Κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής για τη Sudan Railway μεταξύ 1952 και 1955. Βλ. driscoll579.
Ο εμφύλιος πόλεμος και η κακή συντήρηση οδήγησαν μετά από 100 χρόνια λειτουργίας στη διακοπή της επιβατικής κίνησης στο σύνολο του σιδηροδρομικού δικτύου.
Ο χάρτης του σιδηροδρομικού δικτύου του Σουδάν. Μετά την ανεξαρτητοποίηση του Νοτίου Σουδάν τον Ιούλιο του 2011, οι νότιες περιοχές αποκόπηκαν από τις βόρειες. Το τμήμα της γραμμής που οδηγούσε στην πόλη Wau αχρηστεύτηκε. Βλ. Wikipedia.
Ο σταθμός του Χαρτούμ. Βλ. Friends of the Rail Forum - Preserving South African Railway Heritage! και Delcampe postcards.
Sudan Railweys. Βλ. Friends of the Rail Forum - Preserving South African Railway Heritage! και E-Bay.
Η πόλη του Χαρτούμ από ψηλά. Καρτ ποστάλ Delcampe.
Χαρτούμ. Καρτ ποστάλ Delcampe.
Χαρτούμ, το παλάτι του Κυβερνήτη και το ξενοδοχείο The Sudan State Railroad Hotel. Βλ. E-Bay και Delcampe.
Καρτ ποστάλ Delcampe.
Καρτ ποστάλ Delcampe.
Αμμοθύελλα πάνω από το Χαρτούμ. Καρτ ποστάλ Delcampe.
Στο Χαρτούμ συναντιούνται ο Κυανούς Νείλος και ο Λευκός Νείλος. Καρτ ποστάλ Delcampe.
Κινητή σιδηροδρομική γέφυρα πάνο από τον Κυανού Νείλο (1967). Φωτ. Peter kitchingman. Βλ. Wikipedia.
Ατμομηχανές παίρνουν το δρόμο της Αιγύπτου (ενωμένη τότε με το Σουδάν). Βλ. Sudan Classic Steam trains and traction engines.
Μία ατμομηχανή 4-8-2 που προορίζεται για την εταιρεία Sudan Railways ρυμουλκείται στη Vulcan Street το 1951. Βλ. Sudan Classic Steam trains and traction engines.
Σταθμός του Χαρτούμ. Καρτ ποστάλ Delcampe.
Καρτ ποστάλ Delcampe.
Σταθμός No. 4 στη γραμμή Khartoum-Wadi Halfa (2009). Φωτ. Tim McKulka.
Σταθμός του Wau (Νότιο Σουδάν, 2009). Φωτ. Erik Forsman.
Αριστ., φωτ. John Ashworth (2011). Δεξ. σταθμός του Wau (Νότιο Σουδάν, 2009). Μία οβίδα ξέμεινε από τον εμφύλιο. Φωτ. Erik Forsman.
Βλ. E-Bay.
Κάτω φωτ. τρένο στο Νότιο Σουδάν. Φωτ. Bertramz. Via Wikipedia. Υπόλοιπες φωτ., via Friends of the Rail Forum - Preserving South African Railway Heritage! (για το λευκό -λόγω θερμότητας- βαγόνι), palinstravels και uglyscotmembers.virtualtourist.
"The "Nile Valley Express" train ride from Wadi Halfa to Khartoum was thirty very long, hot dirty hours. I believe the train cars had seen no maintenance since Lord Kitchner's day. The glass was gone from all the windows, and in fact, once the train was loaded to capacity and way beyond, the only way in or out of the train car was through the open windows. The night air was quite refreshing. However, once the sun rose, that air was anything but cool and towards the middle of the afternoon we traveled for several hours through a huge sand storm. We were literally sweating "mud" when we arrived in Khartoum. (...)
Loren was concerned about the Sand Ship Discovery being left all alone, so after purchasing a six week supply of rice, beans, oatmeal, and powdered milk, he returned to the Jeep, via Wadi Halfa to await my return. Loren's return trip was a fifty-two hour ordeal on the "flying camel" (The Nile Valley Express) that was spent on a flat car exposed to the merciless sun. He had to stand for the first 12 hours because the car was so packed with humanity." (A World Odyssey-The Epic Voyage of the Sand Ship Discovery, 1988). Βλ. Outback of Beyond Adventures.
Φωτ. Colin Garrett (1984), Railphoto Library.
Φωτ. Colin Garrett (1984), Railphoto Library και John Athersuch (2002) για τη φωτογραφία κάτω αριστερά.
Σιδηροδρομικά δυστυχήματα στο Σουδάν. Βλ. The International Steam Pages.
Βλ. E-Bay και καρτ ποστάλ Karakashian Bros και Delcampe.
El Obeid, 1966. Σταυροδρόμι καραβανιών. Καρτ ποστάλ G. Karakashian, Khartoum. Βλ. touramguide.
El Obeid. Καρτ ποστάλ Delcampe.
Αναμονή στο σταθμό λεωφορείων του El Obeid. Φωτ. alagarcia.
Εξαιτίας της κακής κατάστασης του σιδηροδρομικού δικτύου του Σουδάν που οφείλεται εν μέρει στον πολυετή εμφύλιο πόλεμο, η επιβατική κίνηση διακόπηκε το 2010. Τα λεωφορεία κάλυψαν το κενό μέχρι να επιδιορθωθούν οι γραμμές. Διανύουν την απόσταση 500 χμ. Χαρτούμ-Ελ Ομπέιντ μέσα σε εννιά ώρες. Φωτ. alagarcia.
Φωτ. alagarcia.
σχόλια