LIVE!

Kareem, πώς συνδέεται το χιπ-χοπ με τη μόδα στην Ελλάδα;

Kareem Kalokoh Facebook Twitter
Το στυλ σού δίνει ένα ID και σε ξεχωρίζει από τους άλλους artists. Οι καλλιτέχνες που θαύμαζα πάντα είχαν ένα iconic στυλ.Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Kareem, ποια ήταν η πρώτη σου επαφή με τη χιπ-χοπ;

Η πρώτη μου επαφή με το χιπ-χοπ ήταν όταν έπεσε στα χέρια μου ένα bootleg άλμπουμ του 50 Cent, το «Get rich or die trying». Κυριολεκτικά «έμεινα» και μέχρι σήμερα είναι από τα Τοp5 άλμπουμ για μένα. To story του 50 Cent, η θεματολογία, το artwork και η μουσικά ήταν αρκετά για να γίνω φαν του χιπ-χοπ. Πρόλαβα λίγο το era των Tupac και Biggie, αλλά, λόγω ηλικίας, δεν μπορούσα να το καταλάβω. So, yeah, 50 Cent' s album, «Get rich or die trying», was the start.

— Πόση σημασία δίνεις στο στυλ και την εμφάνιση; Πώς συνδέεται αυτό το κομμάτι με τη μουσική σου;

Όσο δίνω και στη μουσική. Πήγα σε σχολείο όπου αν το drip σου δεν ήταν on point, έτρωγες σοβαρό κράξιμο! Επηρεάστηκα από τους μεγαλύτερούς μου, με τους οποίους άραζα συνέχεια. Μιλούσαν για sneakers και ρούχα, έτσι τους ακολούθησα, μια και ήθελα να γίνω σαν αυτούς, κι ας μην είχα λεφτά. Ό,τι έβγαζα, τα έριχνα σε sneakers και ρούχα, έτσι έγιναν part of me. Πιστεύω πως όλα παίζουν ρόλο, αν θες να είσαι σωστός καλλιτέχνης. Το στυλ σού δίνει ένα ID και σε ξεχωρίζει από τους άλλους artists. Οι καλλιτέχνες που θαύμαζα πάντα είχαν ένα iconic στυλ.

Τα περισσότερα ρούχα που έχω μου τα στέλνουν εταιρείες, αν αγοράσω κάτι, είναι από κάποιον φίλο που έχει brand και θέλω να κάνω support. 

— Πώς συνδέεται το χιπ-χοπ με τη μόδα στην Ελλάδα;

Κάθε είδος μουσικής έχει και ένα dress code, ας το πούμε, που δεν χρειάζεται απαραίτητα να ακολουθήσει κάποιος, αλλά συμβαίνει by default. Π.χ. στο UK drill φοράνε balaclava και γάντια και έχει γίνει μόδα πλέον. Tα Nike Tech, Nike Tn ή το Moncler puffer jacket επίσης είναι κάτι που βλέπεις συχνά σε ένα βίντεο χιπ-χοπ. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα. 

— Από πού αγοράζεις τα ρούχα σου; Έχεις σχεδιάσει δικά σου; 

Πλέον πολύ σπάνια θα αγοράσω κάτι. Τα περισσότερα ρούχα που έχω μου τα στέλνουν εταιρείες, αν αγοράσω κάτι, είναι από κάποιον φίλο που έχει brand και θέλω να κάνω support. Δεν έχω σχεδιάσει κάτι ακόμα, αλλά στο κοντινό μέλλον θέλω να κάνω ένα clothing line ή capsule για τον δίσκο μου.

Kareem Kalokoh Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Πώς θα περιέγραφες το στυλ σου; Ποια είναι τα αγαπημένα σου brands; 

Φοράω ό,τι μου αρέσει. Μου αρέσουν περισσότερο τα sneakers, οπότε θα πω τα Nike.

— Υπάρχουν ελληνικά brands στην ντουλάπα σου; 

Ναι, αρκετά. Συνέχεια μού στέλνουν στο Ιnstagram παιδιά που έχουν brands και είναι fire. Μερικά που μου αρέσουν και είναι ελληνικά: Old Boy, Pressure, Forever Classic Apparel, ΕΓΩ, Groov ON V. 

— Τι ετοιμάζεις τώρα μουσικά; Πάνω σε τι πρότζεκτ δουλεύεις; 

Ο δίσκος μου είναι έτοιμος μετά από ενάμιση χρόνο δουλειάς. Σκοπεύω να κάνω κάτι huge γι’ αυτόν τον δίσκο, γενικά θα έχει πολλές εκπλήξεις. Έχω πολλή μουσική έτοιμη.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Παντελόνι Groov ON V, t-shirt Plain White (€15), vintage jacket Carhartt (€40, thrifted), ζώνη Ferragamo (€250-300), sneakers Nike Dunk.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

LIVE!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ