«Θέλουμε να τους πάρουμε στα σπίτια μας»

«Θέλουμε να τους πάρουμε στα σπίτια μας» Facebook Twitter
19
«Θέλουμε να τους πάρουμε στα σπίτια μας» Facebook Twitter
Οι άνθρωποι που υποδέχονται τον ξένο σε σύνορα κι αεροδρόμια με φιλέματα, αγκαλιές και καλωσορίσματα, «επιστρατεύοντας» ακόμα και το διαμέρισμα ή το Ι.Χ. τους, είναι ακριβώς η Ευρώπη όπου, ναι, ευχαρίστως μένουμε...

 

«Άμα θέλετε μετανάστες, να τους πάρετε σπίτια σας!...» είναι η μόνιμη ειρωνική επωδός της ελληνικής και ευρωπαϊκής ακροδεξιάς. Βρισκόμαστε, ωρύονται, σε κατάσταση πολιορκίας, «βαφτίζουν» τις στρατιές των ξεριζωμένων κλέφτες, βιαστές, τζιχαντιστές, απειλή για την κοινωνία, το αίμα και τον πολιτισμό μας, ψαρεύοντας ταυτόχρονα σε θολά, τοξικά πολιτικά νερά. Στα «δικά μας», τέτοια συνθήματα τα αλυχτάνε όχι μόνο χρυσαυγίτικα «ούγκανα» αλλά επίσης νεοδημοκρατικοί αστέρες «φαιάς» προέλευσης σαν τον Θάνο Πλεύρη και τον Άδωνη Γεωργιάδη (τρέχανε κιόλας ολόκληρη καμπάνια προ καιρού στο Τwitter στο γενικό πνεύμα «ψήφος στον ΣΥΡΙΖΑ/μπόνους λαθρομετανάστης σπίτι σου», ενώ κι ο «Βαγγέλας» στα σφαλιστά σύνορα επενδύει), μέχρι ξεκουτιασμένοι σοσιαλδημοκράτες τύπου Πάγκαλου.


Ε, λοιπόν, ναι. «Θέλουμε να τους Πάρουμε στα Σπίτια μας», όπως τιτλοφορείται ιστοσελίδα στο fb, όπου ανταλλάσσονται πληροφορίες όχι μόνο για τη συνδρομή αλλά επίσης για την προσωρινή φιλοξενία προσφύγων σε χώρους πρόθυμων ιδιωτών. Παρόμοιες διαδικτυακές πρωτοβουλίες ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια τελευταία σε πολλές χώρες. Η «άλλη» Ελλάδα, η «άλλη» Ευρώπη, η λεγόμενη Κοινωνία των Πολιτών σηκώνει το γάντι, όπου Αρχές και θεσμοί ολιγωρούν ή εθελοτυφλούν. Γιατί οι χιλιάδες Ισλανδοί (αλλά και Σκανδιναβοί –ο Φινλανδός πρωθυπουργός ανάμεσά τους–, Γερμανοί, Γάλλοι, Αυστριακοί, Ισπανοί, μέχρι κι ο Πάπας) που προθυμοποιούνται –άλλοι από περίσσευμα καρδιάς, ορισμένοι ίσως από υπολογισμό, το αποτέλεσμα όμως προέχει εδώ– να φιλοξενήσουν πρόσφυγες, παρακινώντας κι άλλους να το πράξουν, οι διαδηλώσεις συμπαράστασης και τα αλληλέγγυα δίκτυα, οι άνθρωποι που υποδέχονται τον ξένο σε σύνορα κι αεροδρόμια με φιλέματα, αγκαλιές και καλωσορίσματα, «επιστρατεύοντας» ακόμα και το διαμέρισμα ή το Ι.Χ. τους, είναι ακριβώς η Ευρώπη όπου, ναι, ευχαρίστως μένουμε. Κι άσε τη ρητορική του μίσους στους «ευρωπαϊστές» των περίφρακτων συνόρων και των «καθαρών» φυλών.

«Θέλουμε να τους πάρουμε στα σπίτια μας» Facebook Twitter

Όσο για την περίφημη «ευρωπαϊκή ταυτότητα», ένα μεγάλο της ζητούμενο είναι ακριβώς η δημογραφική της ανανέωση, όχι;


Ευτυχώς, είναι η φωτεινή όψη της Ευρώπης που θριαμβεύει προς ώρας, αλλάζοντας τα δεδομένα. Την άλλη, την εφιαλτική, τη συνθέτουν εκείνοι που θησαυρίζουν αισχροκερδώντας πάνω στους πρόσφυγες (οι οποίοι ενισχύουν έτσι κι αλλιώς τις τοπικές οικονομίες με όσα ξοδεύουν για διαμονή, διατροφή, μετακινήσεις κ.λπ.), οι επιθέσεις φασιστοειδών σε Γερμανία, Ουγγαρία αλλά και Ελλάδα, όπως συνέβη ειδικά στην Κω (και αποσιωπήθηκε από τα περισσότερα ΜΜΕ), οι ξενοφοβικές «ρουκέτες» του Κασιδιάρη, του Όρμπαν και της Λεπέν, τα ανήλικα που πετάξανε μολότοφ σε πρόσφυγες στη Μυτιλήνη –παραδειγματισμένα, προφανώς, από τους ενήλικους που επιμένουν να βγάζουν τη χρυσαυγίτικη συμμορία τρίτη πολιτική δύναμη–, χώρες που δηλώνουν πως θα υποδεχτούν «μόνο χριστιανούς» (Σλοβακία, Κύπρος), άλλες που απειλούν με φράκτες ακόμα κι εντός Ε.Ε. (Ουγγαρία).

«Θέλουμε να τους πάρουμε στα σπίτια μας» Facebook Twitter

Πλημμυρίσαμε Αφρικανούς κι Ασιάτες, γίναμε μειονότητα στη χώρα μας, κινδυνεύει η εθνική/ευρωπαϊκή μας ταυτότητα!» ακούς. Κι όμως, περισσότεροι πρόσφυγες έχουν καταφύγει σε Τουρκία, Λίβανο, Ιορδανία, Αίγυπτο, Ιράκ (κοντά 4 εκατ. συνολικά), παρά στην Ε.Ε. Βρήκαν, λέει, ευκαιρία, τώρα με τον χαμό στη Συρία, να πλακώσουν οι πάντες. Σύμφωνα, ωστόσο, με τον ΟΗΕ, από τους 366.402 πρόσφυγες που εισήλθαν φέτος μέχρι τώρα στην Ευρώπη, το 51% είναι ξεσπιτωμένοι Σύριοι (κι άντε κατηγόρα τον Μικρασιάτη παππού, γιατί «δεν έκατσε να πολεμήσει για την πατρίδα»), ενώ άλλο ένα 30-35% προέρχεται από χώρες όπου επίσης υπάρχουν πόλεμοι κι εμφύλιες διενέξεις (Αφγανιστάν, Ερυθραία, Σομαλία, Νιγηρία κ.ά.). Επιπλέον, κάπου 3.000 αδίστακτοι «εισβολείς» χάθηκαν στη Μεσόγειο ή αγνοούνται μόνο το τελευταίο οκτάμηνο. Εμείς, πάλι, αμπελοφιλοσοφούμε για το αν έπρεπε να δημοσιευτεί η φωτογραφία του μικρού Αϊλάν αντί να αναρωτιόμαστε γιατί «έπρεπε», άραγε, να πνιγεί... Όσο για την περίφημη «ευρωπαϊκή ταυτότητα», ένα μεγάλο της ζητούμενο είναι ακριβώς η δημογραφική της ανανέωση, όχι;


«Μιλάς από τον καναπέ σου», «έλα ζήσε εδώ, να δεις», κάνουν άλλοι. Όμως τουλάχιστον όσοι υπήρξαμε –ένεκα «διαφορετικοί»– «ξένοι» και «πρόσφυγες» στην ίδια μας τη χώρα δεν χρειαζόμαστε τέτοιες υποδείξεις. Έχουν τα δίκια τους οι ανησυχούντες κάτοικοι νησιών και παραμεθόριων περιοχών, δεν λέω. Μόνο που ο «φταίχτης» δεν είναι ο αγανακτισμένος πρόσφυγας (αλήθεια, πόσο ψυχραιμότερος θα ήσουνα εσύ στη θέση του;) αλλά μια Πολιτεία στην οποία περισσεύουν οι κατασταλτικοί μηχανισμοί, σπανίζουν όμως προσωπικό και μέσα για τη σωστή διαχείριση των προσφυγικών ροών. Στην τελική, τόσο ωφελούνται οι περισσότεροι από τον τουρισμό επί δεκαετίες, ας μοιραστούν λίγη από την άνεση και την ευημερία τους, απομονώνοντας τους μετρημένους, ευτυχώς, ακραίους.


Δεν τα γράφω αυτά επειδή «λατρεύω» έτσι γενικά τους πρόσφυγες και τους μετανάστες. Η εξιδανίκευση ανθρώπων και κοινωνικών ομάδων, η μεταφυσική σχεδόν ωραιοποίηση αποπροσανατολίζει όσο η άκριτη δαιμονοποίηση. Είναι επειδή έμαθα ενστικτωδώς να συντρέχω τον κατατρεγμένο, είναι γιατί μπορεί να βρεθώ αύριο στη θέση του, είναι που προτιμάω τη δική μου Ευρώπη ανοιχτόμυαλη. Welcome, λοιπόν.

«Θέλουμε να τους πάρουμε στα σπίτια μας» Facebook Twitter
«Θέλουμε να τους πάρουμε στα σπίτια μας» Facebook Twitter

19

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένας Αλβανός «λάθρο» εξομολογείται

Ο ελληνικός ρατσισμός / Ένας Αλβανός «λάθρο» εξομολογείται

Η αλβανική μετανάστευση στην Ελλάδα και το αντίκτυπό της σε Έλληνες κι Αλβανούς μέσα από τη συγκινητική αυτοβιογραφία του Φατός Ρόσα «Εγώ, ο Λαθρομετανάστης» (εκδ. Ελεύθερος Τύπος), μια μαρτυρία δυνατή που καθηλώνει με την παραστατικότητα, την αμεσότητα και την ευστοχία της
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η αθώωση των αστυνομικών που συμμετείχαν στην εκκένωση του Συντάγματος το '11 έχει πολλές σημασίες

Casus Belli / Γιατί η αθώωση των αστυνομικών που συμμετείχαν στην εκκένωση του Συντάγματος το '11 έχει πολλές σημασίες

Η αθωωτική απόφαση των δεκαοκτώ αστυνομικών που κατηγορούνταν για βιαιότητες κατά την επιχείρηση εκκένωσης της κατειλημμένης πλατείας Συντάγματος τον Ιούλιο του ’11 δεν εξέπληξε κανέναν και απογοήτευσε όποιον τυχόν έλπιζε σε ένα νέο ύφος και ήθος από πλευράς εξουσίας
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Tι πρέπει να διδαχτούμε από την περιπέτεια της Ηριάννας και του Περικλή

Casus Belli / Tι πρέπει να διδαχτούμε από την περιπέτεια της Ηριάννας και του Περικλή

Κάθε άνθρωπος που δίκαια διασώζεται από τα νύχια ενός συστήματος εξουσίας βαθιά διεφθαρμένου, αυταρχικού κι ανάλγητου είναι κέρδος για την κοινωνία, αλλά τι θα συμβεί αν στην περίπτωσή της Ηριάννας και του Περικλή βρεθούν κάποιοι λιγότερο νέοι και ωραίοι;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τις εξεγέρσεις δεν τις κάνουνε πάντα οι «διαβασμένοι» κύριε Μακρόν

Casus Belli / Τις εξεγέρσεις δεν τις κάνουνε πάντα οι «διαβασμένοι» κύριε Μακρόν

Το παλιομοδίτικο, δασκαλίστικο κήρυγμα του εκνευρισμένου Γάλλου προέδρου σε νεαρό σπουδαστή που τάχα τον ειρωνεύτηκε αντικατοπτρίζουν απόλυτα το ύφος, το ήθος αλλά και τους μύχιους φόβους της εξουσίας σήμερα διεθνώς
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η προοπτική αναδοχής παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια και ο συντηρητισμός του πολιτικού συστήματος

Casus Belli / Η προοπτική αναδοχής παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια και ο συντηρητισμός του πολιτικού συστήματος

Σκέψεις σχετικά με το επίμαχο νομοσχέδιο αναδοχής για τα ζευγάρια που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης, με αφορμή την 6η Γιορτή Οικογενειών Ουράνιο Τόξο στην Ακαδημία Πλάτωνος
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Πόσο πιθανό είναι το σενάριο ενός Γ' Παγκοσμίου Πολέμου;

Casus Belli / Πόσο πιθανό είναι το σενάριο ενός Γ' Παγκοσμίου Πολέμου;

Από την κεντρική Αφρική ως την Αραβική χερσόνησο, από την Άπω ως τη Μέση Ανατολή κι από τον Καύκασο ίσαμε τη «δικιά μας» γειτονιά μυρίζει μπαρούτι. Πόσο πιθανός είναι άραγε ένας μεγάλος, τοπικός ή και παγκόσμιος πόλεμος και τι μορφή θα έχει; Κι αν έχει ήδη ξεκινήσει;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Μεροληπτεί η ελληνική δικαιοσύνη υπέρ της ακροδεξιάς;

Αρχείο / Μεροληπτεί η ελληνική δικαιοσύνη υπέρ της ακροδεξιάς;

Κρίνουν άραγε οι δικαστές τους κατηγορούμενους για πολιτική βία και τρομοκρατικές ενέργειες ισότιμα κι αντικειμενικά ή ανάλογα, εν πολλοίς, με την ιδεολογική τους προέλευση; Δύο ευαισθητοποιημένοι στα κοινά δικηγόροι και ο πρώην γ.γ. Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων καταθέτουν την άποψή τους
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Μερικές ασυναγώνιστες χοντράδες που έχει πει κατά καιρούς ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Casus Belli / Μερικές ασυναγώνιστες χοντράδες που έχει πει κατά καιρούς ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Ο Τσίπρας έχει επίσης βέβαια κάνει μεγάλες γκάφες, όμως ο Κυριάκος που πλασάρεται ως πιο σπουδαγμένος, πιο εκλεπτυσμένος και πιο σοβαρός τερματίζει το «γκαφόμετρο»
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Εξοπλίζοντας εγκληματίες πολέμου: σκέψεις περί «ηθικής» στο εμπόριο όπλων

Casus Belli / Εξοπλίζοντας εγκληματίες πολέμου: σκέψεις περί «ηθικής» στο εμπόριο όπλων

Το να εξοπλίζεις ένα καθεστώς όπως το (θεωρητικά σύμμαχο) σαουδαραβικό, που εμπλέκεται σε εγκλήματα πολέμου στην Υεμένη, είναι κραυγαλέα ανήθικο, έστω κι αν αποδειχθεί καθ΄όλα νόμιμο
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποιος είναι τελικά ο «ανώμαλος»;

Casus Belli / Ποιος είναι τελικά ο «ανώμαλος»;

Οι εννέα ομοφυλόφιλοι πολίτες που μήνυσαν τον Καλαβρύτων Αμβρόσιο για κατάχρηση εκκλησιαστικού αξιώματος καθώς και δημόσια υποκίνηση βίας και μίσους ευελπιστούν σε μια καταδίκη-ανάχωμα στον μισαλλόδοξο λόγο που συχνά διατυπώνουν με περισσή χολή όχι μόνο κάποιοι αφιονισμένοι ρασοφόροι αλλά και η ίδια η επίσημη Εκκλησία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Μια «ακτινογραφία» της υπόθεσης του μικρού Αμίρ και μερικά άβολα συμπεράσματα

Στήλες / Μια «ακτινογραφία» της υπόθεσης του μικρού Αμίρ και μερικά άβολα συμπεράσματα

Η «κλεμμένη» σημαία, το φασιστικό χτύπημα, η προπαγάνδα του ψέματος και μια πρωθυπουργική πρωτοβουλία που θα ήταν θαυμάσια αν είχε την ανάλογη συνέχεια και συνέπεια
ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΟΔΩΡΗ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟ
Περί σεξουαλικής παρενόχλησης, εφηβικού ερωτισμού και άλλων δαιμονίων

Στήλες / Περί σεξουαλικής παρενόχλησης, εφηβικού ερωτισμού και άλλων δαιμονίων

Μερικές ενδεχομένως ανόσιες σκέψεις πάνω στην ερωτική επιθυμία -από την αθωότερη ως την απεχθέστερη εκδοχή της- καθώς και τις κοινωνικές νόρμες με αφορμή το πρόσφατο «Χόλιγουντγκεϊτ»
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

11 σχόλια
Δεν ξέρω τι κάνουν οι αρχές που καταγράφουν τους πρόσφυγες/μετανάστες, αλλά αν, εκτός από στοιχεία ταυτότητας που μπορεί να είναι πλαστά ή χαμένα, δεν παίρνουν πλήρη δακτυλικά αποτυπώματα και δείγμα DNA, δεν γίνεται τίποτα. Και πόσο μεγάλα είναι τα σπίτια μας νομίζετε;
και γιατί δεν ξεκινάτε από τους άστεγους και τις οικογένειες που είναι στο δρόμο στα χρόνια της κρίσης? επιλεκτικός ανθρωπισμός? πόσο ψεύτικοι..
Οι δυτικές αξίες βασίζονται σε μια αυταπάτη: θεωρούν αυτονόητο ότι ο άλλος τις αποδέχεται. Η ζωή αυτό το διαψεύδει. Εκατοντάδες χιλιάδες κλειτοριδεκτομές γίνονται παράνομα κάθε χρόνο στην Ευρώπη από μουσουλμάνους γιατρούς ή εμπειρικές «ξυραφίστριες». Εκατομμύρια μουσουλμάνες γυναίκες υφίστανται σωματική ή ψυχική βία καθημερινά αλλά δεν το καταγγέλλουν γιατί τα αντίποινα της φυλής τους θα είναι πολύ χειρότερα.Αντίποινα που θα συμβούν εδω, στην Ευρώπη αλλα δεν θα το μάθει κανείς εξω απο την γκετοποιημένη κοινότητα τους.Θα ήταν αντίθετος στα ανθρώπινα δικαιώματα ένας νόμος που θα υποχρέωνε όλα τα κορίτσια μουσουλμανικών οικογενειών να εξετάζονται από την ημέρα της γέννησής τους μέχρι την ενηλικίωσή τους, κάθε χρόνο από γυναικολόγο μη μουσουλμάνο και σε περίπτωση κλειτοριδεκτομής οι γονείς να απελαύνονται πάραυτα, το δε παιδί να δίδεται για υιοθεσία;Θα ήταν υπερβολικό αν οι χώρες προέλευσης των Ευρωπαίων τζιχαντιστών απαγόρευαν την επιστροφή τους στην «πατρίδα»;Θα ήταν έλλειψη ανεκτικότητας στον πολιτισμό των άλλων αν θεωρούνταν όλοι οι γάμοι ανηλίκων άκυροι;Στην ίδια την Ευρώπη, έστω και αργά, μερικά πράγματα πρέπει να λεχθούν όσο πιο ξεκάθαρα γίνεται:Θες να ζήσεις μαζί μας; Όχι μόνο θα σεβαστείς τις αξίες μας, αλλά θα τις υιοθετήσεις! Δεν θα παραιτηθείς από το μαστίγωμα του ομοφυλόφιλου ή το πέταμα του απο την ταράτσα επειδή φοβάσαι μη σε πιάσουν, αλλά επειδή αποδέχεσαι πως ο καθένας κάνει κουμάντο στο σώμα του και σε κανέναν άλλον δεν πέφτει λόγος. Θα καταλάβεις ότι εμείς δεν έχουμε όρια όταν σατιρίζουμε, ακόμα και τον Θεό μας. Άρα μπορούμε να το κάνουμε και με τον δικό σου. Θα παρακολουθήσεις οπωσδήποτε «τη ζωή του Μπράιαν» και θα τη σκεφτείς σε μουσουλμανική εκδοχή. Αν το βρεις ευφυές, μείνε. Αν γίνεις έξαλλος με την ασέβεια, συγγνώμη αλλά δεν κάνεις για την Ευρώπη. Όχι, εμείς δεν έχουμε καμιά υποχρέωση να σεβαστούμε τις δικές σου παλαιολιθικές «αρχές». Θα είχαμε, αν ερχόμασταν να μείνουμε στην πατρίδα σου. Εσύ όμως ήρθες εδώ. Στη δικιά μας πατρίδα. Δεν σου λέω ότι είμαστε ανώτεροι ή κατώτεροι διότι δεν υπάρχει ένας εξωτερικός κριτής για να αποφασίσει. Είμαστε όμως διαφορετικοί. Εδώ έτσι ζούμε. Αν σ’ αρέσει. Αν δεν σ’ αρέσει, υπάρχει και εισιτήριο αναχώρησης. Αν επιμένεις να μην το βγάζεις υπάρχει και η απέλαση. Και στο αεροπλάνο της επιστροφής στην ιερή γη του Αλλάχ, καθώς θα διαβάζεις το πρόγραμμα δημοσίων θεαμάτων της αγαπημένης σου πατρίδας (απαγχονισμοί, αποκεφαλισμοί, ακρωτηριασμοί, μαστιγώσεις…). Θα έχεις έτσι όλον τον χρόνο να σκεφτείς πώς θα σου φαινόταν η πολυπολιτισμικότητα στην κεντρική λεωφόρο του Ριάντ: ζευγάρια εφήβων να περπατούν και να φιλιούνται στο στόμα - τα κορίτσια με τις κοντα σορτσάκια και τις μπλούζες με τα τιραντάκια που φοράν το καλοκαίρι στο Παρίσι, στη Ρώμη, στην Αθήνα.Δεν θα το δεχόσουν ποτέ, ε; Ούτε εμείς εσένα.
Το γενικοποιεις πάρα πολύ..από την προσωπική μου εμπειρία αυτοί που αντιδρούν σεξιστικά στην εμφάνιση των κοριτσιών με σχόλια ακομα και χειρονομοιες ειναι Ελληνες χριστιανοι ορθοδοξοι (δηλαδη η πλειοψηφια), σπάνια έχω δει τέτοιες αντιδράσεις απο αλλοδαπούς, οι οποίοι μπορεί να σέβονται περισσότερο τον τόπο απο τους ελληνάρες που όλα τα θεωρούν δεδομένα. Εδώ το κράτος δεν μεριμνεί κατάλληλα για κακοποίηση ανηλίκων από τους ίδιους τους Ελληνες, θα το κάνει για τις κλειτοριδεκτομές? Μπορεί σε δυτική ευρωπαϊκή χώρα, άλλα όχι στην Ελλάδα, στην οποία ο συντηρητισμός και το θρησκευτικό στοιχείο είναι βαθιά ριζωμένα. Ας διορθώσουμε πρώτα σε εμάς τους ίδιους αυτά τα κακώς κείμενα και μετά ας στραφούμε στους μετανάστες. Και προφανώς οι πρόσφυγες δεν φεύγουν απ τον τόπο τους από επιλογή αλλά από ανάγκη και ούτε έχουν την πολυτέλεια "αν δεν τους αρέσει" να γυρίσουν πίσω. Ήρθαν να επιβιώσουν και όχι να σου επιβάλουν τα έθιμα τους, που και στην Αγγλία όπου έζησα μια χαρά τα διατηρούσαν χωρίς να ενοχλούν και να ενοχλείται κανένας.
Κάπως έτσι ορίζεται η ψύχραιμη ματιά.Σχόλιο αποστομωτικό και αφοπλιστικό που συλλαμβάνει την ουσία του προβλήματος της «Θρησκείας της Ειρήνης» γνωστή και ως «Τα δικά μας, δικά μας, και τα δικά σας πάλι ΔΙΚΑ ΜΑΣ»
Μένοντας στην ουσία, που για ΄μενα συμπυκνώνεται στη φράση "είναι που προτιμάω τη δική μου Ευρώπη ανοιχτόμυαλη", αφού πρόκειται για opinion piece, θα ήθελα να κάνω μερικά σχόλια:Το να είναι κανείς ανοιχτόμυαλος δεν σημαίνει απολύτως τίποτα, όταν η "ανοιχτομυαλιά" ορίζεται ως το αντίθετο μιας ακραίας στάσης. Το άκρο δεν αποτελεί μέτρο. Η Ευρώπη, κάθε άλλο παρά φωτεινή είναι. Ηνωμένο Βασίλειο και Γαλλία ήδη επιχειρούν στη Συρία στο πλευρό της Τουρκίας και των ΗΠΑ. Μάλιστα, ο Κάμερον προχώρησε χωρίς να ζητήσει έγκριση από το κοινοβούλιό του, ενώ ο Ολαντ έχει παραδεχτεί δημοσίως ότι η Γαλλία εξοπλίζει εδώ και καιρό τους επαναστάτες Σύριους. Έχει αποδειχτεί περίτρανα πως η "Αραβική Άνοιξη" δεν ξημέρωσε από μόνη της, αλλά επιβλήθηκε (καλά, προκλήθηκε) από δημοκρατικές χώρες (τί ειρωνία, ε;). Θα πει κανείς, μα άλλο "η Ευρώπη των λαών" κι άλλο οι κυβερνήσεις. Τις κυβερνήσεις αυτές κάποιος τις έφερε στην εξουσία. Δημοκρατία έχουμε. (ελπίζω, εδώ, να μην πεταχτεί κάποιος και μιλήσει για Χίτλερ και εκλογές...)Οι δυνάμεις που δεκαετίες τώρα ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για το "Μεσανατολικό" και τη συνεχή αποσταθεροποίηση της περιοχής, πληρώνουν μόνο ένα ελάχιστο τίμημα υποδεχόμενες τους πρόσφυγες που οι ίδιες έχουν δημιουργήσει. Το πραγματικό τίμημα το πληρώνει ο φορολογούμενος πολίτης, όπως εσείς κι εγώ, αλλά και οι κοινωνίες της Ευρώπης που δέχονται βίαιες δημογραφικές αλλαγές. Λέτε, "Όσο για την περίφημη «ευρωπαϊκή ταυτότητα», ένα μεγάλο της ζητούμενο είναι ακριβώς η δημογραφική της ανανέωση, όχι;". Τί εννοείται "ανανέωση"; Σε επίπεδο ηλικιακό; Φύλου; Πολιτισμικό; Θρησκευτικό; Όλα τα παραπάνω; Δεν το διευκρινίζετε, ούτε θα μπορούσατε άλλωστε γιατί είναι προφανές ότι δεν κατέχετε το θέμα, και δεν μιλάω δεικτικά. Κάνω μια απλή διαπίστωση που μπορεί να κάνει οποιοσδήποτε έχει πάρει έστω ένα μάθημα στη δημογραφία και στη μεθοδολογία έρευνας κοινωνικών επιστημών. "[...]τόσο ωφελούνται οι περισσότεροι από τον τουρισμό επί δεκαετίες, ας μοιραστούν λίγη από την άνεση και την ευημερία τους". Θα χρεώσω τον σαρκασμό σας στην "ενστικτώδη" υπερ αδυνάτου στάση σας, σημειώνοντας πως ό,τι ενστικτώδες, και ευμετάβλητο. Δεν θα συνεχίσω. Θα πω μόνο ότι δυσκολεύτηκα αρκετά να παρακολουθήσω τον ειρμό σκέψεων στο κείμενο. Είναι κρίμα ένα τόσο σημαντικό θέμα να παρουσιάζεται επιπόλαια. Δεν θέλω να σας προσβάλλω, σε αντίθεση με τις θέσεις σας που προσβάλλουν τη νοημοσύνη των αναγνωστών σας.
Καλά που ζείτε, τόσες χιλιάδες άνθρωποι στην Αθήνα φιλοξενούμε οικογένειες προσφύγων και μεταναστών.Εσείς δεν χετε ακούσει τίποτα?Το γκρουπ «Θέλουμε να τους Πάρουμε στα Σπίτια μας» δεν το ξέρετε?Ε στη χειρότερη αυτοί που φιλοξενεί ο κύριος Αντωνόπουλος ολο και κάποια γνωστά θα έχουν να σας συστήσουν. Θα ρωτήσω και τους δικούς μου.Αφήστε ενα mail για καλού και για κακού.
Αν η προσέγγισή σου σε κάποιον που ενδιαφέρεται είναι αυτή, να μου λείπει. Επίσης δεν είμαι υποχρεωμένη να έχω φβ για να ενημερώνομαι για κάποια θέματα. Θα βρω αλλού πηγές πάντως ευχαριστώ
Δεν χρειάζεστε "πηγές" και λογαριασμό στο fb για να βοηθήσετε έναν ανέστιο μετανάστη.Δεκάδες χιλιάδες μετανάστες αυτή τη στιγμή βρίσκονται στην Αθήνα. Σε δρόμους, πάρκα και πλατείεςΠροσφέρετε την φιλοξενία σας σε όσους επιθυμείτε.
Άλλο ένα συναισθηματικά φορτισμένο άρθρο που προωθεί την μία από τις δύο ατζέντες αποφεύγοντας να θίξει βασικά πραγματάκια.Δεν θ' αναφερθώ στα βασικά γιατί είναι πλέον βαρετό αλλά μ' ενοχλεί υπερβολικά να μην αναφερόμαστε στις ικανότητες που έχει η κάθε χώρα ν' αφομοιώσει/εντάξει μερικές χιλιάδες ξένους, ως προς τα ήθη και έθιμά της, ανθρώπους.Ο αρθρογράφος ναι μεν δεν τους "λατρεύει" αλλά μόνο την δική τους πλευρά δείχνει να κοιτάει όταν κατηγορεί την Κύπρο πχ για ρατσισμό επειδή ζητάει να πάρει χριστιανούς έτσι ώστε να μην έχει προβλήματα αφομοίωσης.Η ένταξη τόσων πολλών ανθρώπων σε μία εντελώς διαφορετική χώρα δεν είναι απλή υπόθεση αλλά ελάχιστοι δείχνουν να σκέφτονται τα πιθανά προβλήματα (περιθωριοποίηση, γκέτο, έγκλημα, κτλ) που μπορεί να φέρει η έλλειψη σωστού σχεδιασμού.
Να δώ όταν θα σκάνε οι πρώτες βόμβες τι θα λέτε, ή δεν θα λέτε. Η ευρώπη θα γίνει η νέα ΗΠΑ να θυμάστε τα λόγια μου.ΥΓ. Κύριε Αντωνόπουλε περιμένω φωτό απο το σπίτι σου.
Πιστέψτε με, έχω φιλοξενήσει αρκετούς μετανάστες σπίτι μου και όχι, δεν με... βομβάρδισε κανείς ακόμα. Να τους φωτογραφήσω γιατί, για να δείξω πόσο σούπερ ουάου είμαι ή μήπως τους θεωρείτε εκθέματα ζωολογικού κήπου;
κ. Αντωνόπουλε, μου αρέσει αυτή η ψύχραιμη και λογική ματιά σε όσα συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα. Ειδικά η τελευταία παράγραφος αντικατοπτρίζει, πιστεύω, τη γνώμη πολλών που προσπαθούν να συνδράμουν όπως μπορούν αυτούς τους ανθρώπους.