που χρησιμοποιείται για podcast στις περισσότερες περιοχές του κόσμου, υποστήριξε o Σαχάρ Ελχαμπασί, και επίσης είναι ο Νο 1 παραγωγός podcast στις ΗΠΑ με βάση την εμβέλεια (σύμφωνα με στοιχεία της Edison Research).
Συνολικά, το Spotify έχει περισσότερους από 100 εκατομμύρια ακροατές podcast. Τέλος ο αριθμός των τίτλων podcast στην πλατφόρμα έχει αυξηθεί από 200.000 τίτλους το 2019 σε περισσότερους από 5 εκατομμύρια σήμερα.
Με πληροφορίες από variety