Otto Geleng (γερμανός ζωγράφος), The Amphitheater at Taormina, Sicily 1872.
Taormina, Capo Taormina και Isola Bella, καρτ ποστάλ του 1979 (Delcampe. co. UK).
Mighty Aphrodite (1995), Ο μύθος του Πυγμαλίωνα από τον Woody Allen. Σκηνοθετεί και παίζει και ο ίδιος. Συμπρωταγωνιστεί η Mira Sorvino.
Taormina, Isola Bella και ανθισμένες αμυγδαλιές. Καρτ ποστάλ (Delcampe. co. UK).
Η παραλία της Ταορμίνας και στο βάθος η Αίτνα. Καρτ ποστάλ (Delcampe. co. UK).
L'Avventura (1960), ιταλική ταινία του Michelangelo Antonioni με τους Gabriele Ferzetti, Monica Vitti, Lea Massari.
Hans Feibuschws, Η Κόκκινη Πόρτα, Ταορμίνα. Φωτ. Pallant House Gallery.
Ταορμίνα, το πανόραμα και η Αίτνα. Καρτ ποστάλ του 1977 (Delcampe. co. UK).
"Tipi da spiaggia" (Τύποι της παραλίας), ιταλική ταινία του 1959 σε σκηνοθεσία Mario Mattioli. Η σκηνή αυτή γυρίστηκε στον κόλπο του Mazzarò. Τραγουδάει ο Johnny Dorelli.
Φωτογραφία του βαρόνου Wilhelm von Gloeden. Το ελληνικό αρχαίο θέατρο της Ταορμίνας. Ο von Gloeden εγκαταστάθηκε στην Ταορμίνα ακολουθώντας τη συμβουλή του ζωγράφου φίλου του Otto Geleng για να γιατρευεί από τη φυματιωσή του. Εκτός από το κλίμα, βρήκε γρήγορα και τον τρόπο να εμπνευσθεί τη δική του Αρκαδία.
Φωτογραφία του ιταλού φωτογράφου Giovanni Crupi.
Φωτ. Wilhelm von Gloeden. Ο κήπος της βίλας του γύρω στο 1900.
Intrigo a Taormina, ιταλική ταινία του 1960 σε σκηνοθεσία Giorgio Bianchi, με τους ηθοποιούς Sylva Koscina και Massimo Serato . Μία σκηνή στο αρχαίο θέατρο.
Η Αίτνα από την Ταορμίνα (1870), πίνακας του John Brett. Museums Sheffield.
Ταορμίνα, ανθισμένες αμυγδαλιές. Φωτογραφία του βαρόνου Wilhelm von Gloeden.
Ταορμίνα, ανθισμένες αμυγδαλιές. Καρτ ποστάλ από φωτογραφία του Wilhelm von Gloeden.
Η Virna Lisi και ο Giulio Bosetti στη βεράντα του ξενοδοχείου San Domenico. Σκηνοθέτης της ταινίας Made in Italy (1965) ήταν ο Nanni Loy.
Η είσοδος της βίλας του βαρόνου Wilhelm von Gloeden. Απεικονίζεται και στον πίνακα του Charles King Wood (1904) (via Giovanni Dallorto).
Ο βαρόνος Wilhelm von Gloeden σε δύο μεταμφιέσεις του, ως 'Αραβας και ως καθολικός ιερέας (1890).
Η είσοδος της βίλας με διαφημιστικές πινακίδες για το στούντιο του βαρόνου. Διαβάζονται οι λέξεις "Ελεύθερη είσοδος" "water colours", "paintings", "developping".
Daydreamer, 1910. Φωτ. Wilhelm von Gloeden.
Ο Σωκράτης. Φωτ. Wilhelm von Gloeden.
"Διαζύγιο αλά ιταλικά" (1961), μία ταινία του Pietro Germi με τον Marcello Mastroianni. Η τελευταία σκηνή γυρίστηκε στην Ταορμίνα και μπορεί κανείς να διακρίνει πίσω από τον Mastroianni το νησί Isolabella και τον κάβο Capotaormina.
Μία γυναίκα κοιτάει προς την Αίτνα και την εκκλησία του San Domenico στον κήπο της κατοικίας που γειτονεύει με τη βίλα του βαρόνου. Φωτ. Wilhelm von Gloeden.
Φωτ. Wilhelm von Gloeden.
Ο κήπος της βίλας του βαρόνου. Φωτ. Wilhelm von Gloeden.
Φωτογραφία του Giovanni Crupi.
Στην ταράτσα της βίλας του βαρόνου. Φωτ. Wilhelm von Gloeden.
Taormina, φωτογραφία του Giovanni Crupi.
Σάουντρακ της ταινίας "Διαζύγιο αλά ιταλικά". Μουσική του Carlo Rustichelli.
Τρεις Σικελοί και μία "οδαλίσκη". Φωτογραφίες του Wilhelm von Gloeden.
Φωτ. του Wilhelm von Gloeden.
Ο "μουζικάντης" με το μαντολίνο που φωτογραφήθηκε κι αυτός στη βίλα, τυχαίνει να είναι ο ξάδελφος του βαρόνου Wilhelm von Plüschow, επίσης φωτογράφος, αλλά με έδρα τη Νάπολη και πεδίο δράσης την Πομπηία.
Grande, grosso e...verdone(2008). Ο πρωταγωνιστής σκηνοθέτης Carlo Verdone ερμηνεύει στην ταινία τρεις τύπους ανθρώπου, τον Αφελή, τον Φλύαρο και τον Χυδαίο. Στο αρχαίο θέατρο συνοδεύεται από την Eva Riccobono.
Ο Truman Capote στην Ταορμίνα.
Στο Νονό ΙΙΙ (1990), την ταινία του Francis Ford Coppola, ο Al Pacino συναντιέται με την Diane Keaton στην αποβάθρα του σιδηροδρομικού σταθμού της Ταορμίνας.
Φθάνοντας στην Σικελία. Όταν ο βρετανός συγγραφέας David H. Lawrence εγκατέλειψε τη χώρα του το 1919, κατευθύνθηκε αρχικά προς το Νότο για να καταλήξει στην Ταορμίνα.
Με τη γυναίκα του Frieda Weekly, αχώριστη συνοδός σε όλα του τα ταξίδια.
Λεύκωμα με έργα ζωγραφικής του David H. Lawrence. Παράλληλα με το γράψιμο, ο Lawrence δεν σταμάτησε ποτέ να ζωγραφίζει. Και στη ζωγραφική του, όπως και στα βιβλία του είχε να αντιμετωπίσει έντονες αντιδράσεις. Σε μία έκθεση του στην Warren Gallery του Λονδίνου το 1929, η αστυνομία κατάσχεσε μετά από καταγγελία ενός επισκέπτη δεκατρία από τα είκοσιπέντε έργα που ήταν κρεμασμένα.
Ο David H. Lawrence έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τον ετρουσκικό πολιτισμό. Ο φίλος του Aldous Huxley, που έμεινε κι αυτός ένα διάστημα στην Ταορμίνα, έγραψε πως "ο Lawrence αγαπούσε τους Ετρούσκους, επειδή έχτισαν ναούς που δεν έχουν διασωθεί. Μόνο οι ζωγραφισμένοι υπόγειοι τάφοι τους υπάρχουν ακόμη, και σ αυτούς φτάνεις μέσα από χωράφια γεμάτα από ασφόδελους, κυριολεκτικά ασφόδελους, πραγματικά λουλούδια. Αλλά όταν μπαίνεις στους τάφους, δεν αισθάνεσαι αυτόν τον τρόμο με τον οποίο η Δύση αντιμετωπίζει τον Κάτω Κόσμο.
Οι τάφοι φαίνονται τόσο απλοί και φιλικοί, καθώς είναι λαξεμένοι μέσα στο βράχο. Κανείς δεν αισθάνεται καταπίεση κατεβαίνοντας σε αυτά. "
Θάλασσα και Σαρδηνία, μία περιγραφή του μεσογειακού τρόπου ζωής. Ο David H. Lawrence έδινε μεγάλη σημασία στην εικονογράφηση των βιβλίων του, φροντίζοντας να είναι πάντα πρωτότυπη.
Killing an Arab, από τη συναυλία των Cure στο αρχαίο θέατρο της Ταορμίνας στις 20 αυγούστου του 2005.
σχόλια