Με όλο και περισσότερα εστιατόρια και αλυσίδες να στρέφονται σε εναλλακτικά κρέατος και προϊόντα vegan με υψηλή περιεκτικότητα πρωτεΐνης, η αμερικανική αλυσίδα φαστ φουντ A&W δεν αποτέλεσε εξαίρεση.
Δημιούργησε κοτομπουκιές φυτικής προέλευσης, με γεύση και υφή κοτόπουλου.
Για να αποδείξει πως το νέο της vegan προϊόν είναι γευστικά εξίσου νόστιμο με το αντίστοιχο από κρέας, η αλυσίδα ταχυφαγείων αποφάσισε να πραγματοποιήσει ένα τολμηρό πείραμα ως διαφήμιση, ταΐζοντας με νάγκετς σαρκοβόρα φυτά.
Με το μόνο «μπορεί να πείσει οποιονδήποτε λάτρη του κρέατος», η A&W πέρασε μια ολόκληρη ημέρα δελεάζοντας με τα φιλετίνια χωρίς κοτόπουλο τη γνωστή διωναία. Όπως επισημαίνει, στο διαφημιστικό δεν έγινε χρήση σπέσιαλ εφέ. Και, όπως φαίνεται, το στοίχημα κερδήθηκε, με τις «δαγκάνες» του σαρκοφάγου φυτού να κλείνουν το vegan θήραμά τους.