ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Tαξική διαφορά

Tαξική διαφορά Facebook Twitter
0
Σάββατο απόγευμα,διαβάζοντας τα «Νέα». Σε λίγο θα πέσουνοι στοίβες από τις εφημερίδες να μεπλακώσουν.

Διαβάζω κάπως αφηρημένα,όταν φτάνω σε ένα άρθρο που εξηγεί πώςθα διπλασιαστούν οι χρεώσεις στη μονήκαι στη διπλή ταρίφα των ταξί και στιςκλήσεις (ραντεβού) των ραδιοταξί μέχριτο Μάιο του 2010. Κάποιος μου το ‘χε πεικαι νόμιζα ότι έκανε πλάκα.«Από 0,36 ευρώ ανά χιλιόμετρο πουείναι σήμερα θα φτάσει 0,72 ευρώ το Μάιοτου 2010 (αύξηση 100%)» αναφέρει το άρθρο.«Από την πλευρά της η Ομοσπονδία ΤαξίΕλλάδας υποχρεώνεται να εφοδιάσει ταπερίπου 28.500 ταξί της χώρας με σύστημαGΡS, το οποίο θα ενεργοποιείται με ειδικήκάρτα που θα φέρει τα στοιχεία τουοδηγού, του ιδιοκτήτη και του αυτοκινήτου»διαβάζω. Σωστά, αυτό είναι το βασικόπαράπονο των ανθρώπων που παίρνουνταξί, ότι λείπει το GPS καιτο όνομα του ταξιτζή. Για απόδειξηκουβέντα, όπως φυσικά και για τηνυποχρέωση του ταξιτζή να μην παίρνειδιπλή και τριπλή κούρσα. Toπιο σύντομο ανέκδοτο βέβαια ήταν ότι ηOμοσπονδία ΙδιοκτητώνΤαξί δήλωσε πως ζήτησε αυτή την αύξησηγια να «πλησιάσουμε στον ευρωπαϊκό μέσοόρο». Γιατί είμαστε γενικότερα τόσοκοντά στον ευρωπαϊκό μέσο όρο από όλεςτις απόψεις ως χώρα κι έλειπε αυτό τομικρό πραγματάκι, η ταρίφα του ταξί. Οιυπηρεσίες δηλαδή που παρέχουν οι Ελληνεςταξιτζήδες θυμίζουν ταξί από άλλεςχώρες της Ευρωπης; Γιατί εγω δεν θυμάμαινα έχω δει Γάλλο ταξιτζή να φυσάει τονκαπνό του στα μούτρα μου ούτε να σταματάειγια να πάρει 2 και 3 πελάτες χωρίς να μερωτήσει, για να μη μιλήσω για τη μουσικήπου νεκρούς ανασταίνει, και την απύθμενηαγένεια που χαρακτηρίζει ένα μεγάλοποσοστό Ελλήνων ταξιτζήδων. Έχουμεκαταλήξει να ταξιδεύουμε έξω και νααισθανόμαστε τελείως ηλίθιοι - οι μαλάκεςτης Ευρώπης με άθλιες υπηρεσίες, καμιάαπολύτως καταναλωτική συνείδηση καιπανάκριβες τιμές. Αλλά, όλα κι όλα, στιςτιμές των ταξί ας γίνουμε Ευρώπη. Καιπρος Θεού, δεν γουστάρουμε τα ημίμετρα:όχι αυξηση 5% ούτε 10%. Αύξηση 100%, έτσιγενναία, παρά το γεγονός ότι πέφτει ητιμή του πετρελαίου. Ας κάνουμε και τοταξί μια πολυτέλεια - εξάλλου τα ταξίθα μπαίνουν πια και στους λεωφορειόδρομους,οπότε δεν θα φτάνεις ούτε του χρόνουστον προορισμό σου, κι έτσι θα παίρνουμετο αυτοκίνητό μας για να πάμε παντού(λύση οικολογική και πρακτική - άδειοιείναι οι δρόμοι και βρίθουν, ως γνωστόν,οι θέσεις παρκαρίσματος στο κέντρο τηςΑθήνας). Ας διπλασιάσουμε την ταρίφατων ταξί λοιπόν. Δεν χρειάζεται ναανησυχούμε πάντως: υπάρχει ένα πράγμαπου θα μείνει για πάντα φτηνό κι αυτόείναι ο μέσος μισθός. Αλίμονο! Πού καιρόςγια αυξήσεις. Περνάμε κι οικονομικήκρίση.

0

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι όμορφοι συριακοί Ιβίσκοι

Αστικό πράσινο / Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι όμορφοι συριακοί ιβίσκοι

Εκατοντάδες δέντρα της Αθήνας πεθαίνουν. Είναι συριακοί ιβίσκοι που ξεραίνονται ο ένας μετά τον άλλο, από μια ασθένεια που πρώτη φορά επελαύνει στο αστικό πράσινο. Η LiFO έμαθε ποια είναι η μυστηριώδης ασθένεια που αποδεκατίζει τους ιβίσκους και ρώτησε τον δήμο τι κάνει γι' αυτό.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Αθήνα / Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Στην τελική τροχιά για την υλοποίησή του μπαίνει το πρότυπο πάρκο στον Φαληρικό Όρμο, το μεγαλύτερο έργο αστικής ανάπλασης που έχει γίνει ποτέ στην Περιφέρεια Αττικής. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή του, πώς διασώθηκε στο παρά πέντε και ποιο θα είναι το προφίλ του έργου.
LIFO NEWSROOM