Tαξική διαφορά

Tαξική διαφορά Facebook Twitter
0
Σάββατο απόγευμα,διαβάζοντας τα «Νέα». Σε λίγο θα πέσουνοι στοίβες από τις εφημερίδες να μεπλακώσουν.

Διαβάζω κάπως αφηρημένα,όταν φτάνω σε ένα άρθρο που εξηγεί πώςθα διπλασιαστούν οι χρεώσεις στη μονήκαι στη διπλή ταρίφα των ταξί και στιςκλήσεις (ραντεβού) των ραδιοταξί μέχριτο Μάιο του 2010. Κάποιος μου το ‘χε πεικαι νόμιζα ότι έκανε πλάκα.«Από 0,36 ευρώ ανά χιλιόμετρο πουείναι σήμερα θα φτάσει 0,72 ευρώ το Μάιοτου 2010 (αύξηση 100%)» αναφέρει το άρθρο.«Από την πλευρά της η Ομοσπονδία ΤαξίΕλλάδας υποχρεώνεται να εφοδιάσει ταπερίπου 28.500 ταξί της χώρας με σύστημαGΡS, το οποίο θα ενεργοποιείται με ειδικήκάρτα που θα φέρει τα στοιχεία τουοδηγού, του ιδιοκτήτη και του αυτοκινήτου»διαβάζω. Σωστά, αυτό είναι το βασικόπαράπονο των ανθρώπων που παίρνουνταξί, ότι λείπει το GPS καιτο όνομα του ταξιτζή. Για απόδειξηκουβέντα, όπως φυσικά και για τηνυποχρέωση του ταξιτζή να μην παίρνειδιπλή και τριπλή κούρσα. Toπιο σύντομο ανέκδοτο βέβαια ήταν ότι ηOμοσπονδία ΙδιοκτητώνΤαξί δήλωσε πως ζήτησε αυτή την αύξησηγια να «πλησιάσουμε στον ευρωπαϊκό μέσοόρο». Γιατί είμαστε γενικότερα τόσοκοντά στον ευρωπαϊκό μέσο όρο από όλεςτις απόψεις ως χώρα κι έλειπε αυτό τομικρό πραγματάκι, η ταρίφα του ταξί. Οιυπηρεσίες δηλαδή που παρέχουν οι Ελληνεςταξιτζήδες θυμίζουν ταξί από άλλεςχώρες της Ευρωπης; Γιατί εγω δεν θυμάμαινα έχω δει Γάλλο ταξιτζή να φυσάει τονκαπνό του στα μούτρα μου ούτε να σταματάειγια να πάρει 2 και 3 πελάτες χωρίς να μερωτήσει, για να μη μιλήσω για τη μουσικήπου νεκρούς ανασταίνει, και την απύθμενηαγένεια που χαρακτηρίζει ένα μεγάλοποσοστό Ελλήνων ταξιτζήδων. Έχουμεκαταλήξει να ταξιδεύουμε έξω και νααισθανόμαστε τελείως ηλίθιοι - οι μαλάκεςτης Ευρώπης με άθλιες υπηρεσίες, καμιάαπολύτως καταναλωτική συνείδηση καιπανάκριβες τιμές. Αλλά, όλα κι όλα, στιςτιμές των ταξί ας γίνουμε Ευρώπη. Καιπρος Θεού, δεν γουστάρουμε τα ημίμετρα:όχι αυξηση 5% ούτε 10%. Αύξηση 100%, έτσιγενναία, παρά το γεγονός ότι πέφτει ητιμή του πετρελαίου. Ας κάνουμε και τοταξί μια πολυτέλεια - εξάλλου τα ταξίθα μπαίνουν πια και στους λεωφορειόδρομους,οπότε δεν θα φτάνεις ούτε του χρόνουστον προορισμό σου, κι έτσι θα παίρνουμετο αυτοκίνητό μας για να πάμε παντού(λύση οικολογική και πρακτική - άδειοιείναι οι δρόμοι και βρίθουν, ως γνωστόν,οι θέσεις παρκαρίσματος στο κέντρο τηςΑθήνας). Ας διπλασιάσουμε την ταρίφατων ταξί λοιπόν. Δεν χρειάζεται ναανησυχούμε πάντως: υπάρχει ένα πράγμαπου θα μείνει για πάντα φτηνό κι αυτόείναι ο μέσος μισθός. Αλίμονο! Πού καιρόςγια αυξήσεις. Περνάμε κι οικονομικήκρίση.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αυτοψία Μπακογιάννη σε «πάρκο τσέπης» στο Παγκράτι: «Θύμωσα πολύ με την εγκατάλειψη»

Αθήνα / Αυτοψία Μπακογιάννη σε «πάρκο τσέπης» στο Παγκράτι: «Θύμωσα πολύ με την εγκατάλειψη»

Με ένα βίντεο – αυτοψία σε ένα από τα πάρκα τσέπης που δημιουργήθηκαν επί των ημερών του, ο πρώην δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, καταδεικνύει ότι έχουν αφεθεί χωρίς φροντίδας
LIFO NEWSROOM
Το 28ο Παζάρι Βιβλίου επιστρέφει στην Πλατεία Κλαυθμώνος

Αθήνα / Το 28ο Παζάρι Βιβλίου επιστρέφει στην Πλατεία Κλαυθμώνος

Με την υποστήριξη του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α.), το παζάρι συνεχίζει την παράδοσή του για 28η χρονιά, προωθώντας την πρόσβαση στη γνώση και την ανάγνωση
LIFO NEWSROOM
Λόφος Φιλοπάππου: Ξερά δέντρα, παραίτηση και παρακμή

Αθήνα / Λόφος Φιλοπάππου: Ξερά δέντρα, παραίτηση και παρακμή

Ένα άψυχο φυσικό τοπίο με ξερά δέντρα και κομμένους κορμούς είναι η δυσάρεστη έκπληξη που αντικρίζει κανείς ανεβαίνοντας στον λόφο του Φιλοπάππου. Ποια είναι η ευθύνη του δήμου, τι καταγγέλλουν οι πολίτες, τι λέει το υπουργείο Πολιτισμού και τι δηλώνει η Αγνή Πικιώνη, πρόεδρος της ΑΜΚΕ «Δημήτρης Πικιώνης».
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
«Athens Talks»: Μια πλατφόρμα διαλόγου για τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη

Αθήνα / «Athens Talks»: Μια πλατφόρμα διαλόγου για τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη

Η Περιφέρεια Αττικής δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα, μέσω της οποίας υποστηρίζει ότι θέλει να φέρει κοντά ανθρώπους και πρωτοβουλίες που έχουν κοινό σημείο προβληματισμού τη βιωσιμότητα του Λεκανοπεδίου.
LIFO NEWSROOM