Mercy fuck (και «merci, no fuck»)

Facebook Twitter
0

«Καλέ,γιατί το έκανες με τον Αχινό; Αφού δενσου άρεσε» την είχα ρωτήσει. «Ήτανη καλή πράξη του χρόνου» μου είπε.Έτσι έμαθα για το mercy fuckως φιλοσοφία. Διαλέγεις κάποιον που δεντον θέλει καμιά, το κάνεις μαζί του κιέχεις εξασφαλίσει μια θέση στον παράδεισο.Σίγουρα. H PussyMurderer έπεισε κι άλλες στηνπαρέα, που την κορόιδευαν αρχικά πουκοιμήθηκε με τον Αχινό, ότι δεν υπάρχεικαλύτερος τρόπος προσφοράς προς τοσυνάνθρωπο. «Το σεξ είναι ανθρώπινοδικαίωμα. Για όλους» αγόρευε. Κι έτσιάρχισαν κι αυτές πού και πού να κοιμούνταιμε κακάσχημα και ζαβά αγόρια, αφού τηνείχαν δει προσκοπίνες. Πήγαιναν κιέβρισκαν τον πιο γκάου και του έλεγαν«το ξέρεις ότι είναι η τυχερή σουμέρα;». Αλλά πάνε οι καλές οι μέρεςπου οι άνθρωποι νοιάζονταν ο ένας γιατον άλλον. Οι Αθηναίες σήμερα δεν έχουνούτε κατά διάνοια τέτοια φιλανθρωπικάσυναισθήματα.

Αςπάρουμε παράδειγμα τον Noodle,έναν φίλο μου. Δεν είναι ούτε άσχημοςούτε χαζός, έστω κι αν έτσι του λέω όλημέρα. Ομορφούλης είναι, απλά πολύντροπαλός. Ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα μιαπωλήτρια. Με το που την είδε - μια μέραπου είχε βγει να ψωνίσει σώβρακα. Πώςνα της έπιανε κουβέντα; Στην αρχή σκέφτηκενα της πει ότι είναι φωτογράφος, κι ότιήθελε να τη φωτογραφίσει. Μετά σκέφτηκενα της πει ότι είναι ζωγράφος, κι ότιήθελε να τη ζωγραφίσει. Και μετά σκέφτηκενα της πει την αλήθεια, ότι είναιδημοσιογράφος - το χειρότερο. Άρα, ανήθελε να της πάρει συνέντευξη για έναρεπορτάζ που έκανε για τη σεξουαλικήζωή των Αθηναίων. Εκείνη αρνήθηκε. Δεντου είπε «ναι λοιπόν, είναι η τυχερήσου μέρα». Γιατί αυτή δεν είναιπροσκοπίνα, κι ούτε είχε ποτέ περίεργεςσυναναστροφές - την PussyMurderer εννοώ.

Είχαμεπάει να φάμε βάφλες κι ο Noodleγια τίποτε άλλο δεν μιλούσε. «Λες νανομίζει ότι της έλεγα μούφες; Να νομίζειότι δεν είμαι δημοσιογράφος κι απλά τηςτην έπεφτα;» «Δεν της την έπεφτες;»έλεγα εγώ. «Της την έπεφτα, αλλά δενήθελα να φανεί» έλεγε εκείνος.Έλληνες... Τέλος πάντων, μου είχε κάτσειη βάφλα στο λαιμό να του λύνω τα άγχητου. «Ξαναπήγαινε στο μαγαζί»είπα. «Πάρε κι ένα περιοδικό μεδημοσιευμένο ρεπορτάζ σου και πες της"να, κάπως έτσι ήταν το θέμα που ήθελανα κάνουμε"». Και πήγε. Την περασμένηεβδομάδα.

«Γεια,τι κάνεις;» της είπε. «Καλά εσύ;»είπε εκείνη. «Ο δημοσιογράφος, θυμάσαι;Να, έτσι ήταν το θέμα που ήθελα νακάνουμε». (Της έδειξε τη σελίδα.) «Α»θυμήθηκε εκείνη, «ωραίο είναι, αλλάόχι, δεν θα ήθελα να πάρω μέρος». Έπεσεμια αμήχανη σιωπή. «Λοιπόν; Ψάχνειςκάτι συγκεκριμένο;» Ντρεπόταν να πειότι όχι, είχε έρθει στο κατάστημα μόνοκαι μόνο γι' αυτό. «Ναι, βέβαια»λέει, κοιτάζει δεξιά, βλέπει κάτιπαντελόνια, «ψάχνω παντελόνι».«Μαύρο;» ρωτά εκείνη. «Πού τοκατάλαβες;» λέει αυτός. Πιάνει εκείνητυχαία ένα απ' το ράφι - «κάτι τέτοιο;»«Ακριβώς. Αυτό θέλω» λέει εκείνος,«ευχαριστώ», και το πάει από τοτρακ του κατευθείαν στο ταμείο. Χωρίςνα το δοκιμάσει, χωρίς να ζητήσει καντο νούμερό του. «Γεια λοιπόν» λέειεκείνη. Μπίιιιατς.

Οφείλωνα ομολογήσω ότι ο Noodleέχει θεματάκι με τις πωλήτριες καιγενικότερα τα εργαζόμενα κορίτσια. Μιαφορά θυμάμαι είχε ερωτευτεί μια άλληπωλήτρια. Του έδωσε να φορέσει έναπαντελόνι που του ήταν πολύ μικρό.Συγκεκριμένα, φαίνονταν οι κάλτσες τουκαι το παντελόνι δεν κούμπωνε καν στημέση - άφηνε τρία κουμπιά. «Μήπωςέχετε μεγαλύτερο;» ρώτησε δειλάεκείνος. «Μα είναι τέλειο πάνω σου»άρχισε εκείνη το ψηστήρι για να τονκάνει να το πάρει - δεν είχε μεγαλύτερο.«Α, ευχαριστώ πολύ, αλλά τρία κουμπιάδεν κλείνουν». «Και λοιπόν; Εσύ κιο Γιαννιώτης. Δεν είδες που φωτογραφήθηκεμε ανοιχτά τα τρία πάνω κουμπιά;».Είχε χαρεί που τον είχε πει Γιαννιώτη.Οπότε αγόρασε το παντελόνι. Παρ' ότιτον στένευε απίστευτα, δεν το έβγαζεαπό πάνω του γιατί του θύμιζε εκείνη.Πρόσεχε μόνο να μην κάνει κινήσεις καισηκωθεί η μπλούζα και φανεί ότι τα τρίαπρώτα κουμπιά ήταν ανοιχτά. Μέχρι εκείνητη βραδιά που είχαμε βγει μαζί έξω καιπήγε να λιποθυμήσει από τον πόνο στηνκοιλιά του. Τον πήγαμε σπίτι του, έβγαλετο παντελόνι, ξάπλωσε στο κρεβάτι,έπαιρνε βαθιές ανάσες και πιάνονταςτην κοιλιά του ορκίζονταν: «Δεν θαξαναερωτευτώ πωλήτρια». Ματαίως.

(συνεχίζεται)

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ